Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikostutkija ammatiltani ja tormaan usein epailyihin myos vapaalla. Lenkit ei riita, milla muulla karkoittaa tyon paineet?

Vierailija
03.05.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit varmaan olla poliisi =). Ei kukaan mainosta olevansa " rikostutkija" , tai väitä törmäävänsä pokiinsa vapaalla.

Vierailija
2/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virastohommia paskapalkalla, kentällä tienaa enemmän.

T:Olen muuten poliisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilet ja seuraat niitä tapaamiasi epäiltyjä kiikarin ja kameran kanssa, ja keräät lisää todisteita. Sitten kun olet ratkaissut rikokset voit ottaa lomaa vaikka Bahamalla.

Vierailija
4/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa kotipaikkakunnalla ja menin serkkupojan kanssa kartsalle. Joo, ei yhtään terassia tai kadunpätkää menty, ettei tullut " tuttuja" vastaan.

Lähdettiin sitten grillaamaan ja ottamaan muutamat serkun kaverin luokse. Halusin kuulla serkun kuulumisia, en sitä jatkuvaa sepustelua, kun kukakin kävi esittelemässä itseään tyyliin " tuo Jussi antoi mulle sakot just viime viikolla" , " tuo Jussi puhallutti mutta viisi kertaa eilen, ei päästänyt ketään ohi puhaltamatta, meinasi mennä hermot, kun viides kerta tuli" jne.

Vierailija
5/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset suosikkiravintolat, kaupungin parhaat lasten leikkipuistot, kaikki paikat missä yleensä on paljon väkeä, ovat paikkoja, joissa törmään asiakkaisiin. Aina ei se haittaa, mutta usein asiaks menee jotenkin noloksi tai vaikeaksi ja itselläkin on sellainen olo, että on tarkkailtavana.

Vapaalla haluaisi unohtaa työasiat, mutta olen aina pitänyt ihmisten kanssa olemisesta ja paikoista, joissa on paljon ihmisiä. Joskus mietin, että pitäisi mennä naapurikaupunkiin illanviettoon kavereiden kanssa, mutta sekin on aika kallista.

Vierailija
6/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuttuja potilaita tulee usein vapaalla vastaan. Ei oo kovin mukavaa, varsinkin jos olen liikkeellä lapseni kanssa. Moni potilaista on kuitenkin esim. päihdeongelmainen skitsofreenikko ja heistä ei ikinä tiedä mitä keksivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi