Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ ENSIKOT torstaina 28.9.2006 ~*~

28.09.2006 |

..ja ei muuta ku pulinat pystyyn!! =)

Rakkaudella;

Lisbet.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Vilkutuksia kaikille ensikoille tasapuolisesti* Toivottavasti jaksetaan nautiskella syksyn tihkusateistakin - tää on tosiaan parasta aikaa käpertyä oman kullan kainaloon telkan eteen :D

Pahoittelut ja lohdutukset tädin yllättämille! Ainakin Killan, Jessican ja Trixien luo oli tättärä löytänyt :( Jaksamista!

Muutamia lääkäriuutisiakin oli eilen tullut. Kiva, että Naksulla oli kaikki ok - ja todella inhaa tuo, kun ehtii jo kuvittelemaan kaikkia kamalaa. Deselle kovasti tsemppiä nyt clomien kanssa :)

Kathy@ " juhli" eilen synttäreitä! Myöhästyneet onnittelut - ja onnittelut etukäteen uuteen, omaan kotiin :)

Lisbetille jaksamista sen työkaverin masun kasvatuksen kanssa! Peukut pystyyn, että sullakin olis pian sama tilanne :)

).( kp 8/27-33 ja tylsäilyä tämä vielä on, jollei lasketa sitä, että kuume nousee ja muiden masujen bongailu kiihtyy. Viikonloppuna greippimehu käyttöön ;) Ja sitten täytyy vaan toivoa, että ensi viikolla osutaan oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Sitten punkkupullo auki :P Onneksi voi sitten samalla maistella mahdollisia hääviinejä, että kaksi kärpästä yhdellä iskulla ;)

Vierailija
2/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Heti alkuun suuren suuret pahoittelut Killalle! Paskan marjat kun aina vaan joutuu pettymään! Mutta hyvä jos et ihan pohjamutiin vajonnut, ja jälleen kerran: uutta putkeen vaan! *halaa* Ja enhän mä sua hylkää, ei vaan oo aikaa/intoa ollu viime aikoina tähän kirjotteluun ¿ teidän kuulumiset oon kyllä käyny joka päivä lukemassa! ;)

Brooke: Samoilla linjoilla, en oo ikinä ees ostanu irtonumeroo mistään vauvalehdistä.

Fay: oot kyllä käsittämättömän kärsivällinen! Joko tänään testaat/testasit?

Dese: No mutta toisaalta noi on hyviä uutisia, nyt syy on löytynyt ja ovuloimattomuus on kuitenkin ¿helposti¿ hoidettavissa. Oon aivan varma että kunhan pillerit on masussa niin teillä tärppää!!!! Tsemppiä!

Kathy: Moiiiiiiii! Kuulee sustakin pitkästä aikaa! Mehän mennään kuules päivälleen sitten samoissa tän yrityksen kanssa... Joko ootte hoitoja ajatelleet vai ihan luomunako vielä menette? Kukistahan pian se flunssapöpö!!!! Ja onnittelut!!!!!!!!

Jessis: Toivottavasti peli ei oo vielä täysin menetetty! Mä ainakin peukutan täällä ihan tappiin asti sun puolesta!!!!!

Onko Mooli nyt sitten täysin siirtyny masun kasvatukseen ja unohtanut meidät, nyyh!? niin kovasti tahtois kuulla susta!

Olikohan se Aftis joka kyseli mun polikäynnistä? Eli eka käynti ois marraskuun 2. pvä, toivon kovasti että sitten heti pian jo tehtäis se aukiolotutkimus ja päästäis alottamaan inssit. Näin mulle ainakin sanottiin, että insseillä startataan! Sun piikitykset kuulostaa kyllä hurjilta, mutta niinku joku jo totes, eiköhän sitä tee mitä vaan vauvan eteen!

ON: Täällä kp18 eikä tunnoista mitään selvyyttä. Tässä kierrossa en tuntenu ees minkäänlaisia ovisoireita, joten täysin metikössä ollaan. Eli marraskuulle eletään! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun joku muistaa mut.

Eli hoitoja ollaan ajateltu, mutta ootellaan tonne marraskuulle, kun sillon mulla on varattuna naistentautien polilla kontrollikäynti. Eli kävin viime keväänä tk:ssa gynellä, kun noita menkkoja ei kuulunut pillerien jälkeen ja sain sillon lähetteen tonne polille ja siä sitten mulla todettiin PCO-tyyppiset munasarjat. Sain sieltä sitten puolen vuoden terolut-kuurit ja metformin-lääkityksen, joka on tukena painonpudotuksessa. Nyt tässä on yritetty pudottaa painoo (oon siis ylipainoinen), mutta helppoa se ei ole ollut ja tää PCO kuulemma vaikeuttaa sitä. Painonpudotuksen pitäs myöskin auttaa raskautumisessa, mutta mä vähän luulen, että järeemmät keinot ovat tarpeen, kun musta tuntuu etten ovuloi ollenkaan ja ilman sitä ei lapsia tule. No, katsotaan mitä tuleman pitää. Marraskuuhun asti mennään niinkuin on nytkin menty.

Mutta nyt jatkaan vaatteiden pakkaamista. Jee, huomenna saadaan uudenkämpän avaimet. En millään jaksais odottaa.

Kathy=)

Vierailija
4/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kun täti ei ollut vielä aamullakaan tullut, uskaltauduin testaamaan. Ei tarvinnut odotella testiajan loppuun sillä niin heti siihen testiin ne viivat ilmesty. Eli meille on vissiin tulossa vauva ;).

Kathylle onnea uuteen kotiin. Vielä on itsellä tuoreessa muistissa tuo muutto omaan kotiin.

Pää on ihan tyhjä, joten en muista mitä muuta piti kommentoida... Mutta juna olisi nyt pysähdyksissä ja minä roikun vielä ovella joten loikkikaahan kyytiin...

Fay

Vierailija
5/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän täältä sulle tosi ison kasan vauvaliimaa ja tarrasukkia, niin että pikkuinen pysyy matkassa mukana. =)

Vierailija
6/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa kuulla uudesta plussasta, lämpimät onnittelut!! Nyt kerrot kaikki, miltä se tuntui nähdä ne kaksi viivaa ja oireista myös!

Killalle pahoittelut tädistä, onneksi ei tuntunut niin raskaalta tällä kertaa. Ensi kierrossa sitten!

Live: Juu, alkkukierto on niin tylsää aikaa. Jännäily on paljon kivempaa, oli se sitten ovis tai raskaustesti! Mäkin otan greippimehun ja viinin ens kuussa käyttöön...

ON: Ei mitään uutta, kp41 ja kaikki oireet hävinnyt. Testtin tein taas eilen kahden päivän välin jälkeen, ja negahan se oli... Tulispa ne menkat nyt jos on tullakseen!

Vierailija
7/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoivat noin viikko oviksesta. Maha turposti ja ylämahassa oli pari päivää " närästyskipuja" . Sitten turvotus vähän väheni ja pyyhkiessä tuli aavistus vaaleanpunaista limaa (oliskohan ollut joku kp 24-25). Silloin kuvittelin, että nyt täti tulee (vaikka olin melko varma että tärppi on tullut). Valkkaria lorahteli melkoisesti ja kun täti ei ollut kp 29 aamuna tullut, olin melko varma tärpistä. Tänään on vissiin jo kp 30 ja mulla kierto on yleensä 26 päivää, joten uskalsin testata... Testiin ilmestyi heti viiva (siis se testiviiva ilmestyi jopa ennen kontrolliviivaa). Olihan se hieno tunne kun tämä nyt sai varmistuksen... Kp 26 ja 27 töissä oli välillä etova oli ja piti nieleskellä ettei oksu olisi lentänyt (tämä oli melko varma merkki minulle ;).

Anteeksi omanapaisuus, mutta ajatukset harhailee pikkuisen ;) (ja jos osaisin niin laittaisin tähän perään vaaleanpunaisia sydämmiä). Kiitokset Kathylle ja Maitikalle onnitteluista.

Fay

Vierailija
8/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

FAYLLE ISOSTI ONNEA :D

Olipa mukava tulla vesisateesta lukemaan noin säkenöivä plussauutinen! Onnea kovasti matkaan :)

Vierailija
9/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Ihan Valtavasti Fayfiorina!! Voih, oon kyllä ihan kade! ;) Kuinkas pitkä yritys teillä oli takana?

Deselle tsemppiä clomien kanssa! Aina mukava kuulla, että asiat alkaa selkiintyä.

Naksulla oli myös hyviä uutisia! Nyt vaan sitä marraskuuta siis odottelemaan ellei luomuplussa pian kohta ruutuun pärähdä!?

Tädin saavuttamille pahoitteluni! Killa, Trixie, Jessica...

Kathy:Hyvinpä minäkin sinut muistan. Mielessä on käynyt, että missäs olet luurannut! Onnea uuden kodin johdosta ja samat toivotukset kuin Naksulle hoitojen suhteen!

Ja Maitikalle taidan haluta sen tädin seuraavaksi lähettää! Joo, tiedän miten ärsyttävää aikaa elelet!

ON:Yllättäin tänään on sitten tuhrutellut. Kp:t menossa jo 50pvässä. Nyt mulla onkin sitten hirveä ongelma, kun en tiedä perunko sen tiistaisen gyneajan, kun tarkoitus oli mennä, koska menkkoja ei kuulunut. Nyt, jos menkat tulee niin ihan turhaan sinne menen, koska eihän se mitään voi tutkia tässä vaiheessa kiertoa ja kun vuosi yritystä ei vielä ole ollut. Odotan nyt huomiseen ja katson aukeaako hanat, ja jos ei niin sitten venytän perumisen maanantaille, josko silloin olisi jo selvää alkaako menkat vai ei.

Heippatitrallaa!

Hoyt kp50

Vierailija
10/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aftis pyörtynyt eilisen irrotuspiikin takia?!?! Eihän se niin iso kuitenkaan ole... No heh heh... Miten meni piikitys?!? Jännittääkö jo huominen? Millä mielellä muuten olet? Oletko 100 % varma et nyt onnistuu?

Mulla on tullut pitkästä aikaa toivo esille. Jotenkin vaan tuntuu et kun joutuu ihan pistää itseänsä niin kyllä se nyt on onnistuttava. Mut toivottavasti ei tule sitä pettymystä taas, prkle!!

Kävin tänään ultrassa ja yhtä munarakkulaa kasvatan. Se vaan on huono puoli et se on vasemmalla puolella. Aukiolotutkimuksessa juuri tuo vasen puoli jäi arvoitukseksi. Siitä ei tiedetä onko se auki vai ei. Just mun tuuria!!! Tänään tein ekan ovistestin eikä onneks näyttänyt vielä plussaa. Olis muuten ollut huomenna inssi, eikä meidän kummankaan töiden takia se olis onnistunut päivän varoituksella. Mut täytyy toivoo et huomenna tulis ovisplussa niin voi rauhassa mennä sit lauantaina inssiin. Mutta jos ei vielä sittenkään, niin varattiin aika maanantaille. Silloin sitten viimeistään. Lauantai-illalla myöhään pistän irrotuspiikin jos ei ennen sitä tule sitä ovisplussaa.

Oliko Jessis joka kyseli Aftikselta noita inssijuttuja?!? Ei taas dementikko muista. Mut mä voin kertoo et ovuloin kyllä, mut siltikin pistän että tulee kunnollinen ovis. Pistän iltaisin vain sen 50 IU:ta toisin kuin Aftis jolla näköjään vähenee annostus. Mulla ei kyl olis ollut edes vaihtoehtoa siitä et kuka pistää, sillä miehellä on aivan kamala piikkikammo. Ei voi olla lähelläkään kun pistän, siis ei edes samassa huoneessa. Mut ei mua haittaa, pistän todellakin itse mielummin kuin et joku muu amatööri tulee törkkimään neulan kanssa =) Olen myös koulussa pistänyt toista ihmistä ja " leikitty" noilla neuloilla, niin ei oikeastaan ole tuo pistäminen yhtään pelottanut. Ja tuon irrotuspiikin pistäminen on juuri sitä mitä koulussa tehtiin et on tuttua juttua.

No mutta Aftís menee sit enintään pari päivää mua edellä. Jos sattuis niin et mulle tehtäis inssi lauantaina, niin voitais vaik tehdä nuo raskaustestit sit samaan aikaan... =)

Tsemppiä kaikille kiertoon ja piinaan ja plussaonnea kaikille!!!

+++++

Vierailija
11/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipa.

Killan viestistä otin vaarin ja tulin tännekkin pällistelemään. Ihan olen tähän kuumeeseen täysin hurahtanut, tää päivä on mennyt kalenteri kourassa päiviä laskiessa. En niin kovin tarkkaan ole kiertopäiviäni aiemmin seuraillut, mut nyt on sormet ja varpaat olleet kovasti apuna laskutoimituksessa.

Ai niin pieni esittäytyminen lienee paikallaan:

Asustelen Pirkanmaalla ja ikää minulla 31 vee ja ukolle on vuosia kertynyt 38. Esikoisestani haaveilen, miehelle tulokas olisi jo neljäs.

Mies ei ihan aina jaksa olla täpöllä mukana tässä mun höyryämisessä, joten höyryilen sit täällä :)

Menkkojen pitäs alkaa ihan näinä päivinä, mut toivottavasti ei.

Tänään on ollu melkoinen kuvotus päällä koko päivän, iltapäivästä alkoi ihan järjetön itkun tuhraaminen. Jospa nuo olisi jotain ihan oikeita oireita eikä vaan toiveajattelua.

Vierailija
12/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekaksi suuren suuret onnittelut FAylle! Olipa kiva saada välillä plussauutisia tähänkin pinoon ainaisten tätivierailuiden keskelle.

Masulle ja Aftikselle kovasti kiitoksia yksityiskohtaisista piikityskuvauksista... jään jännityksellä odottamaan josko itsekin joskus lähikuukausina piikittelisin. Molemmille kovasti onnea inssiin!

Täällä mennään edelleen vanhaa kiertoa, eli kp 28 tänään! Eilisen tuhrun jälkeen ei enää ole tädistä näkynyt vilaustakaan. Kai ne hanat aukeaa sitten huomenna / viikonloppuna. En ole kyllä testannutkaan... Kiitos kuitenkin kaikille symppishaleja lähettäneille : )

Aika kurjat fiilarit, kun mies pakkasi taas sairaalakassinsa ja lähti; joku ehkä muistaa, kun mun mies oli viime kuussa aika pitkään sairaalassa, ja tosi sairaana. No kuviteltiin kaikkien lääkitysten yms. jälkeen että olis ollut jo ihan kunnossa, mut nyt yhtäkkiä lähti taas uusimaan, ja kun kysyttiin sairaalasta neuvoa, niin käskivät hopihopi tulla heti osastolle. Voi itkut että harmittaa, tulis nyt äijä jo kuntoon. Toivottavasti huomiset simppatestin tulokset olis vähän kivemmat.

Catdoo (meniköhän oikein), ikätoveri, tervetuloa Ensikoihin kuumeilemaan! Toivoa sopii että tärppäisi jo heti tästä kierrosta, eikä tarvitsisi jämähtää tänne pinoon kuten allekirjoittanut (viime vuoden toukokuun lopulta roikkunut täällä). Ei sillä ettei täällä Enskoissa olisi aivan erinomaisen hauskaa, mutta kyllä tonne Odotuspuolellekin kiva olis jossain vaiheessa päästä ; )

Nyt hauskaa Lost / House -iltaa kaikille! Tämä painuu suihkuun.

Jessis

Vierailija
13/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke ja desejo ¿ joo, eihän se piikitys hääviä ole, mutta kaikkensa on nyt yritettävä =) Aika pieni toimenpide se nyt kuitenkin vielä on. Odotan enemmän kauhulla niitä IVF hoitoja jos sinne asti mennään.

Hyvä dese, että sait lääkäriltä vahvistusta uskoon, että jotain on tehtävissä. Mullahan on sama vika eli ovuloimattomuus. Kaverilla tehosi ne clomit 4:ssä kierrossa, mulla nyt nuo piikit ja inssi siis vuorossa. Tsemppiä sullekin, tiedän miltä tuntuu !!

Trixie ¿ mä olen varmaan missannut jotain pinoja kun en muista sun tilannetta. Miksi ne määrää teille heti IVF:n, eikä muita ns. kevyempiä hoitoja kokeilla ensin?

Kathylle onnea uuteen kotiin ja tokihan me nyt sut muistetaan täällä =) Niin, ja onnea synttäreiden johdosta.

Saitkos Killa olla itkuitta illan vai tuliko paha mieli vielä tättärän seuraksi? Toivottavasti Dr. McDreamy edes vähän auttoi =) Joo, huomenna on inssi....huiiiii kun jännittää....Riennän sit taas antamaan teille tarkan kertomuksen =)

Naksuseni ¿ hyviä uutisia siis gyneltä. Eli perässä tuleskelet =) Hyppäät mun ja masun kansa tähän piikkirupeamaan. Hyvä, että homma etenee.

Faylle HURJASTI onnea plussasta!!!!

Masu ¿ heh, no melkein olen pyörtynyt!! Kyllä se tihkasi se irrotuspiikki paljon enemmän kuin se puregon. Jotenkin se piikki on niin paljon paksumpi ja sitten se ruisku tekee siitä jotenkin niin.....hui! Hetken siinä hengittelin sen kanssa ja sitten vaan sohaisin....eikä se sitten tuntunu paljoakaan enempää kuin se puregonkaan. Eli tsemppiä sulle pistokseen =)

Mä en oikein tiedä millä mielellä olen. Netistä olen paljon lukenut ja kavereiden kertomuksia kuunnellut, että aika huonohan se onnistumisprosentti on ¿ mutta toisaalta, on se nyt parempi kuin mitä se luomuna olisi.....eli jotenkin luottavaisin mielin menen sinne huomenna, mutten usko että kauheaa depistä tulee vaikkei se nyt onnistuisikaan. Onhan tässä ehtiny puolentoistavuoden aikana jo pettymään kerran jos toisenkin. Mitkäs sun fiilikset on? Joo, huisin jännää kun ollaan niin samoissa, parin viikon päästä sitten nähdään mitkä onnistumisprosentit meillä oli =)

Tervetuloa joukkoon catdoo ja taisi olla muitakin uusia, joten joukkohon vain, kyllä tänne mahtuu!!

Kiitos kaikille tsempityksistä ¿ parin viikon päästä sitten ollaan viisaampia ja ehkä jopa positiivisempiakin =)

t. Afternoon

Vierailija
14/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyviä uutisia eli Faylle oikein kovasti onnea plussan johdosta sekä onnelista odotusta =)

Gyneltäkin oli tullut hyviä uutisia ainaki Naksulle ja deselle!

Kathylle onnea uutten kotiin ja myöhästyneet syntäri onnitelut!

Catdoo tervetuloa joukoon mukaan, täällä on tosi mukavaa porukkaa!

Aftikselle ja masulle onnea insiin! Oli mielenkiintoista lukea noita piikitely juttuja vaikka piikit ei suosikkejani olekaan..

Täti pahoitelut ainakin Killalle ja Trixielle. Jessicalle ei ihan vielä jos saatkin sen ryökäleen vielä käännytettyä!!!

Hoyt eikö ole ärsyttävää kun kp:t senkun vain lisääntyy?! Olin itse päättänyt että heti maanantaina varaisin gynelle ajan jos tätiä ei sitä ennen näy mutta eilen kp60 muutui kp1. Voi sitä tädistäkin olla onnelinen =)

Ajatelin katsoa vielä tämän kieron ja menen siten lääkärin juttusille jos kp:t taas venähtää.

Toivottavasti sinun tilanne selkiintyy tädin tai lääkärin suuntaan, tsemppiä!

-hapö-

Vierailija
15/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Fayfiorina! Ihan varmasti on ajatukset vähän sekaisin ;) Mutta kovasti tervetuloa tuonne o-puolelle sitten vaan!

Ja toivottavasti Afternoon ja Masu liittyy sinne myös, onnistuneiden piikittelyjen jälkeen!

T: Meriheppa (rv 5+5)

Vierailija
16/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta, että mun nimi puuttuu vieläkin päivityslistalta. Viime keväänä tai kesällä oli kai putsattu niitä, jotka ei käyneet pitkään aikaan, ja olin itsekin joukossa. Voisitko Hoyt laittaa mulle uuden esittelyn kun päivittelet taas? Mulla oli esittelyteksti jo jossain muutama päivä sitten olleessa esittelylistassa, mutta et varmaan huomannut sitä. Eli se vois mennä jotenkin näin:

Olen 27 vuotias ja mieheni on 28. Itse olen kuumeillut jo kauan, mutta pillerit jätettiin pois vasta pitkään miestäni manipuloitua 02/06. Olen ykköstyypin diabeetikko.

Vierailija
17/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Et ollut päivittänyt myöskään minun uutta esittelytekstiäni? Voisitko siis päivittää? Löytyy kahdesta edellisestä päivityspinosta.

[b][size=4]ONNEA FAYFIORINA!!![/size][/b][/color]

Vierailija
18/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suurkiitokset ahkeralle päivittäjällemme!!

(Nyt on muuten vähän tullut menkkatuntemuksia tässä illan mittaan, ehkä mulla alkaa vihdoin kp1 kp42:n jälkeen!)

Vierailija
19/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fay: ihanaa, ihanaa, ihanaa! Tuhannesti onnea plussasta!

[color=red][size=4]♥[/size][/color[color=red][size=4]♥[/size][/color

Plussauutisissa on aina toivonkipinöitä meille muillekin!

Aftis ja masu : Peukkuja molemmille, että inssi onnistuu ensimmäisellä yrittämällä! Olisipa hienoa, että molemmat päräyttäisitte nyt ne plussat ruutuun. On muuten huikeata, että voitte jakaa piikittelyfiilikset täällä yhdessä.

Dese: Voimia kiireen keskelle! Se on kummallista, miten syyn selviäminen helpottaa oloa, vaikka olisi kauhulla odottanut omia reaktioita. Clomiplussaa toivon sinne, kunhan hätyytät ensin sen tädin maisemista ja saatte tuumailtua.

Kathy@: Onnea uuteen kotiin ja muuttopuuhiin. Taltutahan flunssapöpö ja nautiskele juhlapäivästä!

Brooke: Mäkin läpsäytin vauvalehden kirjeen avaamatta lehtikeräykseen. Ajattelin että menköön ja niin se jäi muiden ihmeteltäväksi siihen keräyspaperipinon päällimmäiseksi. Kohta tietää koko taloyhtiö, että meillä on suunnitelmissa lisääntyä¿;)

Jessikselle, Naksulle ja Killalle lämpöisiä ajatuksia.

ON: Tätiä täällä kestitsen. Ja onpa taas ollut kiukkuinen. Nyt menossa kp5 ja vieläkin kramppaa paikat endon ympäristössä. Mutta se hyvä puoli tässä on, että pääsen jälleen piinailemaan uudessa kierrossa. Mies kotiutuu, kun mulla on kp12, joten ajoitus voi olla aika hyvä!

Hoyt: Kiitos, kun päivittelet esittelypinoa. Oli hyvä lähes viikon tauon jälkeen katsastaa plussat pinosta, kun se tuossa etusivulla odotti avaamista! Harmi, että täti odotuttaa itseään.

Catdoo: Tervetuloa palstailemaan. Pluusatuulahduksia sinulle, että pääset samalla junalla Fayn kanssa jo o-puolelle! Oireet ainakin kuulostavat lupaavilta!

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja o-puolelle siirtyville vilkutuksia, me tullaan kunhan keretään!

nellamaija

Vierailija
20/21 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppi sormet näppäimillä hassusti ja levisi tuo punaine väri kauniisti;)

Yritänpä uudelleen laittaa Faylle sydämiä:

[color=red][size=4]♥[/size][/color][color=red][size=4]♥[/size][/color]

nellamaija