Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen outo kaveripiiri

Vierailija
28.08.2009 |

Eli tuoreen mieheni kavereiden käytös kummaksuttaa. Minua ei ikinä kutsuta mihinkään, vain mieheni. Näiden kavereiden tyttöystävät eivät puhu minulle juuri yhtään mitään. Eivät juusrikaan sen enempää miehet. Miehen ns. paremmat kaverit kyllä ja heidän kanssa tulen hyvin juttuun. En aijo väkisin tunkea enää porukkaan kun minua ei sinne ilmeisesti haluta. En ole ilkeä ollut koskaan heille, joten se ei voi olla syy. En tajua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat pettyneitä, että eksä ei enää ole kuvioissa ja kypsän aikuisesti "kostavat" sen sinulle?

Vierailija
2/4 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä on jo vuosia ja hänkin on jo tahollaan naimisissa. Mutta joo, voihan sekin tosiaan olla se syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tuore suhde niin tottakai siinä menee aikaa, ennen kuin kaikki kaveripiirin laitimmaiset tutustuvat suhun. Lähimmät ystävät tutustuvat ensimmäisenä, kaukaisemmat vähitellen. On varsin luonnollista, että tutustumisvaiheessa sulle ei osata puhua mitään henkilökohtaista. Koita vaan tyytyä siihen yleiseen jutusteluun huoneessa. Kuuntele, ja osallistu vähitellen. Se juuri on merkki siitä, että he haluavat tutustua sinuun. On ihan hölmöä vaatia, että susta yhtäkkiä tulisi tämmöisen valmiin kaveriporukan keskipiste, ja kaikki juttelis just sulle, kun suurin osa niistä ei tunne sua, hädintuskin tietävät , kuka sä oot.

Vierailija
4/4 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle tulee hieman nolo olo jos mulle ei puhuta MITÄÄN. Moi sanotaan, ei muuta. Ymmärrän sen hyvin että vieraalle ihmiselle ei puhuta kun tutulle, mutta kyllä mä juttelen silti jotain vieraammillekkin ihmisille. Alussa yritin jutella, mutta jos muut juttelee vain keskenään niin ei enää paljon huvita edes yrittää.