Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä vietätte joulua? Kotona, mummolassa, hotellissa, mökillä.

Vierailija
11.12.2008 |

Vai sukkuloitteko monessa paikassa aaton aikana? Minä vietän joulun kotona. Useita vuosia kuljimme mummoloissa, mutta nyt kun olen "saanut" muutaman joulun olla kotoan oman perheen kanssa, niin en vaihtaisi sitä mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan oltu kolme joulu perheen kanssa... ihana päästä anopin luokse jouluksi ja samaan syssyyn uudeksi vuodeksi

Vierailija
2/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani tulevat myös meille, ja sitten tapanina mennään pariksi päiväksi omilleni vanhemmilleni.

Ihanaa olla kotona jouluna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona joulu mutta anoppi änkee meille ja mä en millään jaksa sen nalkutusta.Mulla on tietyt "tavat" mitä tulee jouluna tehtyä ja se valittaa niistä ym.jutuista.Siinä menee oma joulu fiilis ihan pilalle ja en ymmärrä miksi se änkee meille joka toinen vuosi jos ei voi olla talon tavoilla.

Vierailija
4/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne tulee myös äitimme, veljemme ja veljen tyttöystävä.

Mukava, rento porukka ja 3 pientä lasta yhteensä.

Vierailija
5/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mun vanhenpien luona maalla jossa on valmis joulu pöytä.. mut saa nähdä meneekö joulu jorvissa..

Vierailija
6/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin väsyimme sukkuloimaan aattona mummoloiden väliä. Vietämme rauhallisen aaton kotona oman perheen kanssa, joulupäivänä ajamme sitten mummolaan. Meille sopii tämä järjestely enenmmän kuin hyvin.

Vierailija
7/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattona tulee kylään minun äiti ja isä sekä siskoni avomiehensä kanssa. Joulupäivä ja tapani ollaan ihan oman perheen kesken.

Välipäivinä lähdetään sitten anoppilaan muutamaksi päiväksi kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi