Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiukuttelee, kun en halua vappuna mökille kokopäiväistä ryyppäämistä seuraamaan.

Vierailija
22.03.2009 |

Olisi halunnut varata firman mökin meille, mutta tiedän, että kutsuisi sinne vieraita. Olemme olleet siellä ennenkin, ja olen itsekin osallistunut juhlintaan, mutta nyt olen lopettanut juomisen ja haluaisin välttää riskitilanteita.

Pari viikkoa sitten menimme sinne ihan vain perheen kesken, mutta mies kutsui sinne erään pariskunnan, vaikka oli luvannut olla kutsumatta. En ottanut mitään, eikä tämä pariskunta onneksi ollut juopoimmasta päästä, mutta piti kuitenkin vähän selitellä. Voi vain kuvitella, millaista vappuna olisi.

Mies haukkui mua negatiiviseksi, kun pistän aina hanttiin mökkireissuille. Millä saisin sille luun kurkkuun???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kotona vain viikonloppuisin ja hyppää näiden samaisten kamujensa luona milloin minkäkin tekosyyn varjolla juopottelemassa. Olen niiiiin kyllästynyt.

ap

Vierailija
2/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on kotona kuivakka ja nalkuttava akka, ettei se jaksa siellä olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vedellä oikeista naruista saadakseen tahtonsa läpi. Katteettomia lupauksia, valehtelua, rakkaudentunnustuksia yms sopivasti sekoitettuna, niin kyllä siinä pää menee sekaisin.

ap

Vierailija
4/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa

Vierailija
5/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan avioliittosi. hae apua, ja eroa.

Vierailija
6/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et pistä stoppia, vaan annat sen miehen vaan vedellä niistä naruista? Osasyyllinen tuohon tilanteeseen olet sinä itse! Jos haluat muutosta, niin kyllä sun pitää aloittaa se siitä itsestäsi, eli alat pistämään vastaan noille miehen jutuille. Sanot hänelle että ei, nyt ei mennä tai sitten mene yksin. Mutta sitten jos menee, ja tosiaan muutenkin on aina poissa, niin mieti nyt hyvä ihminen tarkkaan haluatko elää tuollaisen ihmisen kanssa??

Vierailija
7/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehellesi että lakkaa hehkuttamasta vappureissua lapsille NYT.

Sano myös, että jäät lasten kanssa kaupunkiin viettämään teidän kivaa vappua ja mies lähtee kavereineen mökille viettämään omaa kivaa vappua. Lapsille ei synny vääriä odotuksia, jos mies ei niitä luo. On selvää, että et voi päästää lapsia miehen kanssa mökille ellet voi luottaa mieheen tai että siellä on joku aikuinen joka on selvinpäin, niin etteivät humalikkaat vie lapsia veneilemään.

Ette halua juhlia samalla tavalla, joten älkää juhliko yhdessä. Selvittäkää vapun jälkeen mitä tämä merkitsee teidän suhteelle ja perheellenne.

Lisäsit vettä myllyyn sanomalla, että miehesi on paitsi alkoholisti myös narsisti. Tämä voi olla OT, mutta tällä palstalla narsismin leimakirves heilahtaa vähän turhan usein. Miksi narsisti, jolle keskeistä on muiden ihmisten ihailu ja heidän manipuloimisensa, joisi viinaa? Silloinhan hän menettää kontrollin ja sehän on pahinta mitä narsistille voisi tapahtua. Usein palstan kirjoituksista on jäänyt tunne, että mies leimataan julmaksi narsistiksi, jotta itse saisi olla uhri eikä tarvitsisi tehdä omalle elämäntilanteelleen mitään.

Vierailija
8/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on lapsille jo luvannut, etkä sinä raaski tuottaa lapsille pettymystä. Mieti jotain muuta superkivaa tekemistä lasten kanssa, ja kun kieltäydyt mökkireissusta, jonne sitten lapsetkaan ei pääse, niin lievennä lasten pettymystä tarjoamalla niille jotain muuta yhtä lailla kivaa.

Ja lapsethan saattavat olla vain helpottuneita, kun niiden ei tarvi lähteä kännisen isän matkaan.

Vierailija
9/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin painostava juttu meilläkin. Onneksi ei kyseessä ole lasten isä vaan anopin miesystävä, mukava ja sydämellinen mies, joka niin haluaisi kalastaa ja veneillä lasten kanssa. Sitten aina joka kesä tulee tilanteita, että joudutaan sanomaan, ettei tuossa kunnossa käy. Seurauksena murjotusta ja muutaman päivän kestävä painostava tunnelma mökillä.

Vierailija
10/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitten se ikävä ja negatiivinen äiti, joka ei koskaan halua tehdä mitään kivaa. Arvatkaa, onko rentouttavaa olla koko ajan sydän syrjällään, kun känninen iskä kaappaa 4v pojan verkkoja laittamaan toisen känniläisen kanssa?

Ap

Vierailija
11/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä verkoille?kännissä? laspenkanssa? huhuhuhu

Minä kyllä nostaisin kytkintä, en antais lasteni elää viinahuuristen kanssa. en sitten millään...

T: lasisen lapsuuden viettänyt, enkä sitä omilleni soisi.

Vierailija
12/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ihan asiallisesti puhua asia auki. Ja minusta on ihmeellistä, että perheessä joku kutsuu vieraita ilman, että siitä on sovittu.

Jos et koskaan tiedä näistä vieraista etukäteen, niin mitäs jos joskus vieraiden ilmaantuessa paikalle esittäisit tyhmää ja olisit hyvin hämmästynyt siitä, että he tulivat? Ei tietysti ole vieraiden vika, jos mies ei sinun kanssa asioista sovi, mutta herättäisikö tällainen miehenkin? Ehkä vieraatkin tulisivat varovaisemmiksi kutsujen suhteen, jos huomaavat, että sinä et ole jutussa mukana.

Vierailija
13/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni yrittäisi a) esiintyä lasten edessä humalassa b) ottaa heidät mukaansa VESILLE kännissä nappaisin lapset kainalooni ja lähtisin turhia selittelemättä. Ei sellainen ole mies eikä mikään! Vain täysidiootti vie lapsensa vesille ollessaan humalassa. Isän rakkautta? Ei todellakaan!

Meillä mies ei pidä minun ehdottomuudestani alkoholin kanssa, mutta perusteltuani mielipiteeni muutamaan otteeseen, hän on suhtaunut asiaan hienosti. Minä olen itse kestänyt alkoholismista kärsivästä lähipiiristä lapsena ja tiedän, että jo kahden lasillisen jälkeen aikuinen käyttäytyy lapsen silmissä epänormaalisti = pelottavasti.

Vierailija
14/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi ehdottomasti kutsua aina tietyn pariskunnan, mutta syy siihen selvisi myöhemmin.. säpinää tuon rouvan kanssa :(

No teillä tuskin on tästä kyse vaan pelkästään juhlimisesta ja hauskaa ei voida pitää ilman viinaa. Olin itsekin ennen kova juhlimaan, mutta nyt kun meillä on ihana lapsi, niin pistän kyllä stopin ajoissa. Meille saa tulla vähän ryypiskelemään, mutta jos ääntä korottaa, niin se on taksireissu kotiin ja heti.

Mökillähän tuo ei onnistu, joten itse jäisin pois ja keksisi lasten kanssa jotain hauskaa puuhaa.. esim lasten kaveriperheen kanssa juhlat limpparilla :)

Vierailija
15/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole tervetullut!

Kannattaisi ihan asiallisesti puhua asia auki. Ja minusta on ihmeellistä, että perheessä joku kutsuu vieraita ilman, että siitä on sovittu.

Jos et koskaan tiedä näistä vieraista etukäteen, niin mitäs jos joskus vieraiden ilmaantuessa paikalle esittäisit tyhmää ja olisit hyvin hämmästynyt siitä, että he tulivat? Ei tietysti ole vieraiden vika, jos mies ei sinun kanssa asioista sovi, mutta herättäisikö tällainen miehenkin? Ehkä vieraatkin tulisivat varovaisemmiksi kutsujen suhteen, jos huomaavat, että sinä et ole jutussa mukana.

Vierailija
16/16 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sinä et halua alkoholia juoda, niin miehesikö sitten ei voi halutessaan ottaa? Tai vieraat? Eli koko perheen pitää tanssia sinun pillisi mukaan?