Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulinko järkiini - jätin toisen miehen, kommentoikaa pliis..

Vierailija
23.03.2009 |

Huhhuh. toivottavasti tulin järkiini nyt lopullisesti tässä asiassa..Olen työmatkalla ja minun piti viettää ensi yö "sivusuhdemiehen" kanssa hotellissa. Olen ollut tekemisissä tämän toisen miehen kanssa tasan puoli vuotta, noin 5 kertaa olemme nähneet tänä aikana, joka ainut päivä tekemisissä. Olen perheellinen, hän myös.

Viime aikoina on tuntunut, että vatsahaava tulee ja syyllisyys on ollut kauheaa. Eilen illalla peruin toisen yön hotellista ja varasin lentoliput tälle illalle ja laitoin viestin, että on pakko ajatella järkevästi, emme koskaan voi nähdä enää tai olla tekemisissä, sillä tästä on edessä ainoastaan kaksi suurta katastrofia - niinhän se on.

Mies vastasi "Ymmärsinkö oikein, ettet halua nähdä minua nyt etkä myöhemminkään?". Vastasin hänelle, että kyllä, eikä kyse ole pelkästään haluamisesta vaan siitä, etten pysty enää. Eipä enää kuulunut. Varoitan vaan kaikkia, että älkää koskaan alkako tällaiseen. Alussa voi tuntua ihanalta, mutta jossain vaiheessa kaikki muuttuu raskaaksi..salailu ja huono omatunto vaivaavat. Minulle alkoi tulla kaikenmaailman vatsaoireita..varmaankin stressistä, joka johtui tästä tilanteesta.. Toivottavasti tulin järkiini.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa hänen tehdä asiasta omat johtopäätöksensä. Molemmilla pitää olla avioliitossa samat oikeudet, joten miehelläsi on tällaisen jälkeen täysi vapaus pitää omaa salarakasta - vai väitätkö, että sinulle olisi "ihan sama", jos miehelläsi olisi toinen, tai "tiedät sataprosenttisen varmasti, ettei hän MINUA pettäisi kuitenkaan"? ;)

Tuo "ei saa puhdistaa omaatuntoaan miehen niskaan" nyt on pelkkä kaunisteleva ilmaus sille, että pelkää miehen jättävän, kun saa tietää.

Vierailija
22/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa jotka sitä ehdotatte? Järkiin on tultu, selvästi on opittu jotain, nyt olisi ihan älytöntä monikertaistaa vahinko kertomalla miehelle. Älä ap enää petä, sen sijaan koeta panostaa perheeseesi ja parisuhteeseesi, siinä huomattavasti parempi tapa helpottaa syyllisyyttä ja korvata miehelle kuin mennä pilaamaan avioliitto pitkäksi aikaa, stressata lapsia kodin huonolla ilmapiirillä ja mahdollisesti rikkoa lapsilta perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa jotka sitä ehdotatte? Järkiin on tultu, selvästi on opittu jotain, nyt olisi ihan älytöntä monikertaistaa vahinko kertomalla miehelle. Älä ap enää petä, sen sijaan koeta panostaa perheeseesi ja parisuhteeseesi, siinä huomattavasti parempi tapa helpottaa syyllisyyttä ja korvata miehelle kuin mennä pilaamaan avioliitto pitkäksi aikaa, stressata lapsia kodin huonolla ilmapiirillä ja mahdollisesti rikkoa lapsilta perhe.

Siitähän tällaisessa on kyse. Jos olisi oikeasti opittu ja tultu järkiinsä, asiasta kerrottaisiin rehellisesti. Seuraavan kerran kun osuu taas se tosi ihku työkaveri tai muu kohdalle, voidaan ajatella, että enhän mä edelliselläkään kerralla jäänyt kiinni.

Vierailija
24/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ei saa puhdistaa omaatuntoaan miehen niskaan" nyt on pelkkä kaunisteleva ilmaus sille, että pelkää miehen jättävän, kun saa tietää.

ap:n ja miehensä parisuhde. Eli pitäisi lopettaa se omaan napaan tuijotus ja miettiä asiaa vähän laajemmalti. Varsinkin jos perheessä lapsia niin asiaa pitää ajatella koko perheen kannalta. Haluaisitko sinä hajottaa koko perheen ja viedä lapsilta isän sen takia että äidillä on ollut peliä josta ottanut (toivon mukaan) opikseen? Minusta äidin virhettä ei pitäisi maksattaa lapsilla.

Jos parisuhde ok ja edellytyksiä jatkaa ns. normi perhe-elämää niin jättäisin kertomatta miehelle.

Vierailija
25/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teit ehdottomasti oikein. Älä kerro miehellesi. Aiheutat hänelle mielipahaa ja hän tuskin antaa sinulle mitään irtopisteitä "rehellisyydestä".

Vierailija
26/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ÄLÄ kerro miehellesi. Jos kyseessä olisi vain te kaksi niin asia voisi olla eri mutta koska kyseessä myös lapset niin jättäisin kertomatta. Kyllä lapsille on parempi ehjä koti, ottaen tietenkin huomioon sen, että kykenette viettämään ihan normaalia perhe-elämää, kuin se, että pahimmassa tapauksessa erotaan tai sitten olette yhdessä mutta luottamuspula aiheuttaa riitoja suhteeseen. Ei ei ei, älä kerro.

Vierailija
27/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kovasti sinulle, jotta jaksat pysyä päätöksessäsi. Se tulee olemaan raskasta ja vaikeaa. Järkiin tuleminen ja päätöksen pitäminen ovat kaksi eri asiaa. Kokemusta on.

Älä missään nimessä kerro miehellesi. Se ei olisi oikein miestäsi kohtaa. Nyt vain pidät asian sisälläsi ja elät elämääsi niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kärsit omissa nahoissasi. Mietit ja tutkiskelet itseäsi miksi näin pääsi käymään. Taustalta yleensä löytyy joku syy siihen miksi kävit vieraissa. Ja kun se syy löytyy niin yrität löytää ratkaisun siihen miten asia korjataan.

Vierailija
28/28 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun osuu taas se tosi ihku työkaveri tai muu kohdalle, voidaan ajatella, että enhän mä edelliselläkään kerralla jäänyt kiinni.

Koska jos pettämisestä menee avautumaan, niin tuskin se suhde palaa koskaan enää täysin entiselleen, ei minun suhde ainakaan palaisi jos mies kertoisi. Niin että kun seuraavan kerran tulee se tosi ihku työkaveri kohdalle, ei ole edes kotona ketään jonka takia pitää libido kurissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi