Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään naista, joka kävisi thaihieronnassa?

Vierailija
25.05.2025 |

Onko se vain miehille tarkoitettu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliiko ne sinne kiltti naisia hoitoon?

Vierailija
2/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sinne otetaan asiakkaiksi naisia, kun kaikki tietävät mitä  "thai-hieronta" tarkoittaa ja mitä siellä oikeasti tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta olen kuullut naisista, jotka keräävät thai-paikoissa käyvien miesten autojen rekkareita ja ilmiantavat niitä poliisille.

Vierailija
4/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen tyttäreni kävi kerran Lauttasaaressa. Kyllä se on ihan oikeaa hierontaa.

Vierailija
5/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa sinne otetaan asiakkaiksi naisia, kun kaikki tietävät mitä  "thai-hieronta" tarkoittaa ja mitä siellä oikeasti tapahtuu.

On olemassa myös aivan oikeaa thaihierontaa. Omassakin pikkukaupungissani on aivan oikea thaihieromo ja siellä käy paljon naisia.

Vierailija
6/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useasti, tosi hyvää hierontaa. Ihan tavallista. 

Vierailija
7/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainenkin haluta tietynlaista hierontaa.

Vierailija
8/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta olen kuullut naisista, jotka keräävät thai-paikoissa käyvien miesten autojen rekkareita ja ilmiantavat niitä poliisille.

Hankkisivat nekin akat elämän ja säästäisivät poliisin resursseja. Seksin ostaminen on laitonta ainoastaan parituksen kohteena olevilta sekä julkisella paikalla.

Vierailija
9/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Onneksi minä menen niihin vain kävelemällä. Tietysti vähän pelottaa, jos joku tuttu näkee. 

Vierailija
10/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt vaikka kuinka monta kertaa. Ihan parasta hartia- ja selkäjumeihin. Auttoi jo heti ensi kerrasta. Paras ja edullinen hieronta heillä! 

Terv. Äippä

Vierailija
11/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen tyttäreni kävi kerran Lauttasaaressa. Kyllä se on ihan oikeaa hierontaa.

Miksi piti erikseen mainita, että tyttäresi on aikuinen? Eivätkö ne huoli lapsia thaihierottaviksi?

Vierailija
12/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen menossa ensi viikolla hierontaan, tosin vain klassiseen tavalliseen.

Vierailija
13/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyykö hieroja tai hierottava rikokseen, jos hieroja tai hierottava on alaikäinen?

Vierailija
14/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain messuilla oli kerran thai-hierontaa, ja se oli ihan tavallista hartiahierontaa. Kotikaupungissani on thai-kauneushoitola, jossa kävin kerran kasvohoidossa. Oli ihan tavallinen kasvohoito, mutta heillä oli ovi lukossa ja tulivat sitten avaamaan sen, mistä ajattelin, että sinne ehkä pyrkii äijiä toisenlaiseen kasvohoitoon.

Vierailija
15/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain messuilla oli kerran thai-hierontaa, ja se oli ihan tavallista hartiahierontaa. Kotikaupungissani on thai-kauneushoitola, jossa kävin kerran kasvohoidossa. Oli ihan tavallinen kasvohoito, mutta heillä oli ovi lukossa ja tulivat sitten avaamaan sen, mistä ajattelin, että sinne ehkä pyrkii äijiä toisenlaiseen kasvohoitoon.

Ja olen siis nainen.

Vierailija
16/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt ja oli hyvä. Hieroja kertoi että miehillä usein väärä käsitys palvelun luonteenlaadusta, oli joutunut nettisivuille laittamaan tekstin että kyseessä tosiaan hieronta

Vierailija
17/17 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen siis nainen. 

Nainen minäkin ja käyn mieluiten juuri heillä hierottavana. Useimmiten otan klassisen hieronnan, mutta välillä myös thaihieronnan. Myös jalkahieronnoissa, jotka ovat aivan ihania ja rentouttavia. Hinta/laatu ihan paras. Suosittelen naisille!