Onkohan ystäväni "white trash"?
Mietin vain tuosta toisesta ketjusta, tuli parikin ystävääni mieleen..
Toinen:
-Parturikampaaja
-Polttaa tupakkaa kuin korsteeni, myös kävellessään
-Ennakkoluuloinen ulkomaalaisia kohtaan
-Tilaa seiskaa, kiinnostaa vain juorut
-Ei lue kirjoja
-Katsoo roskaohjelmia mm. Dr. Phil, realitysarjat
-Palkkasi sisustussuunnittelijan sisustamaan asuntonsa, edellinen oli teinimäinen mm. valokuvia vaihtokehyksissä, kuivatettuja ruusuja
-Pomottaa ja on olevinaan aina oikeassa...
-Lukihäiriö, ei osaa myöskään kirjoittaa=jaotella tekstiä.
-Ei seuraa uutisia
Toinen taas käy mäkissä joka päivä syömässä.
Muut ystäväni ovat suunnilleen päivastaisia mm. lukevat paljon, seuraavat uutisia ja omaavat mielipiteet maailmanmenosta jne...
Kommentit (29)
Ihan yhtä "trash" kuin sinäkin. Olette toisenne löytäneet. Kiva teille!
En tee yhtäkään mainitsemistani asioista. -Ap
Ihan yhtä "trash" kuin sinäkin. Olette toisenne löytäneet. Kiva teille!
7 taitaa olla itse listan mukainen tyyppi, vain white trashit alkavat haukkua muita tietämättä mitä edes oikeastaan haukkuu ;)
Ei kun mää on gangsta babe... Voi elämän kevät teitä lapsia... T. 7
Parturikampaajat yleensä on..
koska ovat yleensä keskimääräistä kauniimpia ja mukavampia, myös mammojen miehet tykkäävät käydä parturissa istumassa :)
Sekös eräitä harmittaa kun oman miehen päätä hieroo kaunis nainen joka on ystävällinen.
Parturikampaajat yleensä on..
koska ovat yleensä keskimääräistä kauniimpia ja mukavampia, myös mammojen miehet tykkäävät käydä parturissa istumassa :)
Sekös eräitä harmittaa kun oman miehen päätä hieroo kaunis nainen joka on ystävällinen.
et edes vastaile kysymyksiin. Pari riviä luettuani susta huomaa että olet junttien juntti :(
Tuo toinen vastauksesi kertoo kaiken. Sääli.
käy värinvaikutusajalla ja joka välissä tupakalla, haisee kuin tuhkis :O On muutenkin aika juntti. Nyt taidan vaihtaa kampaajaa!
käy värinvaikutusajalla ja joka välissä tupakalla, haisee kuin tuhkis :O On muutenkin aika juntti. Nyt taidan vaihtaa kampaajaa![/i
Se on kiva että sä voit sentää valita kampaajasi, kampaajat taas harvoin asiakkaita, pitää vaan kärsiä.
Lukiko jossain niin? 2 kertaa olen käynyt tuhkiksella.
Kaikki olette juntteja! Kertokaapa itsestänne vähän NYT!!
en polta, harrastan paljon kaikenlaista (liikuntaa, lukemista, kulttuuria mm. teatteria jne..)
Siinä itsestäni.
t. en muista enää monesko olin
Kaikki olette juntteja! Kertokaapa itsestänne vähän NYT!!
kaikki muut piirteet ap:n listassa on hänen kavereittensa omia valintoja, paitsi lukihäiriö, josta seuraa haluttomuus lukea kirjoja tai sanomalehtiä. Se ei mun mielestä ole wt-piirre.
WT on ap:n listassa mun mielestä:
[-Ennakkoluuloinen ulkomaalaisia kohtaan
-Tilaa seiskaa, kiinnostaa vain juorut
-Ei lue kirjoja
-Katsoo roskaohjelmia mm. Dr. Phil, realitysarjat
-Ei seuraa uutisia
Omaa kaikki wt-kriteerit!