Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa. Olin ultrassa rv 5 +2 eikä

Vierailija
21.03.2009 |

sikiökaikua vielä saatu. Sikiöpussi kyllä näkyi, ja pieni piste joka voisi olla alkio. Läkärin mielestä ei tarvitse välttämättä mitään näkyäkään mutta itseäni huolestuttaa kun jostain luin että 6. rv:lla pitäisi jo vaikka sydänäänetkin kuulua.

Tiedän, tyhmää mennä ultraan noin aikaisin mutta tarkistutin yhden toisenkin jutun siinä samalla.

Onko syytä huoleen, pelottaa tuulimunaraskauden mahdollisuus :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä hyvin harvoin mitään onin aikasessa vaiheessa näkyy. usko lääkäriäsi.

Vierailija
2/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkär sanoi että AIKAISINTAAN koska voi nähdä ultrassa sikiön syke on rv 6+3 ja siitä eteenpäin. Itselläni näkyi 6+5 selvä syke. Eli älä stressaa, mene reilun viikon päästä uudestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi jotenkin pessimistinä hulluna pelkään että ei se nytkään kuitenkaan voi onnistua :( ap

Vierailija
4/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi alkuraskauden ultrat ovat todella epäluotettavia ja minulle sanottiin rv 7 että alkion sydän ei lyö ja varmasti laskettu aika muuttuu ainakin kaksi viikkoa eteenpäin. 1. kättäriultrassa kaikki oli ok ja laskettuaika pysyi paikallaan. Itse silloin myös mietiskelin ja murehdin asiaa ja lääkäri oli todella tökerö. Mielipahalla odotein ultraa ja kaikki oli hienosti. Melkein kaikilla tutuillani jotka ovat tuossa alkuraskauden ultrassa käyneet, kertovat samoja kokemuksia eli älä murehdi ainakaan. Se ei asiaa auta vaan huolehdi itsestäsi ja nauti ajasta:)

Vierailija
5/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muistaakseni 7+1 ja silloin saatiin sydänäänet. Paljon aiemmin eivät näy.

Vierailija
6/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsen jännitin viikolle 8 ja oli niin ihanaa nähdä keskenmenon jälkeen vilkaasti liikkuva sikiö, odottele vielä viikolle 8 - 9 ja käy uudestaan

Vierailija
7/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä stressaa, mene reilun viikon päästä uudestaan...

Ultraaminen ei ehkäise mahdollista keskenmenoa. Mitäs jos kaikki rv 5+ menisivät ultraan ja vielä viikon välein... huh huh!!!

Vierailija
8/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä stressaa, mene reilun viikon päästä uudestaan...

Ultraaminen ei ehkäise mahdollista keskenmenoa. Mitäs jos kaikki rv 5+ menisivät ultraan ja vielä viikon välein... huh huh!!!

Vierailija
9/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, käyn yksityisellä ja omilla rahoillani. ap

Vierailija
10/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ne sydänäänet missään nimessä kuulu rv 6, hyvä jos ultrassa vielä näkyvät.

Vierailija
11/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitkään yrittäneenä, ennen kuin plussasin. Teki heti mieli mennä ultraan, mutta mulle se tehtiin vasta rv7+3. Tuolloin näimme pienen sydämen sykkivän. Ole huoleti, raskaus on ihan alussa joten ei vielä varmaan muuta voi näkyäkään. Se on hieno juttu, että raskaus on oikeassa paikassa ja toivotaan että kaikki on hyvin. Meillä plussattiin 3,5vuoden odotuksen jälkeen 3.ICSI:llä. Nyt jo 3-vuotias pikku ukkeli :) Muita lapsia ei saada, ollaan tosi onnellisia tästä yhdestäkin.

Onnea sinulle plussasta ja turvallista 9kk:n matkaa!

Vierailija
12/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 5 ultrassa tarkistettiin, että pussi oli ja että oli oikeassa paikassa. sitten seuraava viikolle 7, jolloin sydämen syke tarkistetaan. ei edes pitäisi näkyä noilla viikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi