Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lihava ja mies häpee mua niin ettei kehtaa/haluu lähtee mun kans minnekään ihmisten ilmoille :(

Vierailija
23.03.2009 |

Myönsi tänään kun kysyin.

Kiva... Oon 20. viikolla raskaana etten ihan heti tästä kamalasti laihdukaan.

Mun mitat on 163cm/73kg että olen oikeastikin nyt tosi pötsissä kunnossa mutta silti on paha mieli. Raskauden aikana ei ole tullut kuin pari kiloa, lihosin pikkuhiljaa jo ennen kun aloin odottaa. Tavatessamme olen painanut n. 10 kg vähemmän kuin nyt eli silloinkin olen kuitenkin ollut aika pyöreä.

Mulla on bulimia-taustaa ja arvatkaa tekeekö mieli mennä tunkemaan sormet kurkkuun

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa.

minä 174 ja 97kg. ja miehni lähtee mun kansani minne vaan, koska se rakastaa mua juuri selasena kun mä olen.

Vierailija
2/6 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles, että et kehtaa kulkea sen kanssa, koska se on niin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles, että et kehtaa kulkea sen kanssa, koska se on niin tyhmä.

Raskaanaolevaksi naiseksi sun mitat on ihan ok. Itse asiassa nyt kun mietin tätä tosissani, niin sun miehesihän on täys idiootti! Eikä taida todellakaan olla kypsä parisuhteeseen tai isäksi..

Vierailija
4/6 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi pöllöä tollanen. Olet raskaana 20 viikolla! Ihan kaikki on pyöreitä siinä kohtaa.

Sulla on siihen pätevä syy että oot vähän pyöreä! Olisko sillä miehellä korvien välissä jotain vikaa? Oletko kysynyt ?

Minusta on tosi söpöä sellaisen masun kanssa. Harmi kun sun miehes on tollanen.

Voimia!

Vierailija
5/6 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole mitenkään hirveästi ylipainoa! Onko miehesi omakin ruumiinkuva häiriintynyt? Aika järkyttävää. Todellinen ongelma on jossain aivan muualla kuin painossasi (joko miehesi kummallisessa maailmankuvassa tai teidä parisuhteessanne).

Vierailija
6/6 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onneksi tiedän mistä ylipaino? johtuu ja se on katoavaa, tyhmyys ei katoa ikinä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi