Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun uusi äitiyspakkaus piti pilata kestovaipoilla

Vierailija
22.03.2009 |

olisin ehkä saattanut pakkauksen tällä kertaa ottaa, mutta en ota koska siinä on liikaa tarpeetonta tavaraa, esim kestot.

Mitä helvettiä kelalle kuuluu kumpia vaippoja ihmiset käyttävät. Eikä kaikille vauvoille kertakaikkiaan sovi kestot, vaan iho menee ruvelle.

No, rahana ota ja osta jotain kivaa ja trendikästä itselle ja vauvalle

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te jaksattekin mouhota. Kyllä siinä ihan varmasti on monelle jokin sellainen tavara, jota ei tule käytettyä. Yhdelle se on vaippa, toiselle joku vaate tai vaikka se vaahtomuovipatja. Mitä sitten? Miten te kuvittelette ,että olisi edes mahdollista koota paketti, jossa KAIKKI tavarat olisivat KAIKKIEN mielestä tarpeellisia?

Vierailija
42/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisätty kestovaippoja. En todellakaan ota niitä järkyttäviä riepuja, joista suurinta osaa ei ole edes Suomessa tehty.

140€:llä ostaa jo yhtä ja toista kivaa ja kauniinpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ajattelin jo siirtyä muihin hommiin. Minun tuttavapiirissäni, jossa ihmiset ovat oman arvioni mukaan pääsääntöisesti melko mukavasti toimeentulevia, hyvin pukeutuvia jne., kaikki ovat jossain vaiheessa käyttäneet äitiyspakkauksen vaatteita vauvoillaan. Ei ehkä joka ikistä vaatetta, mutta siis en tiedä yhtään perhettä, joka olisi suoraan nakannut kaikki vaatteet jonnekin hyväntekeväisyyteen. Minun on vaikea uskoa, että sellainen on kovin yleistä. Mutta ehkäpä tätäkin tapahtuu.

saa kaikki takuulla mieleisensä eikä suurinosa meidän verorahoilla ostetuista vaatteista matkaa Venäjälle vauvapaketeissa kun ne on niin saakelin rumia että kuka niitä ilkeää lapsellaan käyttää?

Vierailija
44/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle kelpaa esikoisen vanhat kamat

Vierailija
45/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

140€:llä ostaa jo yhtä ja toista kivaa ja kauniinpaa.

Vierailija
46/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä taas huomasin että täällä kirjottaa harvinaisen taukkia porukkaa. "jos minä en halua tota niin ei ketään muukaan sitä millään voi haluta". jospa nämä kaikkitietävät (teini???)mammat kasvaisivat ensin aikuisiksi ja sitten vasta alkaisivat niitä lapsia hankkia. ei tarvitsisi valittaa täällä mistään äitiyspakkauksen sisällöstä.

T. Kahden pakkauksen ottanut äiti, joka ei ole ikinä niihin kestovaippoihin koskenutkaan. silti mielestäni oli pakkaus erittäin hyödyllinen.

Vierailija
47/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätys tosiaan oli se, että pakkauksiin otettiin tavara, joka jakaa niin paljon mielipiteitä ja on monelle tarpeeton. Monet kestoilijatkin käyttävät mieluummin villavaippoja tai muita hengittäviä, äp:n kestovaippa ei kovin kaksinen ole ollut.

Vierailija
48/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama satku tilille ja kukin ostakoon mitä lystää

Vierailija
49/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaatteethan ovat joka tapauksessa näiden tässäkin kirjoitelleiden mammojen mielestä rumia niin eikö ole vaan hyvä, että on parit sukat vähemmän.

Myykää se kestovaippa kirpparilla - saatte siitä joitain euroja, joilla voitte sitten ostaa vaikka yhden ihqun vaatteen H&M:ltä.

yllätys tosiaan oli se, että pakkauksiin otettiin tavara, joka jakaa niin paljon mielipiteitä ja on monelle tarpeeton. Monet kestoilijatkin käyttävät mieluummin villavaippoja tai muita hengittäviä, äp:n kestovaippa ei kovin kaksinen ole ollut.

Vierailija
50/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksikin mamma käyttäisi edes kerran päivässä lapsellaan kestovaippaa, olisi kaatopaikoilla "maatumassa" (aika taitaa lähennellä radioaktiivisen aineen puoliintumisaikaa) 365 vaippaa vähemmän vuodessa. Eikä se ole ihan vähän.

Onko siis niin väärin, että Kelakin haluaa kannustaa miettimään näitä asioita, jotta se maailma säilyisi kauniimpana niille syntyville lapsillekin?

Kestoja tai ei, on surullista nähdä, millaisia asenteita täällä siirretään eteenpäin...

Vierailija
51/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovaippoja en tosin käytä, mutta vaatteista vain oranssit puolipotkarit ja oranssi body ovat minun makuuni rumia. Siis pakkaus, jota jaettiin nyt menneenä talvena. Kaikki muut vaatteet ovat ihanan värisiä ja esim. se body, jossa saa kädet "piiloon", tuki todellakin tarpeeseen. Haalari on aivan ihanan söpö ja iso 3-viikkonen vauvani käyttää sitä jo nyt.

Niin, ja tämän otin siis toiselle lapselle ja varmaan jos kolmannen saisin, ottaisin sillekin paketin. Ymmärtäisitte olla tyytyväisiä, että tällainen etuus on olemassa. Taloudellisin perustein kun tässä maassa ei ok-toimeentulevat mitään ilmaiseksi saa.

Vierailija
52/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskaa roskiin jos häiritsee :)

Vierailija
53/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä olen huomannut, niin ennemmin ne teinit sen pakkauksen ottavat kuin vanhemmat. Ja me täällä teiniporukassa kestoillaan eli ovat ihan tervetulleita :)

terveisin teiniäiti joka on sitä mieltä että kyllä ne vanhemmatkin naiset osaavat kitistä asioista. :)

kyllä taas huomasin että täällä kirjottaa harvinaisen taukkia porukkaa. "jos minä en halua tota niin ei ketään muukaan sitä millään voi haluta". jospa nämä kaikkitietävät (teini???)mammat kasvaisivat ensin aikuisiksi ja sitten vasta alkaisivat niitä lapsia hankkia. ei tarvitsisi valittaa täällä mistään äitiyspakkauksen sisällöstä.

T. Kahden pakkauksen ottanut äiti, joka ei ole ikinä niihin kestovaippoihin koskenutkaan. silti mielestäni oli pakkaus erittäin hyödyllinen.

Vierailija
54/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa lapsilisät sekä itsestä että lapsesta. Aikuiset osaavat jo vaatia laatua ilmaisellekin tavaralle

Vierailija
55/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen kuoren ja 4kpl imse vaippoja, joku maksoi 20 + pk:t 8,50. Et heittäkää vaan roskiin.

Vierailija
56/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet fiksu kun säästät luontoa ja rahaa, ja tuossapa tuo 53 osoittaakin sitten "aikuisten" äitien fiksuutta kommentillaan ;)

Vierailija
57/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisen pakkauksen mukana tulee jotain turhaakin mukana?

Mulle oli kyllä esikoisen tullessa pakkaus täynnä tarpeellista tavaraa, vaikka ne kestot jäikin kokeilematta. Kaikki muut tavarat on tainneet olla käytössä :)

Vierailija
58/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaa että niin isossa pakkauksessa on jokaiselle jotain ei-tarpeellista. Itse otin sen esikoiselta ja olisin todella toivonut kestovaippaa (-04 pakkaus)

Kyllähän ton aloituksesta huomaa, että sinä olet erittäin kestovaippa vastainen, miksipä tänne jaksaisit muuten yhdestä tuotteesta valittaa?? Mitäpä jos kokeilisit sitä käytännössä? Et taida jaksaa edes yrittää. Harmi nämä suuret ennakkoluulot, kestovaippailu nykyaikaisilla vaipoilla on hauskaa ja helppoa. Meillä on muuten pesukone, ehkä teilläkin? Sehän sen pesun hoitaa, huomautuksena vaan.

Itse inhoan kertiksien lemua, enkä halua lastani siihen 24/7 kääriä. Sellainen on mielestäni lapsen rääkkäystä

Vierailija
59/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut että ne haisisivat, paitsi ehkä kerran kun kaveri lainasi meille Pampersin, vaikka yleensä käytin esikoiselle vain Liberoita.

Kestoilevat lapset sen sijaan haisevat kuselle ja paskalle.

Liityin jo uudestaan Libero-kerhoon ja alan taas kerätä kertakäyttövaippapaketeista merkkejä ja saan kivoja tavaroita. En todellakaan ala kestoilla.

Vierailija
60/62 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ostanut kirppikseltä monta satsia ä-pakkauksen vaippoja 1-2 eurolla. Myykää ihmeessä ketkä ette tarvitse niitä =)

ps vauvakin suunnitteilla vasta parin vuoden päästä, hamstraan jo