Minkäikäisten lasten hereillä ollessa sitä sit uskaltaa nukkua???
Uskaltaiskohan jos 5-vuotiaan? Jos se katsoo vaikka DVD:tä aamulla ja minä nukun.
Kommentit (14)
kaikenlaista mitä pienempi lapsi ei keksisi.
5 v saisi jo puuhata mitä haluaa, muttei kyllä "anna" nukkua jos ei oo tekemistä
3 v en uskaltanut missään nimessä, vaikka oli rauhallinen lapsi
ja viikonloppu aamuisin painelen ite nukkuun viel tunniksi, kun tyttö alkaa katsoon lastenohjelmia. Mitään ongelmaa ei oo koskaan ollut ja tuo tyttö, kun ei oo koskaan edes kiipeillyt pitkin pöytiä yms. Tosin vaarahan on aina, että saa jotain päähänsä, mutta sen verran luotan tuohon. Onneksi on ohuet seinät, että kuulee mitä tyttö tekee =)
sen lauantain aamulähetyksen (se missä haastateltiin "tavallisia" ihmisiä - nimeä en muista) missä äiti kertoi, kuinka taaperonsa kuoli siihen, että jotenkin sai tv:n päällensä. Samassa perheessä taisi toinenkin lapsista kuolla, sairauteen tms.
Lisäksi olen pienemmänkin kanssa nukkunut niin, että lapsi istuu mun jalkojen takana, kun makaan sohvalla, ja katsoo siinä telkkua. Jos lapsi liikkuu, herään välittömästi. Tämä temppu pelasti mielenterveyteni kuopuksen vauva-aikana. :)
Sillä välin kun 5 v katsoo piirrettyjä viereisessä huoneessa.
Ovat osoittautuneet tosi luotettaviksi, ja fiksuiksi. Onhan se nyt lapsesta kiinni. Ei kaikki ole samanlaisia. Tiedoksi sille joka sanoi tällaista vastuuttomaksi.
ton ikänen on niin pieni lapsi ja keksii kyllä jekkuja kun näkee et äiti on pois pelistä....VASTUUTONTA!!!!!!!!
ton ikänen on niin pieni lapsi ja keksii kyllä jekkuja kun näkee et äiti on pois pelistä....VASTUUTONTA!!!!!!!!
olen kans nukkunut torkkuja sohvalla kun reilu 2v lapsi on hereillä. En nuku niin sikeästi ettenkö kuulisi jos tapahtuu jotain outoa. Koskaan ei ole tehnyt pahojaan.
1-2 tuntia pidempään kuin lapset. Esikoinen on 8v ja pitää 4 v:n poissa kepposista.
Joskus aikoinaan nukuin esikoisen kanssa päikkäreitä, hän taisi olla 2,5v eikä tuo herättänytkään minua, vaan lähti alakertaan yksinään. Ihan kiltisti oli, mutta oli levittänyt kaikki lelut olohuoneeseen. Heräsin ovikellon soittoon ja lapsen kirkaisuun "minä avaan!'". Onneksi lukko on niin hankala ettei vielä 4 vkään saa sitä itse auki + turvaketju aina päällä kotona ollessa.
ja hyvä niin, sillä emme kyllä anna vieläkään aran esikoisen katsoa TV2:n viikonlopun lastenohjelmiakaan ilman vanhemman seuraa, eikä supervilkas, supertottelematon kuopus pysyisi kyllä poissa pahanteosta :)
Lapset 3 ja 5v, yleensä Pikku kakkosen ajan lepäilen. Ei mun mielestä ollenkaan vastuutonta. Mä ainakin herään heti jos jotain kummallista ääntä kuuluu. Enhän mä lasten perässä kulje hereillä ollessakaan, siis vahinkoja voi sattua silloinkin. Parempi että äiti saa torkahtaa hetkeksi, ja olla sitten pirteä, kuin että äiti on aina väsynyt!
Nykyään uskallan torkahtaa, vaikka lapset leikkisivätkin. Ikää 7 ja 5 v. En tietenkään silloin vetäydy nukkumaan johonkin ovien taakse, vaan otan tirsat esim. sohvalla.