Olikohan pervo vai jätinkö ressukan pulaan???
Mitään näin säälittävän surkean huonoa en kyllä ole aikoihin lukenut. Kiitos nyt vaan tästäkin höyryävästä tuotoksesta.
Kommentit (38)
onhan se totta kai ihan ok jos fetissejä löytyy oli minkälaisia tahansa..mutta ei nyt varmaan ole ihan okei harrastaa niitä hesburgerin vessoissa ihmisillä jotka eivät halua olla siinä mukana:D hahhaa!! yrität olla??mitä? avarakatseinen? vähän väärään kohtaan yrität järkeillä:D
Kelan edessä olevassa leikkipuistossa. Kyselee aina vaippoja.
Epäilen hänen olevan Heinätorin erityiskoulun porukkaa :( Tuskin vaarallinen, mutta epämiellyttävä kyllä. Ja en ole ajatellut ilmoittaa mihinkään, koska onhan vammaisillakin vapaus liikkua.
Siis meiltä on kysellyt vain vaippoja, ei sen enempää. Siksi en pidä vaarallisena.
Ilmoitin ylläpidolel. Toivotavasti poistetaan pian!!!!!!!
Oulun Hesburgerissa tämä siis tapahtui???
kirjauduin ihan uteliaisuuttani
http://www.vaipat.net sivustolle, jotta pääsin lukemaan sen foorumia. Siellä aikuiset ihmiset käyttävät avatar-kuvinaan omaa kuvaansa kuinka ovat vaipat jalassa, arvostelevat eri vaippamerkkejä ja kertovat kuinka ihanalta tuntuu olla vaipassa ja kävellä vaippa märkänä. Meinasin oksentaa noiden juttuja jälkeen!
Hei.
Minä olen yksi noista käyttäjistä tuolla foorumilla ja voin vain todeta, että minuakin kuvottavat tuollaiset ahdasmieliset, tyhmät ja ylipainoiset yksinhuoltajalehmät ja meinaan oksentaa.
Voi itku, kun sattui tänään ikävä juttu.
Olin Hesburgerissa, wc tiloissa vaihtamassa vaippaa taaperolle. Siinä "yleisessä" osassa poislähtöä valmistellessa sinne ryntäsi nuori mies (ehkä 15v tai sellainen nuori aikuinen) joka vaikutti vähän sairaalta. En osaa sanoa mikä oli, mutta seisoi reidet yhdessä hankalan näköisenä ja puhui hitaasti. Hän kaivoi repustaan vaipan ja kysyi osaanko auttaa sen hänelle. En kehdannut kieltää, joten pistin taaperoni seisomaan lattialle. Poika osasi laskea itse housut ja hänellä ei ollut vaippaa ollenkaan. Tämä vähän jo ihmetytti. Sitten aloin asetella vaippaa, niin pojulla alkoi seisoa. Tiedän, että voi olla ihan tahaton homma tällaisella sairaalla, mutta jotenkin häkellyin, kun taaperonikin siinä vieressä odotteli (tokikaan ei nähnyt tapausta, oli minun takanani). Tuo vaippa oli ihan normipampers, ehkä kokoa 5, eikä siinä teipit ylettänyt sivusta kiinni mitenkään. Joten sanoin, että sun pitää nyt vaan vetää housut ylös, saatkohan ne, kun sait ne alaskin. Ja kun poika jotain myöntävää vastasi, nappasin taaperoni mukaan ja lähdin ulos vessasta.
Pöytään päästyäni kerroin tapauksesta siskolleni. Tämä poika oli ollut tuolla wc tiloissa vähän aiemmin, rynkyttänyt wc:n ovea (sen missä on vauvanhoitopöytä) kun siskoni oli siellä, mutta kun siskoni tuli yksinään ulos, ei puhunut hänelle mitään. Sitten hetken päästä minulta pyysi apua. Halusikohan vain varmistaa, että kysyy apua äiti-ihmiseltä, että osaa vaipan laittaa? No, tämä poika ei kuitenkaan wc:stä tullut ulos sinä aikana, kun me olimme Hesessä, ehkä vielä noin 10-15 minuuttia. Tai sitten livahti ulos heti minun perässä niin etten huomannut. Jotenkin ajattelin, etten voi mennä takaisin katsomaan, jos hän siellä tekee jotain... Ajattelin, että kai pitäisi olla joku apulainen mukana, jos oikeasti tarvii apua vaipan laittoon? Ei kai kukaan laita nuortaan kaupungille ja käske pyytää joltain vaan apua? Ja tuo vaippa, se kun oli turhan pieni..
Mutta jälkeenpäin harmitti ihan älyttömästi, kun en palannut tarkistamaan. Jos hän olisikin tarvinnut apua niiden housujen laiton kanssa ja jäi sinne vessaan surkeana, eikä uskaltanut tai kehdannut tulla ulos pyytämään toisilta apua housut kintuissa?!?
Nyt on ihan hirveä olo, jätinkö ressukan pulaan vai oliko kyse ällöttävästä pervo tempusta?
En tosiaan tällaista keksi. Ja ihan ihmeissäni olen, siksi siis tännekin kirjoitin. En täällä muuten pahemmin kirjoittele enkä pyöri, nyt rattaita etsinnässä ja siksi tullut tännekin välilä kurkittua..
Siis minä en nykyään edes liiku paljon missään, lähinnä kotosalla ja tänään pitkästä aikaa tarjoutui mahdollisuus lähteä tuonne kaupunkiin. En edes asu tuossa kaupungissa, missä tämä tapahtui. Siksikin siis niin kertakaikkisen outo tapaus, että just nyt ja just mulle tämmöinen sattui!
T. Ap
Ilmoita poliisille tommonen pervo. Ei kukaan päästä keharijälkeläistään yksin vaipan kanssa liikenteeseen, jotta joku avulias sen vaihtais.
pervo. Erinäiset sairaudet voivat aiheuttaa virtsan karkailua sekä virtsan pidätysongelmia. Vähän hei noloa murkkuikäiselle. Ja stondishan tulee niille ihan mistä vaan,niinkuin aikuisillekin miehille. Se "nautinnontuottaja" elää ihan omaa elämäänsä, kertovat miespuoliset ja kyllä uskon niitä.
täällä ei saa ikinä,koskaan,milloinkaan kirjoittaa mitään "häveliästä,normaaleista olosuhteista poikkeavaa tilannetta tms." ,koska nämä estyneet av-maatuskat eivät voi lukea sellaista,ja huutavat heti provoa.
toivottavasti poika oli saanut housut jalkaansa,ja HÄNEN vanhempansa saisi hävetä,etteivät huolehdi asianmukaisesti lapsesta/teinistä,joka selvästi apua tarvitsee päivittäisissä toiminnoissa.
ja ostaisivat oikeankokoisia vaippoja.
niin huomaat että todellakin oli pervo, tollaisia on yllättävän paljon. kiihottui siitä kun sinä sen laitoit ja muistelee sitä myöhemminkin kiihottuneena. vaippa oli pieni siksi että isompia vaippoja on vaikea löytää. jotkut tilaavat niitä ulkomailta aikuisten kokoa. nimim. ei vaippafetissiä mutta muista syistä kinkypalstoilla joskus seikkaillut ;)
heti ekalla sivulla oli tästäkin aiheesta siellä...
ihan näitä haetaan seksisivustoilla
kyllä isompia vaippojakin saa tilattua, esi. metsäpolku nimisestä paikasta. On kokoja ihan aikuisille miehille, vanhuksille ja vammaisille lähinnä tarkoitettu
Vaihdoin Hesburgerin vessassa vaippaa lapselle. Siihen tuli katselemaan vähän epäsiistin näköinen nuorehko poika ja sanoi että hänelle on käynyt vahinko. Ja pyysi sitten vaippaa. Olisin toki antanut vaipan jos minulla olisi ollut ylimääräisiä mutta minulla oli mukana vain yksi jonka tarvitsin lapselleni. Tilanne tuntui niin omituiselta että häivyin heti kun mahdollista takaisin ravintolanpuolelle ja poika jäi vessaan odottelemaan seuraavaa äitiä.
Tilanne vaivasi kauan minua jälkeenpäin kun ajattelin että olisiko hän oikeasti tarvinut apua mutta minua kummastutti miksi nuori kulkisi ilman varavaippaa jos sitä oikeasti tarvitsisi ja toisaalta mitä vaippa olisi auttanut jos housut olisivat jo likaiset...
Tämän aloituksen luettuani tilanne palasi mieleeni. Itsekkään en asu tuolla kaupungissa jonka nimi muuten alkaa O:lla.
ihan hyvällä omalla tunnolla unohtaa tapahtuneen, etten ainakaan jättänyt "heitteille"? Hän kyllä mutisi myöntävän vastauksen, kun kysyin saako housut ylös. Ja kai nyt sitten viime kädessä on älynnyt tulla ulos veskista vaikka housut kintussa, jos ei olis itse pärjännyt.
Oli vaan jotenkin niin "reppana" ja vaikutti aidosti apua tarvitsevan. Sehän se niin häiritsee nyt jälkikäteenkin. Jos kuitenkin jäi pulaan ja aiheutin vaan turhaa harmia ja mielipahaa, kun sillai "karkasin"...
Taisin kuitenkin vaan mennä koukkuun ;(
Ap
nyt huomasin viimeisen viestin ennen omaa äskeistäni.
Sama kaupunki taitaa olla kyseessä. Hitsi, kyllä mä nyt annan omalle tunnolle rauhan. Varmaan oli yököttävästä pervoilusta kyse. Yök.
Vaippafetissi on todellinen ja yleinen ilmiö, joskin ymmärrettävää että katsoi sitä miltä kantilta tahansa, se on sairasta, pervoa ja erityisesti ei-soveliasta AIKUISELLE. Mikään ei ole nolompaa kuin aikuinen joka haluaa olla vauva. Niin just. Tätä muutenkin niin saatanan varautuneet suomalaiset ei pysty ymmärtämään. Toki, keskustelun avausviestin tilanne kuulostaa aika epämääräiseltä, ja surulliseltakin. En haluaisi itsekään kokea tuollaista (olen siis nk. adult baby) mutta lähtökohta on kuitenkin ymmärtää miksi joku käyttäytyy tuolla tavalla. Se joka väittää vaippafetisismiä ja muita fetissejä sairaaksi, voi olla hiljaa. Kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta ei myöskään tuomita. Tämän fetissin kohdalla kun ei, ainakaan yleensä, ole tarkoituksena loukata muita tms. Jos tapahtuman henkilö oli tosiaan vasta 15v. niin tällainen käytös lienee ymmärrettävää. Sääli käy poikarukkaa, toivottavasti löytää kaltaistaan seuraa, jonka kanssa näitä voi harrastaa.
Ja tätä palstaa lukevat Seppo-Heterot ja Konservatiivi-Kaisat voi katsoa peiliin ja sen jälkeen tuonne ulos maailmaan; siellä on vaikka mitä 'kinkyä' ja muuta ihmisen seksuaalisuuden mitä erikoisempia ilmentymiä. Jospa keskitytään esim. jahtaamaan raiskaajia tai muita oikeasti vaarallisia persoonia kuten pedofiileja.
Rauhaa ja rakkautta kaikille tasapuolisesti.