Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamus meni

Vierailija
22.03.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on aika tiukka rahatilanne tällä hetkellä.Ruokaakin olen jo ostanut luotolle, jotta jotain edes pöytään saadaan. Tänään sitten siivotessani löysin mieheni rahakätkön, jossa oli seteli poikineen. Kysyin tästä mieheltäni, että miksei mulle tällaisesta ole kertonut mitään, niin vastaus oli, että eihän sitä sitten enää kohta olisi ollutkaan. Pitää siis minua tuhlarina täysin. Minulla menee aina koko palkka siihen, että maksan tämän huushollin laskut.

Täytyy kyllä sanoa, että nyt meni luottamus mieheeni. Jotenkin on itsellä sellainen tyhjä olo, kun olen kuitenkin yrittänyt säästeliäästi tätä taloutta hoitaa. Mutta ilmeisesti olen siinä mieheni mielestä epäonnistunut :(

Vierailija
2/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se meinasi tehdä rahoilla? Lähteä yksin etelään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei kanna vastuutaan perheenpäänä? Hänenhän se pitäisi ensisijaisesti kustantaa perheenne hyvinvointi. Syvältä sellaset ukot, jotka rilluttelee vain palkkansa mutta ovat silti työntymässä samaan ruokapöytään.

Vierailija
4/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät oikeasti tajua kuinka paljon rahaa menee ihan perusruokaan. Minun mieheni pari vuotta sitten sanoi ihan ääneen, että ei ollut tajunnut sitä ennenkuin joutui parin viikon sapuskat ostelemaan. Kyllä minunkin tilille jää joka kerta useampi satanen kun laskut on maksettu mutta niistä lähes joka euro menee sinne ruokakauppaan. Voihan se jotenkin tuntua toisesta siltä että minulle jäisi muka enemmän omaa rahaa...

Meillä minä olen tarkempi rahan käytössä ja osaan paremmin mitoittaa rahan riittävyyden eteenpäin. Laitan minäkin välillä sivuun hieman toiselle tililleni, mutta se onkin sitten pahan päivän varalle, ettei tarvitsisi luotolle ruokaa ostaa. Mieheni ei varmaankaan tiedä, että näin teen. Ei se kyllä salaisuuskaan ole. Eikä se ole itselleni säästettyä rahaa vaan "hätävararahasto".

Kysy ap mieheltäsi mihin hän on sitä rahaa säästänyt. Ikävää, että olet luotolle joutunut ruokia ostamaan mutta hyvänhän se on jos miehesi on jotain sivuun laittanut. Olettaen, että se on tarkoitettu koko perheelle. Oletteko katsoneet yhtään kuukautta tarkalleen mihin rahat menevät? Eli kaikki kuitit talteen? Sillä se totuus selviäis molemmille eikä miehesi tarvitsisi moittia sinun rahankäyttöä.

Vierailija
5/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä lähtien puolet laskuista saman tien ja tuo kaupasta kuitti josta hän saa maksaa sulle puolet takasin. luulis kuukaudessa toi rahan pimittäminen loppuvan kun tajuaa ettei menekään sun omiin menoihin.

Vierailija
6/6 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä sellainen systeemi, että sun rahat on yhteisiä rahoja, mutta miehen rahat on sen omia? Älä syytä itseäsi. Vaikka olisitkin miehen mielestä "epäonnistunut", niin silloinhan miehen olisi pitänyt kätköstään antaa sinulle rahaa huushollin pyörittämiseen. Ihan tolkuton mies! Suututtaa puolestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi