Mun lapsen isä ei elä enää kauaa
Sen jälkeen kun minä kuulen tai näen että ajelee lapsen kanssa ilman turvaistuinta.
Yritti jos toistamiseen tänään lähteä lapsi 3v kyydissä niin että lapsi istuu pelkissä turvavöissä. Isä oli huolimattomuuttaan taas unohtanut turvaistuimen.
Siinä vaiheessa jos lapsen isä asettaa mun lapsen omaa välinpitämättömyyttään isoon vaaraan autoillessaan, on mun mahdollinen vankeustuomio taposta tai murhasta mulle aivan hälläväliä.
Kommentit (11)
kuin se että lapsi istuu turvavöissä.
jotakin. Ja niistäkin lääkkeistä teen isukille coctailin
minun lapsellani on samankaltainen, tosin vielä paljon pahempi isä. tsemppiä ja voimia.
muutama tenava lähtisikin taivaan isukin luo ja ukko mukana niin loppuis synnyttäminen ja jäljelle jäisi kumminkin ne 13 lasta
vaikka isukki kuljettaisi vaikka auton kattotelineillä. Lapsipuoleni voivat mun puolesta matkat siellä maalarinteipillä kiinnitettyinä.
Mutta en mä silti ymmärrä mitä se isälle vauhkoaminen asiassa auttaa. joko antaa oman istuimen lainaksi (sehän tulee takaisin sitten lapsen kanssa) tai soittaa poliisit perään sakottamaan.
ainoa istuin on isukilla ja se oli sen taas kerran unohtanut. No en antanut lasta sen matkaan ennenkuin kävi 20km mutkan hakemassa sen istuimen.
t. lestadiolaisäiti (ja eka kommentti tässä ketjussa)
muutama tenava lähtisikin taivaan isukin luo ja ukko mukana niin loppuis synnyttäminen ja jäljelle jäisi kumminkin ne 13 lasta
Huolehdi lääkityksesi kuntoon!