Millaisia naisia säälit?
Kommentit (13)
Naiset, jotka eivät seiso omilla jaloillaan ovat säälittäviä.
Naiset, jotka hankkiutuvat raskaaksi ilman keskustelua mihen kanssa ovat säälittäviä (tai ehkä oikeammin halveksuttavia)
Naiset, jotka eivät osaa erota tappelematta omaisuudesta tai lapseen liittyvistä asioista ovat säälittäviä.
Naiset, jotka pitävät miestä kävelevänä lompakkona ovat säälittäviä.
Naiset, jotkai "kilpailevat" miehen nyxän kanssa ovat säälittäviä.
Olen huomannut että minua itseäni säälitään aika usein, koska olen ujo. Ei tarvitsisi, asia ei varsinkaan nyt vanhemmiten ole itselleni haitaksi.
Tähän kastii kuuluu kaikenlaisia mm. onnettomassa parisuhteessa eläviä joilla ei ole rohkeutta erota, duunareita jotka vihaavat työtään muttei ole rohkeutta lähteä opiskelemaan, sinkkunaista joka on ihastunut muttei uskalla tehdä asian etenemiseksi mitään jne. Näitä sympatian sekaisesti säälin.
Säälin sekaisesti halveksun naisia jotka käyttää muita hyväkseen oman edun tavoittelemisessa.
jotka eivät osaa relata, koti pitää olla aina tip top ja tietyn kaavan mukaan eletään, tuntuu ettei huumorintajuakaan juurikaan löydy... Tekisi mieli ravistaa ja sanoa RELATKAA
ihmisiä, joilla on "repussaan" paljon painolastia.
oikeasti kuvittelevat, että miehet on jotenkin naisten yläpuolella. Mut on kasvatettu vahvojen naisten keskellä uskomaan siihen, että nainen tekee mitä nainen tahtoo. Mua jaksaa aina ällistyttää, kun joku nainen ihan varta vasten asettaa itsensä kynnysmatoksi.
Paremminkin suren sellaisten naisten puolesta jotka joutuvat vasten tahtoaan alistumaan uskonnolle, miehelle tms- toisin sanoen menettävät elämänsä. Sitten suren sellaisten naisten puolesta jotka eivät uskalla kulkea omaa tietään ja kukoistaa ja olla rohkeita- vaikka voisivat niin tehdä.
Kuten sanottu en ymmärrä mitä sääliminen on. MInä olen säälittävä kun en ymmärrä???
minua ainakaan sääliä. Itse olen tieni valinnut.
T.lestadiolaisnainen
Itse säälin niitä, joille tehdään ympärileikkauksia, kunniamurhia, pakotetaan käyttämään huntua, myydään prostituoiduiksi... siis niitä, joiden ihmisoikeuksia oikeasti loukataan.
Eniten kuitenkin säälin niitä lapsia, joista ei pidetä huolta.
jotka eivät pääse tilanteestaan pois, sekä kilttejä ja hyväsydämisiä naisia joilla sukulaiset on from hell, erityisesti joiden äidit varsinaisia lohikäärmeitä...
vaan jätetty hoitamatta eivätkä he itse siksi osaa olla vanhempina omille lapsilleen ja kaikki ulkopuoliset halveksivat heitä.
sitten kun lapset ovat kasvaneet, ei olekaan työtä/työkokemusta tai mitään muuta mielekästä elämänsisältöä. Jos hyvin käy, niin mies vielä siinä vaiheessa "vaihtaa nuorempaan" tms.
jotka kuvittelevat itsestään liikaa. Esim. eräs tuttavani puhelee kuinka hänestä tulisi hyvä malli ja kuinka kaikki miehet ovat lääpällään häneen. Totuus on se, että olen kuullut kuinka rumasti hänen ulkonäköään on haukuttu. Silloin säälitti tämä nainen.