Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi pitkän hoitovapaa jälkeen. Olo on ihan turta.

Vierailija
24.03.2009 |

Miten tästä nyt eteenpäin?

Levollisin mielin olin kotona ja kuvittelin palaavani töihin rauhassa. Ekana työpäivänä mut sitten irtisanottiin. Mistä nyt saan töitä nopeasti kehittyvällä alalla? Pitkä koulutus meni hukkaan. Lapset ovat juuri sopeutuneet hoitoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matto vedettiin jalkojen alta. Olen edelleen työttömänä eikä mitään mahdollisuuksia näemmä työllistyä pitkään aikaan kun uutisia seuraa.Onneksi tähän olotilaan kuitenkin tottuu ja yritän nauttia siitä, että on sitä omaa aikaakin. Lapsia en ottanut hoidosta pois koska just olivat sinne sopeutuneet. Ovat kuitenkin lyhyttä päivää. En valitettavasti kovin sua pysty lohduttamaan mutta halusin vain kertoa, että sinulla on kohtalotoveri.

Vierailija
2/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni hoitovapaan aikana ei saa irtisanoa, mutta pomo soitti pari viikkoa sitten, itse asiassa oli perjantai, 13. päivä, ja kertoi, että näillä näkymin meillä on töissä yksi ylimääräinen sitten kun palaan takaisin. Ei siis irtisanonut, mutta varoitti näin etukäteen. Olen tässä soitellut ympäriinsä ja todennut, että pienten lasten äitiä ei haluta palkata sairauspoissaolojen takia. Työnantajat sanovat sen suoraan. Tosi shittimäinen olo siitä vaan tulee. Olen ollut samalla työnantajalla kymmenen lihavaa vuotta ja nyt sitten napsahtaa.

Kohtalotovereita sulle löytyy paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan varmaan tosi tosi huono aika palata takaisin töihin hoitovapaalta. :( En oikein osaa lohduttaa mitenkään mutta haluan vaan lähettää tsempit!

Löytyisiköhän jostain esim. puolipäiväistä työtä sinulle? Lapset voisivat olla pk:ssa viitisen tuntia ja sinä töissä nelisen tuntia per päivä. Näin sinulle tulisi edes jonkinlainen kosketus työelämään. Ehkä osa-aikaista paikkaa voisi olla helpompi löytää. Olitko pitkäänkin kotona?

Vierailija
4/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö neuvottelemaan työnantajan kanssa sellaisesta mahdollisuudesta että tekisit vain puolikasta päivää? Jos se mitenkään auttaisi?

Sinäänsä tosi reilu esimies sinulla kun kertoi tuollaisen asian etukäteen. Voit sitten miettiä miten haluat tehdä ja esim. pystyisitkö mitenkään jatkamaan hoitovapaalla vielä jonkin aikaa jos löytäisit vaikka jotain ilta-/viikonloppuhommaa josta saisit vähän rahaa (ja vakipaikka pysyisi odottelemassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän