Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset kylpyhuoneet ovat ihmeen pieniä!

Vierailija
23.03.2009 |

Talon rakennusta mietitään. Ihmetyttää vain kun lähes kaikissa paketeissa on pienet, "käytävä"kylpyhuonet. Haluaisin meille oikean huo neen, sellaisen kotikylpylän,jossa voisi rentoutua. Ei siis mitään käytävää, jossa nopeasti käydään suihkussa.

Onko teillä kotikylpylä? Riittääkö tuollaisen kooksi n. 10 neliötä, vai vieläkö pitäisi laajentaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se epähygienistä jos paskoissaan lilluu, mutten ole kyllä ikinä itse kuullut kenenkään muun tekevän niin. Samoin normaalikäytössä (lue: kun ammeeseen ei paskanneta) ammetta ei tarvitse joka käytön jälkeen puunata, huolellinen huuhtelu riittää.

Vierailija
22/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tee mieli lillua jossain bakterimössössä jossa vielä niiden määrä kertautuu mitä kauemmin siellä lilluu.

Onhan se epähygienistä jos paskoissaan lilluu, mutten ole kyllä ikinä itse kuullut kenenkään muun tekevän niin. Samoin normaalikäytössä (lue: kun ammeeseen ei paskanneta) ammetta ei tarvitse joka käytön jälkeen puunata, huolellinen huuhtelu riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin ton niin että "paskoissa" eli ihosta irronneessa liassa istuu.

Vierailija
24/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin (siis Pirkanmaalla) paska tarkoittaa ihan selvästi juuri ulostetta, esim. "Lähden paskalle" tarkoittaa, että mennään vessaan tekemään pökäle. Toisaalta paskaa voi myös puhua, joka lienee näille paskassalillujille tuttu käsite.

Vierailija
25/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat talomme itse

Nykyisessä "master-bathroom" meidän makkarin yhteydessä on 250x280, tilava suihkunurkkaus (120x120), loossi pytylle ja koko seinän leveydeltä tasoa ja 1 puolikorkea kaappi. Halusimme vain yhden altaan mutta 2 korkeaa peiliä, yleensä meitä on kolme aamuisin touhuamassa siellä.

Saunan pesuhuone on 380x280 ja hyvin mahtuu 2 hengen poreamme, taso altaineen sekä reilu suihkunurkka. Yksi kulmaus jää vielä pukeutumistilaksi naulakoineen ja korituoleineen. Sauna lisäksi 260x200.

Vierailija
26/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo paskasta hommaa

Vierailija
27/27 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kodinhoitohuoneita ei yleensä ole ollenkaan esim Englannissa ja Italiassa, niissä on vaan pyykkikaapit, joihin koneet on tungettu pieneen tilaan) se johtuu sitä, että vaikka rakentamiskulut sinänsä ovat tuolla edullisempia, tilaa on suurkaupungeissa vielä vähemmän kuin Suomessa. Maalla usassa rakennetaan väjästi ja isoja taloja, kaupungissa siellkin on toisin...

Meilla (alueella missa asutaan on kaikilla isot talot ja KAIKILLA ON utlity room (kodinhoitohuone), jossa meilla esim. on pesukone, kuivausrumpu, silitysrauta yms ja pyykkikorit jne. Siina yhteydessa on myos pieni wc, mutta siis oven takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi