~¤~ PIKKUKAKKOSET vko 13 (23. - 29.03.2009) ~¤~
*Alapuolella linkki viime viikkoseen..*
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (34)
Yövuoron jälkeen herätty jo.... Huomenna olis sitte aamu ja viikonlopuksi pitäs lähteä lasten kanssa leireilemään saareen. =)
Kaisa4: Me pidettiin vähän paussia ton meidän matkan takia kun en halunnut voida pahoin siellä (jos olisin ollu ihan alussa) ja toiseksi harrastan sukeltamista ja raskaana ei saa sukeltaa niin ehdin sitten vielä suklatakin...=)
RokkiMami: Ihan koko perhe oltiin reissussa. En mä raaski jättää tota pientä vielä kotiin enkä olla siitä erossakaan kovin montaa päivää vielä. Ens kesäksi suunnitellaan kyllä mahdollisesti kolmen päivän kaupunkilomaa miehen kans ja poika jäis sillon ukille. Se olis pisin aika erossa tähän mennessä.
Irinalle pahoittelut tädin rymistelystä kylään! =(
Ja Lallielle kovasti voimia ja jaksuja eron keskellä. Kuullostaa ihan jostain leffasta et naapurin akka iskee oman miehen... huh huh! Mutta niin kait voi sitten tapahtua... Kauheeta! Onneks meillä asuu naapureina vaan mummoja.... En sit tiiä meneekö ne mun ohi...? Ehkä sieltäkin löytyy joku rikas ja hehkee...
No mutta se on nyt kahveet juotu ja pitäs lähteä hakee mukulaa ukkilasta kotiin...
S kp 17/28, yk 1
RokkiMami: Oiiiikein sydämelliset onnittelut plussasta, ihanata :) Ja ps: neuvoasi noudattaen, mies armotta herätetty "yöuniltaan" tositoimiin ;)
Lisbet: Elikkästä Kokkelsbyssä asustaa meidän family. Kuinkas te, asutteko lähimaastossa jos saan udella :)
Irina77: Iiiison sylillisen tsemppiä lähetän täältä sinulle!
Kaisa4: Eipäs kestä kiittää :) Isot peukutukset sinne, että työpaikan kanssa tärppäisi! Mulla on vähän sama homma, että ihmiset kyselee, koska aijon mennä töihin. Etenkin anoppi on ottanut sen oikein sydämen asiakseen, kysellä säännöllisesti, koska meen töihin. Tekis mieli kysästä takasi, että koskas kuule ite meet töihin? (On siis työttömänä)
Piti kommentoida muitakin, mutta kerkesin jo unehuttaa mitä piti kommentoida, joten suokaa anteeksi...
Täältä sen verran, että RokkiMamin neuvoa noudattaen, änkesin itteni miehen viereen, kun sain pojan päiväunille. Voin kyllä sanoa, että melkein kaikki konstit sai käyttää, jotta sai miehen edes vähän heräämään hommaan mukaan. Kauniiksi lopuksi huomasin, että herralla oli yhä korvatulpat korvissa :D Että Sinisini huikeeta romantiikkaa täälläkin :D Mutta ainakin nyt yhdet öttiäiset lähetetty matkaan..
Terkkusin: Elli-Nelli kp12/26 yk:10
*LALLIE*
Onpas sullakin aika menny äkkiä!! =) Tuntuu aina että muilla se raskausaika menee nopeeta ja sitte ku ite on samassa tilanteessa, nii aika menee tosi hitaasti (ainakin se alkuaika).. Voimia sinne sulle ja koitahan nauttia kuitenkin täysillä kasvavasta masusta! =)
*KAISA4*
Tsemppiä työhakuun! =)
*CHLIPPA*
Äläpäs nyt vielä heitä kirvestä ojaan!! =) Niin kauan kun täti on poissa, on *AINA* toivoa! =)
*ROKKIMAMI*
Vielä kerran *ONNEA* plussasta!! =) Vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan matkalle ja *IHANAA ODOTUSAIKAA!!* Kävinkin heti sillon päivittämässä meidän esittelypinon, kun ilmoitit sun lasketunajan =)
*SINISINI*
Joko teit testin?? Oliko se positiivinen?? Jos oli, niin milloinkas laskettuaika?
*IRINA77*
Perskules!! =( Olin jo *NIIN* varma että teet positiivisen testin.. *HÖH!!* Tsemppiä uuteen kiertoon!! =)
*ELLI-NELLI*
Asun samassa paikassa ku säki! =) Vähän sitä arvelinkin! =) Toivottavasti nyt saitte oikeeseen aikaan simpat "muhimaan" =)
*OMA NAPA*
Sain kun sainkin miehen heiluttelemaan peittoja tiistaina. Joten nyt on sitten yritetty ovisaikaan (luulen ainakin niin, että se nyt oli tässä).. Vielä kuitenkin tulee jonkunlaista valkkaria..
Välillä sitä tulee oikeen semmoisena "vesimäisenä" ja kirkkaanaa, välillä on taas sitten seassa venyvää kirkaista limaa. Mutta tulee myöskin semmoisia "vessaretkiä", että ei tuu just mitään valkkaria (heh, sori taas yksityiskohdat)..
Nyt vaan sitten ootetaan parisen viikkoa ja katsotaan kävikö *JACKPOT*.
Ihanasti taas aurinko paistaa tuolla pihalla, pakkasta tosin vaan taas jonkin verran.. Hrrr..
Nyt juomaan kahvia..
*Aurinkoista päivää teille kaikille!!*
*=) Lisbet, kp 18/31-44, yk 7.*
Kovasti on tuulut tekstiä pinoon ja hyvä niin! Nättejä kevätpäiviä ollut, niin on tullut ulkoiltua paljon ja jännyt kirjoittelut vähälle...
Rokkimami: Isosti onnea plussasta ja mahtavaa odotusta!
Soffu: Oisin itsekin tahtonut lähteä thaikkuihin nyt talvella, mutta lompakko oli eri mieltä =) Toivottavasti oli ihana loma!
Haleja88: Pahoittelut tädistä, parempaa ensi kiertoa!!
AnnieN: Tervetuloa mukaan, uusi minäkin olen =)
Irina77: Menkat tuli, pahoittelut... häntä ylös ja kohti seuravaa kiertoa!!
Kaisa4: Toivottavasti saat sen duuniin! Itse aloin tekemään osa-aika duunia tammi/helmikuun taitteessa ja tuntuu kuin saisi omaa aikaa =) Teen pe/la yöt baarihommia ja vaikka rytmi meneekin vähän sekaisin, niin ihanaa kun voi meikata ja olla ihmisten ilmoilla...eikä kukaan valita että on kakat housussa ja jos on, niin mun ei ainakaan tarvii pestä niitä =)
Lisbet: Sulla on kierto aika samoissa kun mulla, toivotaan parasta!!!!
Omaa ittee: Mulla kierto puolivälissä, sängyssä ei oo ollut niin aktiviista kuin voisi... jotain väsymystä ilmassa iltaisin... Mutta kuitenkin sen verran pupuiltu, että jotain elämää tuolla alakerrassa pitäisi olla =) Nyt sitten on tullut lisää vauvauutisia lähipiiriin, kaksi parasta ystävää odottaa, toisella La lokakuussa ja toisella marrakuussa! Oon niin onnellinen niiden puolesta ja toivon että saisin odottaa samaan aikaan heidän kanssaan. Mä en jotenkin osaa ees hahmottaa että voisin odottaa kakkosta, se tuntuu jotenkin niin kaukaiselta, en tiiä miksi. Nyt vasta oon alkanut ajattelee, että mitä jos ei vaikka saisikaan lisää lapsia, niiden mun sairatelujen takia... tai jos yrittäminen kestäisikin vaikka vuosia... aika ankeeta. Mutta onneksi tulee kesä ja päästään tytön kanssa uimaan, mökkeilee, jätskille sekä koirien kanssa marjaan ja sieneén!!! Ihanaa!!!
Ainiin painonpudutus asiaa: Oon saanut nyt yhteensä 7 kiloo veke!! Enään ei oon niin kauhee makeen himo kuin ennen ja liikuntakin on alkanut maistuu ihan erilaiselle! Bikinikunto, täältä tullaa!!!!=)
Aurinkoa kaikille toivoo: Masunasu kp 15/28-30
Onpa täällä ollut ahkeria kirjottelijoita. Nyt kun on töissä niin ei kerkii itse välillä, kun nopsaan lukasemaan. Menossa ollaan mukana kuitenkin...
Onnittelut Rokkimamille plussasta, sitä täälläkin niin kovasti toivotaan.
ON: Luulenpa että tämä kierto on jonkinverran edellistä lyhyempi. Ainakin jos bongasin oviksen oikein. Mutta tärppiä ei ole odotettavissa sillä ovis sattui juuri kun täällä koko perhe poti vatsatautia niin eipä ollut oikein fiilistä. Nyt siis menossa kp 26 ja luulen tätin saapuvan n. viikon päästä. Pitkä tuo kierto on edelleen, mutta niin mulla on ollut aikasemminkin. Ennen raskautta oli myös välillä mammuttikiertoja, mutta tasoittu painon pudotuksen myötä. Että josko tää tästä kun nyt painan kuitenkin 10 kg vähemmän, kun ennen esikoista.
Meinasin kuolla nauruun, kun luin sun jutun niistä korvatulpista =)
Kyllä siitä on romantiikka kaukana kun vauvoja tehdään!! On ne miehetkin aika kovilla meidän höyryämisen kanssa... =)
ON: Täällä siis täti kyläilemässä. Eka päivä oli kyllä tosi rankka, siis henkisesti, mutta nyt alkaa helpottaa ja eikun uusia plussatuulia tavoittelemaan... Suunnittelin jo vähän ovistikkujen ostoa, kun ei ole vielä niistä kokemusta. Oispahan jotain jännättävää niissäkin.
t. Irina kp 3/28
Tulin toivottelee hyvät viikonloput!!! Lähden tästä viikonlopuksi leirille saareen työn merkeissä.
Kuulin muuten viime yönä todella yllättävän raskausuutisen jota en olis osannut odottaa vielä vuosiin. Oon kyllä tosi iloinen ystäväni puolesta mutta oon aatellut että hän on sellanen kova bilehile vielä eikä todellakaan halua lapsia vielä aikoihin. =) Elämä yllättää!
Nyt pitää mennä pakkaa vimpat kamppeet ja lähteä kohti työmaata....
S kp kait 18/28 (?) yk 1
Chilppa: Mikä siellä on tilanne? Mikäs kp sulla olikaan meneillään? Toivottavasti täti ei ole löytäny tietään sinne!!
Mikäs Sinisinillä on tilanne? Joko oot testin tehny?
Soffu: näin arvelinkin, että matkan takia. ei ois kyllä kiva olla matkalla ihan hirveen pahoinvoiva ja vielä tuo sukellusjuttukin. Nyt vain tärppiä mukaan, kun olosuhteetkin on suotuisat!!
Irinalle pahoittelut tädistä... Voi harmi!!!!!!! Onneks on vähän parempi mieli jo tullut... Se eka päivä on kyllä ihan kamala!!
ON: Täti on pakannut kamppeensa ja nyt pääsis sitten peittojakin heiluttelemaan :) Ovikseen tässä nyt on aikaa, ja muutenkin yritän mennä tän kierron enemmän fiilis pohjalla. Työpaikan kanssa kävi vähän "hassusti". Oisin saanut sen paikan, mutten voinu ottaa vastaan. Kun se oliskin ollut 20h/vko, joten siihen ois sitten kuulunu myös päivävuoroja... Ja siinähän nyt ois menny sitten aika monta iltaakin perheen yhteistä aikaa, joka kuitenkin on niin tärkeää. Jätin siis väliin. Mutta yllättäen tommonen pelkkä haastattelussa käynti ja jo tieto siitä, että on edelleen käypää valuuttaa työmarkkinoilla piristi kyllä täti kotimammaa!!! Lupasivat soitella, jos tulee jotain "mun kriteereille sopivaa" auki :) Oikeestaan ei kyllä harmita yhtään!!! Jännä juttu, ehkä en oiskaan ollu vielä valmis lähtee töihin, edes tuon verran ;)
Päätettiinkin tänään sitten miehen kanssa, että tytön nukkumaan menon jälkeen juhlistetaan vähän yhdessä tätä paljoa vapaa aikaa ja lisääntyvää köyhyyttä ;);) Haetaan varmaan juustoja, ehkä vähän punaviiniä ja jotain muuta herkkua... Nams!!
Mukavaa viikonloppua kaikille!!!
Kaisa4 kp 8/30, yk5
Lisbet: Haa, ties vaikka oltais naapureita ;)
Ja eikun just ihania nuo sun yksityiskohdat :D
Masunasu08: Hieno saavutus tuo 7kg! Hatun nosto sinulle =)
Irina77: Heh, eikös ollutkin romanttista :D Mutta juu ihan totta, kyllä tuo mieskin tuumasi, että jos tuon minun erotiikka intoilun sais jotenkin tasaisempina annoksina, kun se nyt on viisi peräkkäistä päivää kuussa ja that`s it, nähdään taas ensi ovulaatiossa. Heh :D Ehkä mies kuitenkin hiukan liioitteli, toivottavasti :O
Kaisa4: Nams, kuulostaa hyvältä, mullakin odottaa punkku pullo tuolla kaapin perällä.. Itseasiassa meilläkin voisi juhlistaa lisääntyvää yhteistä vapaa-aikaa ja lisääntyvää köyhyyttä, kun miehellä alkoi tänään 3 viikon lomautus ;)
Täällä ei ihmeempiä, oiskohan ovis sittenkin ollut tänään, omien laskujeni mukaan sen ois pitänyt olla jo eilen... Tänään on vaan jomottanut masua niin perusteellisesti, että kävelykin tuntuu kivuliaalta ja melko kosteetakin on vielä ollut. No mene ja tiedä. Kauankos ne öttiäiset muuten siellä eleleekään siis siellä missä net nyt ootteleekaan sitä munasolua? Tulipas taas kysymys..
Mutta eikun mukavata viikonloppua kaikille :)
Elli-Nelli kp14/26 ja yk.10.
Sinisini: Mikä tilanne? Täti vai plussa?
Irina: Pahoittelut tädistä.. Olin jo niin varma että sulla on tärpännyt. Häntää pystyyn ja uuteen kiertoon! Kiva että on jo parempi mieli.
ElliNelli: Meinasin tukehtua nauruun tuossa korvatulppa-kohdassa :D Super-yltiö-romanttista :D Mutta pääasia että tuli pikkukaverit laitettua matkaan ;) Ja eikös ne öttiäiset (ihanan sanan keksit :D) elele ainakin pari-kolme päivää.
Lisbet: Hauskasti kyllä kerrot nuo yksityiskohdat, jatka samaa rataa :D
Masunasu: Sähän oot hienosti saanu painon putoamaan, mahtava homma! Ootko jollain kuurilla vai ihan vain lisännyt liikuntaa yms?
Lyylikki: Toivottavasti täti pysyy poissa.
Kaisa: Kummasti se vain piristää kun pääsee haastatteluun asti ja varsinkin jos hakijoita on sata muutakin. Mukavaa juhlistamishetkeä :D
OmassaNavassa ei ihmeellistä. Ainut "oire" mikä on ilmestenyt niin on huimaus.. Huipottaa vähän väliä mutta ei pahasti. Ja jonkun verran väsyttää mutta ei läheskään samalla tavalla kuin viime kerralla. Toisaalta kiva ettei oo mitään pahoinvointeja tms mutta toisaalta pelottaa että onko kaikki kohdallaan kun ei ole oireita.. Ens vkolla aattelin soitella yksityiselle puolelle aikaa alkuraskauden ultraan. Haluan tarkistaa että kaikki on ok ja salamatkustaja oikeassa paikassa kasvamassa.
Mukavaa vkonloppua kaikille ja muistakaahan päivittyä uuteen esittelypinoon niin Lisbet sitten taas päivittelee kunhan ehtii.
RokkiMami rv5+4 (???)
*MASUNASU08*
Jep, melkein samoissa kiertopäivissä mennään =) Toivotaan, että tärppi tulis tästä kierrosta! =) Ja *ONNEA -7kg:sta!!!*
*LYYLIKKI81*
Jospa se täti ei löytäiskään perille! =)
*IRINA77*
Onnea tähän seuraavaan kiertoon ja toivottavasti ovistikuista (jos ne päätät ostaa) on apua..
*SOFFU*
Ihanaa viikonloppua ja nauttikaa!! =) Tuuppas kertomaan kuulumiset, sitten kun olette kotiutuneet! =)
*SINISINI*
Missä sä oot??? Mikä siellä sulla on tilanne??
*KAISA4*
Pupuiluintoa! =) Kuulosti ihanalta tuo teidän "herkuttelu-ilta" =)
ELLI-NELLI
Harmi vaan, että asutaan paritalossa. Ja sinne on kesäkuussa tulossa pikkukakkonen =) Olen kans kuullut, että ne "öttiäiset" elää ainakin sen 2-3 päivää, jotkut kuulemma voi elää jopa 5 päivää!! =)
*ROKKIMAMI*
Kiva kuulla susta ja toivottavasti tästä pinosta mahdollisiman moni siirtyis piakkoin sinne O-puolelle.
*OMA NAPA*
Epäilen nyt suuresti, että ovis oli toissa päivänä. Sillon tuli reilusti kirkasta ja venyvää limaa (jatketaan nyt sit samaan malliin nää selittelyt) =).
Toivon nyt, että olis ollu simppoja vielä hengissä, ku me ollaan pupuiltu viime tiistaina.. Eilen limat loppu ku seinään, joten se oli sit siinä tämä kierto.
Nyt vaan sitten ootellaan parisen viikkoa ja katotaan tarvitko testiä edessä tehdä.. Ovis (kai) oli kp 18, joten luulempas että kierto on nyt sit taas semmoinen 29-31 päivää.
Lähdetään tässä kohta ajelemaan Kalajoelle katsomaan mun isovanhempia. Ihanaa ku ei tarvi tehdä ruokaa tänään, saa siellä herkutella =)
*IHANAA LAUANTAIPÄIVÄN JATKOA!! =)*
*=) Lisbet, kp 20/31-44, yk 7.*
Moi,
nyt en muista enää yhtään mitä mun piti kommentoida, harmi kun tässä ei voi samalla katsoa muiden viestejä!
No, sitten tulee vain omaa napaa sen verran että kiertopäivä on sitten 4/24-30. Pahuksen täti saapui heti kun olin mennyt elvistelemään, että tuntuu siltä että nyt on lykästänyt. Jos jotakin hyvää niin olipa ainakin lyhyt kierto, 24 päivää. Melkein ehtis vielä tälle vuodelle, jos nyt tärppäisi. Tässä kierrossa sitten kyllä pistetään niin sanotusti kaikki peliin... :)
Josko tämä mieliala tästä hiljalleen... mutta kun olen muun lisäksi niin totaalisen kypsä työhöni, että haluaisin sieltäkin pois ja vauvan yrittämisen ohella ei oikein kauhean kiva ole lähteä etsimään uutta työtä. Mun työn tyyppisistä hommista ei ihan helposti jäädä äitiyslomalle, vaan on melkein vaihdettava paikkaa, joten muutaman kuukauden pestiä ei voi harkitakaan. Täytyy siis kai sinnitellä vielä jonkin aikaa... äitiysloma olisi vain niin loistava tapa vaihtaa sovussa työpaikkaa, että mulla on kaksinkertainen motivaatio saada tämä vauva alulle, haluun toisen lapsen, ja lisäksi haluan pois töistä :-)
Jou, nyt ei oo kun omaa napaa, joten soronoo.
t
Sinisini kp 4/24-30 tai jotakin yk 3 (olikohan, kai)
Täällä jännätään.. !!!! kp 28/30-32
Jotenki vaan fiilis et ne menkat alkaa pian.. :( ei oo ollu merkkiäkään mistään: kuvotuksia, rintojen arkuutta tai muuta..
Mut ei auta kun oottaa viel pari päivää ja testata asia :D
Mut tää on meil vasta toinen tai kolmas yrityskerta, joten ei viel hätää vaik beibiä ei kuulukkaan..
Kaikille halit ja jaksamiset :)
Näyttää siltä, että täti pamahtaa tänään kylään, voi nyyh.. Tein illalla testin ja ihan selkeä negatiivinen tuli. Ja jälleen odotellaan ovisaikoja... Suututtaa nuo kaikenmailman oireet joita oma pää kehittelee taikka sitten pms..
t. Irina kp 1/28