Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikaa mun lapsissa on?

Vierailija
24.03.2009 |

Meillä lapset aloittivat päiväkodin viime lokakuussa. Molemmat lapset ovat ujoja. Esikoinen puhuu päiväkodissa, jos tädit häneltä jotain kysyvät. Muuten ei kauheasti juttele, menee lapsiryhmän mukana, mutta ei uskalla kauheasti puhua muille lapsille. Esikoisella on ikää kohta 5v. Hoitajat eivät kauheasti stressaa esikoisen ujoudesta, mutta mua se huolestuttaa.

Toinen lapsi täytti juuri kolme vuotta ja eilen kun hain hänet hoidosta niin hoitaja tokaisi minulle, että "enpä ole ennen tavannut xxx laista lasta, jolla kestää näin kauan tuo puhumattomuus, hymyilee kyllä ja nyökyttelee, mutta ei puhu". Minusta tuntui todella pahalle tuo kommentti. Minä en tiedä miksei pienempi lapsemme puhu mitään pk:ssa. Kotona kälättää minkä ehtii. En ole ollut pienemmästä lapsesta edes huolissani, koska hän on ilmiselvästi kuitenkin viihtynyt pk:ssa ja kertoo sieltä kivoja juttuja. Ei vain puhu hoitajille tai muille lapsille.

Nyt on itsellä ihan kamala olo ja mietin, että mikä lapsissa on vialla vai onko vika meissä vanhemmissa :-( Itkettää koko asia.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kamalan huolissani lapsistani :-(

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla