Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenhän organisoisi tämän?

Vierailija
23.03.2009 |

Olen nelikymppinen yh, ja kotona 9v. poika. Sain työpaikan, mutta työajat ovatkin vuorotyötä, viimeinen vuoro päättyy Klo.0.20 yöllä, ja ensimmäinen vuoro alkaa 09.00 aamusta. Noita ilta/yövuoroja ei onneksi kovin montaa per kk. tule, mutta miten tämän järjestäisi, koska työ olisi ihan mukava?

MLL saa vain kertaluontoista hoitoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku pojan kaveri, kenen luokse voisi mennä yöksi?

Vierailija
2/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyt onnistuu. MLL:ttä hoitaja pitää tosiaan sopia joka kerta erikseen, mutta jos noita myöhäisiä vuoroja ei montaa tule kuukaudessa, niin mikäs ongelma se on? Tai löytyykö tuttavapiiristä joku hyvä hoitaja? Onko sukulaisia lähellä, jotka voisivat hoitaa? Jos nuo myöhäiset vuorot ovat viikonloppuina niin miten onnistuisi yökyläily pojan kaverilla?

Itse olen sitä mietä, että 9-vuotias voisi pärjätä myös itsekseen kotona. Mutta toki riippuu lapsesta, voiko häneen luottaa tai miten turvallisuushakuinen hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaks kerraks hommaat vaikka mll:n hoitamaan ja jossain vaiheessa 9-vuotias kyllä ilmoittaa itse, ettei todellakaan tarvitse lapsenlikkaa..:)

Kyllähän ton ikänen jo muutaman kerran kuukaudessa osaa mennä itse nukkumaan, kun tietää, että mutsi on tulossa parin-kolmen tunnin päästä.

Ja voithan sä toivoa, että ainakin aluksi sulle ei kauheasti niitä iltavuoroja laitettas.

Vierailija
4/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eihän 9v voi mihinkään päiväkotiin enää laittaa, haloo!

Vierailija
5/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriperhettä, jonka kanssa saisi sovittua, että poikasi on heillä korvausta vastaan silloin kun sulla on myöhäinen työvuoro?

tai palkkaisitko jonkun ihan ulkopuolisen noiksi öiksi/illoiksi kotiisi?

Vierailija
6/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset vaan pari kertaa kuussa niin laita ilmoitus kaupan seinään tms. Itse olen hoitanut lukioaikana öisin kolmea yksinhuoltajan lasta, mielestäni se oli silloin tosi hyvä bisnes, lapset tykkäsivät minusta ja äiti luotti. Kaikki olivat tyytyväisiä.

Vierailija
7/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tuolla ehdotti. Minusta on liian pieni menemään itse nukkumaan. Saattaa ikävöidä, olla peloissaankin, tai sitten vaikka katsella tuon ikäiselle sopimattomia tv-ohjelmia iltamyöhällä. Miten jaksaisi kouluunkaan aamulla herätä?

Mutta ethän sinä ap varmaan sitä ajatellutkaan. Mutta jso noita "yö"vuoroja on tosiaan harvakseltaan, niin ei kai se MLL:n hoitaja ole ongelma? Jos löydät kokeilemalla mukavan hoitajan, jonka kanssa poika viihtyy, te voitte hyvin sopia keskenänne noista hoitokerroista, ei tarvitse edes aina soitella MLL:n toimistollle. Mutta tietysti vielä parempi olisi, jos sinulla olisi joku ystävä/sukulainen/sukulaisnuori, joka sopivaa korvausta vastaan tulisi hoitamaan lasta noina iltoina.

Vierailija
8/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on niin että pojalla rankka erotausta ja pelkotiloja paljon.

Ei mm. halua mennä yökylään vielä kavereille, minulla ei ole sukulaisia, ja lapsen isänp uolelta asuvat toisessa kaupungissa, ja välit sinne eivät kovin hyvät. Naapureita on, muttei niillä lapsia.

Missään nimessä en usko mahdollisuuteen että poika jäisi yksin kotiin vielä iltavuorojen ajaksi, vaikka koira meillä onkin turvana.

Täytyy kai vaan yrittää saada joku likka vahdiksi...

Vierailija
9/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juuri nuo ovat syitä, miksi en halua jättää yksin +pojan pelkotilat ja koulunkäynti.

Täytyy yrittää sieltä MLL kysyä jos saisi vakituisen sitä kautta.. Koska nuo likat eivät mielestäni ole kovin luotettavia ...