Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan ystäväni "white trash"?

Vierailija
24.03.2009 |

Mietin vain tuosta toisesta ketjusta, tuli parikin ystävääni mieleen..

Toinen:

-Parturikampaaja

-Polttaa tupakkaa kuin korsteeni, myös kävellessään

-Ennakkoluuloinen ulkomaalaisia kohtaan

-Tilaa seiskaa, kiinnostaa vain juorut

-Ei lue kirjoja

-Katsoo roskaohjelmia mm. Dr. Phil, realitysarjat

-Palkkasi sisustussuunnittelijan sisustamaan asuntonsa, edellinen oli teinimäinen mm. valokuvia vaihtokehyksissä, kuivatettuja ruusuja

-Pomottaa ja on olevinaan aina oikeassa...

-Lukihäiriö, ei osaa myöskään kirjoittaa=jaotella tekstiä.

-Ei seuraa uutisia

Toinen taas käy mäkissä joka päivä syömässä.

Muut ystäväni ovat suunnilleen päivastaisia mm. lukevat paljon, seuraavat uutisia ja omaavat mielipiteet maailmanmenosta jne...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lukihäröinen siksi ettei ole käynyt kouluja. Istuu linnassa nyt ja kaikki hänen korttinsa tervehdykset on kirjoitettu yhteen ilman pilkkuja ja pisteitä. Jättänyt yläasteen kesken!

kaikki muut piirteet ap:n listassa on hänen kavereittensa omia valintoja, paitsi lukihäiriö, josta seuraa haluttomuus lukea kirjoja tai sanomalehtiä. Se ei mun mielestä ole wt-piirre.

WT on ap:n listassa mun mielestä:

[-Ennakkoluuloinen ulkomaalaisia kohtaan

-Tilaa seiskaa, kiinnostaa vain juorut

-Ei lue kirjoja

-Katsoo roskaohjelmia mm. Dr. Phil, realitysarjat

-Ei seuraa uutisia

Vierailija
22/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä juuri... t. 7, joka15 vuotta Yhdysvalloissa asunut ja elämää jo hiukan nähnyt... Hihittää näille "white trash"-ketjiulle. Onneksi saan niin tehdä... Hih! Enkä sääli ketään...Hih! Mua voit sääliä, jos se tekee sulle hyvän mielen...Hih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan heti tule mieleen white trash, eikä kyllä sen siskostakaan vaikka tupakkia polttelee :D

Vierailija
24/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole koulussa oppinut. Lukihäiriöinen osaa kyllä kirjoittaa ja jaoitella tekstiä!

Vierailija
25/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vaikuta paljon muulta kuin white trashilta :)

Niinpä juuri... t. 7, joka15 vuotta Yhdysvalloissa asunut ja elämää jo hiukan nähnyt... Hihittää näille "white trash"-ketjiulle. Onneksi saan niin tehdä... Hih! Enkä sääli ketään...Hih! Mua voit sääliä, jos se tekee sulle hyvän mielen...Hih!

Vierailija
26/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on white trash -kieltä pahimmillaan.

Jos lukihäiriö liittyy mielestäsi yhteiskuntaluokkaan, luepa oma avauksesi uudelleen ja ihan ajatuksella.

Vierailija
27/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa keskeyttänyt koulun. (Olen nuoriso-ohjaaja, siksi tavannut paljon mm.juntteja)En ole ap, mutta tämä ketju ei ole mitään verrattavissa toiseen white trash-ketjuun! Toisessa ketjussa haukuttiin todella ihmeellisiä asioita junttitouhuksi!

Vierailija
28/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on white trash -kieltä pahimmillaan.

Jos lukihäiriö liittyy mielestäsi yhteiskuntaluokkaan, luepa oma avauksesi uudelleen ja ihan ajatuksella.

Kovinkaan moni ei tiedä. Tämä ei ole vittuilua mutta satuit kirjoittamaan "white trash-kieltä pahimmillaan" ;)

Kirjoita tänne lisää tätä ko."kieltä", kiitos!

Vierailija
29/29 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku slangi, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme