Lue keskustelun säännöt.
Tänään tullut muutama kipeä suppari. Syntyiskö jo...?
23.03.2009 |
Vimeset 6 päivää on tullut 1-2 kipeää supistusta per päivä ja tänään jo noin 5. Miten muilla? Onko ennakoineet synnytystä mitenkään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
supistellut 3 viikkoa. Useina päivinä vähän kivuliaitakin, mutta ei mitään säännöllistä. Aluksi olin ihan intona, että jee, tämä tulee ajallaan!
Mutta yli ollaan taas. Nyt kyllä tein päätöksen, että ensi yönä saa luvan syntyä! :) katsotaan, toimiiko luja päätökseni.