Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä joukkokakkijat

Vierailija
25.03.2009 |

ovat niitä, jotka sitten itkevät mammapalstoilla, että minne se romantiikka on parisuhteestamme kadonnut...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN tarkoitit kai jatkoksi laittaa KAKKIA VAAN?????????????

Vierailija
22/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN tarkoitit kai jatkoksi laittaa KAKKIA VAAN?????????????

Antaa kaikkien kukkien kakkia vaan, Kakka pitkästä ilosta tai Kel kakka on se kakan kätkeköön! Hih, onpas mammat vakavissaan tässä kakkakeskustelussa. Nämä on kivoja ketjuja... t. Yksi kakka on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa se päivä vielä kakkakasaankin

Auta miestä kakalla, älä mäen alla.

Vierailija
24/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen ihan oikeasti nuoren naisen joka jo suhten ihan alussa kuvailee miehelle tosi tarkkaan kakkalla käymisensä ja selostaa ripulinsa yms :DD

Voi ei, meilläkin on ilmeisesti vain tylsää arjen rakkautta, kun halataa ja suudellaan ja keskustellaan ja nautitaan yhdessäolosta, mutta jos on kakkihätä niin se tehdään privaatisti. Hitsi, kuinka kieroon olen nyt lapseni kasvattanut, kun eivät osaa vaikkapa kesken palaveria pieraista, tai ekoilla deiteillä kuvailla kakkojensa koostumusta seuralaiselleen.

jota sitäkin on vaikea käsitellä, kun tuntuu välistä niin valtavalta. Ja ihana on viettää yöt ja illat rakkaan ihmisen kainalossa löhöillen - ja jos on tarve, vaikka pieraista tai röyhtäistä.

Jos viimeiset salaperäisyydet ja jännittävyydet on se, miltä pieru tai kakka haisee, niin voi voi. Vai onko ne niitä firman salaperäisiä Lapin reissuja, jotka säilyttää jännityksen suhteessa.

Emme kimppapasko, mutta satunnainen kotona piereskely ja röyhtäily ei ole yhtään sammuttanut kipinää. Hetkinen, miehenihän on ihminen.

Viimeisetkin "salaperäisyydet" ja jännittävyydet ja perhoset mahanpohjassa kaikkoaa, kun suhde lasketaan tuolle tasolle... säälin heitä.

Vierailija
25/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko nostaa

menee joltakin vielä liitto pilalle, kun epäromanttisesti kuvittelee miehensä käyvän paskalla ja sen tuotoksen jopa haisevan. Se mielikuva kun tulee uniinkin, hui!

Vierailija
26/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen niitä jotka kakkivat, pissivät, vaihtavat tampoonin privaatisti.

En myöskään halua ukkoa siihen vääntämään torttua kun olen pesemässä hampaitani tai hoitamassa naamani. Ärsyttää kun mihen pitää ilmoittaa etukäteen että on menossa jöötille ja kertoa sitten tulos. Ketä kiinnostaa!!?

Mun mielestä luontevuudella on rajansa. Mutta ihan kiva niille joilla romantiikka kukkii täydellisestä yksityisyyden putteesta huolimatta.

Vierailija
27/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan kiva niille joilla romantiikka kukkii täydellisestä yksityisyyden putteesta huolimatta.

Minä ainakin olen mennyt oman puoliskoni kanssa naimisiin, miksi siis luonnolliset asiat häiritsisivät romantiikkaa? Mies on kyllä nähnyt mun jalkojen välistä roikkuvan ikävämpiäkin asioita....

Vierailija
28/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mökillä käydään aina yhdessä puskapissalla. Minä suorastaan vaadin mieheni mukaan, jos yöllä tulee hätä, kun pelkään mennä yksin pimeällä ulos. Mieheni myös usein kotona aamuisin pissaa pikkupoikamme kanssa yhdessä pystypissat pönttöön. Äijjäilevät sillä lailla yhdessä.

Vierailija
29/29 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkiminen on niiin kivaa sekä ryhmässä että yksin. Kaikki kunnia kakille. Kauan eläköön kakkikeskustelu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi