****MARRASMASUT vko13****
Uuden viikon aloitan, kun en uutta viikkopinoa löytänyt.
Olo on...raskaana oleva. Hajut osuu nenään aina vaan pahemmin ja saa kuvotuksen aikaan entistä helpommin. Viime yönä näin niin ihanan ja rauhoittavan unen, herätessä oli hirmu luottavainen olo tätä raskautta kohtaan. Eli positiivisemmin mielin tähän viikkoon!! Kaksi viikkoa ja yksi päivä enää niin voi osittain huokaista, kun ultraan pääsee. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!
*helene 5+3*
Kommentit (42)
Hei vaan kaikille! Minä myös odotan vauvaa saapuvaksi marraskuussa. Edellinen vaavi oli kyllä keskonen, ja ensimmäinenkin uhkasi syntyä etuajassa, jtoen mielenkiinnolla odotellaans elvitäänkö marraskuulle asti. Muutenkin minun raskaus on riskiraskaus, joten vaikka hyvin iloinen olen raskaudestani, niin en usko ennenkä vauva on sylissä, että tämä menee hyvin. (Meillä siis riski, että vauva menehtyy raskausaikana verenvuotoihin. Toki asiaa hoidetaan pitkin raskautta, mutta varmuuttahan ei hoidoilla koskaan saada.) Yritän kuitenkin unohtaa kaikki riskit ja elää niin kuin tämä olisi normaali raskaus. :)
Pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille! :( *halaus*
Raskausoireita ei juurikaan ole, maha vain on alkanut pikkaisen kasvaa. Ja liitoskipuja löytyy. Mutta niistä vähäisistä oireista nautitaan! :)
Mukavaa mahan kasvattelu aikaa kaikille!
-Hippi-hiiri-
Mymmeli, iso halaus sulle. Yritä jaksaa. Helene ja muut epävarmuuden kourissa tuskailevat, tsemppiä teille, nyt ei auta kun odotella.
Itselläni on ollut myös satunnaista pientä vuotoa, mutta en ole osannut siitä huolestua. Huolestuneempi olen siitä, että nyt pariin päivään ei ole ollut mitään oireita. Tosin ne olivat aika huomaamattomia aiemminkin, mutta joka tapauksessa kuluneella viikolla oli pientä kuvotuksen tunnetta ja alavatsan nipistelyä, jotka nyt on hävinneet.
Soitin torstaina neuvolaan ja sainkin ajan jo maanantaiksi! Eli huomenna olen menossa, vaikka vasta rv 5 lopuillaan, hurjaa. Jännittää, vaikka ei kai siellä ihmeitä tehdä. Mutta alkaahan asia tuntua todellisemmalta kun sinne menee.
Kauheesti vaan huolestuttaa jotenkin, lähinnä se, että onko siellä oikeesti ketään kun ei tunnu oikein miltään. Mutta sehän selviää vasta yli kuukauden päästä siellä ultrassa - en käsitä miten jaksan odottaa.
Mamako rv 5+5