Sanna Saarijärvi kehottaa Susanna Rahkamoa hankkimaan muutaman lisäkilon.
http://www.iltalehti.fi/tanssi/200903249288981_tn.shtml
Menipä aihe kuumaksi. Mikähän lienee Susannan puheenvuoro tämän päivän paperilehdessä onko joku jo lukenut.
Kommentit (25)
usein tapahdu. Eli kyllä se aikamoinen sammakko oli. Tosin Bjurström sanoi että se Mato Valtosen juttu oli vielä pahempi, ihme ettei siitä nosteta juttua... Kuitenkin ne samat lapset kuuli sen kuin tämän pömppömahankin!
Lihavia, pömppömahaa ym ei saa arvostella mutta laihuutta saa!!
Itse olen erittäin hoikka, mutta en omasta tahdosta, vaan kun en yksinkertaisesti liho, joka ei todellakaan aina pos asia!!
Haluaisin muutaman ylimääräisen kilon ja pois posket lommolta.... juu ja kuinka kuulenkaan sit' miten olen luurangon laiha ym...
usein tapahdu. Eli kyllä se aikamoinen sammakko oli. Tosin Bjurström sanoi että se Mato Valtosen juttu oli vielä pahempi, ihme ettei siitä nosteta juttua... Kuitenkin ne samat lapset kuuli sen kuin tämän pömppömahankin!
Rahkamon kommentit on muutenkin yhtä tyhjän kanssa, ei se ole vielä keksinyt mitään järkevää sanottavaa. Aina änkyttää jotain käsittämätöntä, ja irvailee lepakkomaisella naamallaan. Ja ne hiukset on jotain ihan törkeetä. Kamalat. Kamala ihminen kaikenkaikkiaan.
Mutta eiköhän me kaikki siihen sorruta ja joskus se on kotioloissa ihan kivaakin arvostella muiden ulkonäköä. Ja tiedän todellakin, etten itse ole kummoisempi eikä olisi yhtään varaa arvostella muita näillä avuilla.
Mutta tämän Rahkamo-jutun moka oli siinä, että julkisesti viihdeohjelmassa möläyttää tollaisen ala-arvoisen ja täysin asiaankuulumattoman kommentin, kun piti arvostella tanssia ! Mun mielestä yleisö kohahti ja Ahti-Hallberg oli ihmeissään, ja jotenkin kaikki koki myötähäpeää sekä Susannan että Miian puolesta. Kommentti oli loukkaava ja asiaton, eikä se siitä selittelemällä miksikään muutu. Eihän Bettinallekaan kukaan voisi tuomaroida, että sun luut törrötti rumasti, yritä ensi viikolla tehdä niille jotakin !