Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tullut muutama kipeä suppari. Syntyiskö jo...?

Vierailija
23.03.2009 |

Vimeset 6 päivää on tullut 1-2 kipeää supistusta per päivä ja tänään jo noin 5. Miten muilla? Onko ennakoineet synnytystä mitenkään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistellut 3 viikkoa. Useina päivinä vähän kivuliaitakin, mutta ei mitään säännöllistä. Aluksi olin ihan intona, että jee, tämä tulee ajallaan!



Mutta yli ollaan taas. Nyt kyllä tein päätöksen, että ensi yönä saa luvan syntyä! :) katsotaan, toimiiko luja päätökseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä