Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestänne kohtuuton, kun en hyväsy mieheni menoja.

Vierailija
21.03.2009 |

Kotona 3-vuotias ja olen RV32. Mieheni on tässä kuussa ollut 1xlaivalla, 1x saunaillssa ja baarissa aamuyön tunneille asti ja nyt 5 vrk saariselällä ryyppyreissulla.

Muutenkin menee aina kun vain pyydetään firman kavereiden ym. ventovieraidenkin kanssa ryyppäämään.

Olen niin kypsä että voisin asian takia ottaa vaikka eron. Kaikki muuten ihan ok.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehesi on liikaa menossa ja minuakin kiinnostaa mikä kaikki on hyvin. Ehtiikö/ jaksaako mies ollenkaan olla lapsensa kanssa, auttaa sinua käytännön asioissa, olla yhdessä sinun kanssasi?

Vierailija
2/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut aina kun on kotona niin leikkiilapsen kanssa, laittaa tiskikonetta, pesee pyykkiä. Paljonemme ole ehtineet viime aikoina keskustelemaan. Lähinnä koska mua ei kiinnosta. Olen niinloukkaantunut hänen menoistaan.

Talous, työ ym. asiat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lestadiolasi taustaisest perheestä ja perhe ei tiedä juhlimisesta. Ero olisi hänelle suuri häpeä.

Seksielämä raskauden takia kyllä varsin hiljasta. Ehkä muutaman viikon välein jotain.

Vierailija
4/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei hyvää seuraa.

Itse lähtisin sinuna jos vain olisi mahdollisuus ja valmis paikka.

Hankala on sinun kuitenkaan ilman apua lähteä tuossa vaiheessa.

Voin vain kuvitella miten miehesi järjestää vauvan syntymän kustannuksella monen päivän varpajaiset ja kuinka kaljaillat kavereiden kanssa jatkuvat kun itse olet täysin väsynyt yövalvomisista ja lastenhoidosta.

Minä tosiaankin lähtisin jo tässä vaiheessa jos olisi paikka.

Voitko mennä esim. vuodeksi asumaan vanhempiesi (isoon) omakotitaloon?

Sinulla olisi aikaa miettiä, eikä tarvitsisi miehen kännireissuja sietää. Milloin ja missä kunnossa sieltä palaa. Milloin toipuu kankkusesta jne.

MIETI ja voimia Sinulle ap!

Vierailija
5/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa samaa kuin olisi panolautoilla; Vikingillä tai Siljalla.

Uskoisin, että on uskollista tyyppiä, mut eihän sitä tiedä.

Tän on pakko olla provo.

On lestadiolasi taustaisest perheestä ja perhe ei tiedä juhlimisesta. Ero olisi hänelle suuri häpeä.

Seksielämä raskauden takia kyllä varsin hiljasta. Ehkä muutaman viikon välein jotain.

Vierailija
6/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kaikkea muuta

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä