Miehen lapsesta: taas se tuli pilaamaan meidän viikonlopun!
Kyllä olen onnelinen, kun tämä luultavammin kohta loppuu (lapsi on teini-iässä ja kohta toivottavasti kieltätyy tulemasta). Lapsi oli tänään netissä, katsoi telkkaa ja söi ja söi (aika paljon muuten navan seudun huomioiden!) ja meni nukkumaan.
Kuinka moni teistä haluaisi oikesti tällaisen ei-halutun vapaamatkustajan kotiinsa? Joo, tiedetään, mitäs läksit miehen mukaan, jolla on jo lapsi, MUTTA aika mun puolella! Ts. kuinka moni 18v. käy säännöll. isänsä luona?
Kommentit (44)
meidän yhteiset lapset ei aina pääse ikänsä puolesta mukaan. Ja mulle ihan sama, vaikka isänsä ja lapsi viettäisivätkin yhteistä, omaa aikaa, mutta miksi helk....ssa mun edes pitää tätä lasta nähdä? Isäänsä tulee tapaamaan, meitä muita ei kiinnosta. Omille lapsilleni olen sanonut, että tämä lapsi on eräs sukulainen.
Joko tämä on provo tai sitten tämä nainen on todella tyhmä tapaus. Muuta ei voi sanoa.
kai sä ap fiksumpana katkoit perusteellisesti välisi omiin vanhempiisi jo hyvissä ajoin ennen tuota 18v:n rajapyykkiä?
Ja kai olet muistanut olla etäisen välinpitämätön itsekin, koska eihän ne sun vanhemmat susta nyt oikeesti enää yhtään välittänyt, lähinnä kai niitä vitutti jos notkuit niiden nurkissa pyörimässä ilman mitään hyödyllistä tekemistä...!?!
sillä, että meillä ne kaksi lasta asuvat aina.. kerran tai kaksi käyvät itinsä luona viikonlopun.. mutta meillä asuvat myös minun kolme lastani, jotka eivät koskaan käy isällään... eli aika helpolla sä vielä pääset, koska meillä nuo kaikki 5 lasta syövät dippeja ja katsovat leffoja joka viikonloppu
että kannattaa todella ponnistella ensimmäisen avioliittonsa onnistumisen puolesta. Jos ei eroa, ei tällaistakaan sotkua joudu setvimään.
ymmärrän sinua. Olet mustasukkainen ja kade miehesi lapselle.
Se nyt vaan on niin, että miehesi lapsi on tärkeämpi miehellesi kuin teidän omat(sinun omat)
Miehesi on kokenut jo kaiken ennemmin oman lapsensa kanssa. Esikoisella on aina oma paikkansa. omat lapsesi eivät voi koskaan päästä siihen asemaan. Sinun on vain opittava elämään sen kanssa ja hyväksyttävä totuus.
Valitan....
Hommaa lääkityksesi kuntoon äläkä pilaa teidän koko perheen tunneilmastoa. Omat lapsesi ovat suurimpia kärsijöitä ja häviäjijä. Taidat vihata omiasikin kun noin käyttäydyt
Mutta se mikä mun on vaikeaa ymmärtää, on se, että ne äitipuolet niin kamalasti purnaavat, joiden lapsipuolet käyvät vain joka toinen viikonloppu! Myös meitä on, joiden lapsipuoli on osa arkea tasan puolet ajasta (joillakin enemmänkin!). Mitään oikeuksia lapseen ei ole eikä puuttumista mihinkään, mutta rakastaa pitäisi kuin omaansa.
Aikuinenhan tuon ikäinen on..luulisi olevan jo ns. oma elämä.
Ei kukaan terve isä antaisi kutsua omaa lastaan sisaruksilleen 'erääksi sukulaiseksi', vaan tottakai olisi sisko.
Eli joko ap:n 'mies' on sellainen tyyppi, josta kaikki hyvällä itsekunnioituksella varustetut naiset olisivat vain onnellisia päästessään eroon, tai ap on ihan täysi provo.
Kun ei mies saa edes omaa lastaan tuoda kotiinsa.
Ehkä ap jonain päivänä eroaa ja lapset jää isälleen, eikä saa sitten tulla ap:n luona käymään, koska uusi mies ei tykkää? Ja uusi äitipuoli on yhtä ilkeä heille kuin sinä nyt.
Meidän naapurissa mennään ääripäähän, mikä kyllä kans ihmetyttää. Rouva ottaa ex-miehensä uuden perheen lapset hoitoonsa, ja usein kulkee tämän raskaana olevan uuden vaimon kanssa kaupungilla.
Ei taitais ap:ltä luonnistua :D
Mitään oikeuksia lapseen ei ole eikä puuttumista mihinkään, mutta rakastaa pitäisi kuin omaansa.
Älkää turhaan tehkö elämästänne vaikeampaa kuin on tarpeen.
Ei voi olla likikään tervepäiset vanhemmat nuo, jotka ovat ap:n päästäneet liikkeelle ilman huoltajaa.
miksei tee sitä äitinsä luona.
olisikohan syy siinä, että sinun luonasi asuu hänen ISÄ lapsilla on OIKEUS isäänsä ja sisaruksiinsa..
ap taitaa olla aika nuori idiootti joka ei ymmärrä kuinka tärkeää isän ja äidin jopa "äitipuolen/isäpuolen" osuus on lasten myös etälasten elämässä.
Ja opettele tutstumaan tähän lapseen. saat siitä vielä apulaisen vaikka lastenhoitoon, ja sinun lapsesi saavat isosisaruksestaan liittolaisen pahaa maiilmaa vastaan.. mitä jos aukaisisit ne silmälappusi.
Mitä voitat tuolla vihamielisyydelläsi ja lisäksi opetat omille lapsillesi ahdasmielisyyttä. Lapsihan ovat miehesi lasten sisaruksia!
[ Omille lapsilleni olen sanonut, että tämä lapsi on eräs sukulainen.
sen jälkeen ap saa itse maistaa omaa paskapäisyyttään, eli äitipuoli ei hyväksy hänen kullannuppujaan sipsejä syömään.
Tämmöset kusipäät pitäsi steriloida heti syntyessään.
Tollaset lehmät ei ansaitsisi syntyä!
Lastesi VELI! MIEHESI POIKA. Ei mikään sukulainen.
Hän sattuu perimään osan teidän kodistanne ja miehesi omaisuudesta!! Joten kartuta vaan yhteistä omaisuutta hyvällä omalla tunnolla. :-)
- Miksi perheenne (mielestäsi) elää ilman ajatustakaan yhdestä jäsenenestään puolet ajasta?? Jos miehensi on esim. työreissussa tai lapsesi/yhteiset lapsenne vaikka leirillä, niin unohdatteko heidätkin?? Onko tämä mielestäsi normaalia? Poissa silmistä, poissa mielestä?
Aina silloin kun otat puolisoksesi ihmisen, jolla on menneisyyttä otat myös sen menneisyyden. Siitä ei voi kieltäytyä. Näin se vain on.
Sinulla on ilmeisen pahoja traumoja mielessäsi. Sinun pitäisi mennä juttelemaan niistä ammattilaisen kanssa. Eivät voi olla vaikuttamatta kaikkeen elämässäsi.
Ja kohtahan pääset sitten mummoksi esikoisellenne...
aika huono provo, ei tuollaisia lehmiä toivottavasti olekaan kuin sinä. Miehelllä oli ensin lapsi, sitten sinä ja tuskin kauaa kuulut miehesi elämään tuolla luonteella tai sitten miehesikin on idiootti.
vapaamatkustaja olet itse kun kulutat miehen aikaa ja rahaa joka kuuluisi tuolle lapselle ennemmin kuin sinulle.
Kyllä mä käyn vanhempieni luona jopa usean kerran viikossa ja olen 31 ja vanhemmat eronneet, isälläni uusi vaimo ja tervetullut olen heille kuten veljenikin.
Tämä lapsi EI ole YLIMÄÄRÄINEN, hän on miehesi lapsi, siinä missä sinun ja miehesi yhteisetkin. Lisäksi hän on ja pysyy lastesi sisarpuolena, jotka toivottavasti pystyvät kehittämään toimivan sisaruussuhteen toisiinsa, sinusta huolimatta.
Tunne aivan vastaavanlaisen äitipuolen kuin sinäkin, oman serkkuni. Hänen liittonsa päätyi eroon, koska hän ei koskaan hyväksynyt miehensä ex-liiton lapsia. Hänen käyttäytymisensä aiheutti miehen lapsille pysyviä psyykkisiä vaurioita, ja vasta nyt aikuisena hänen omat lapsensa yrittävät luodan suhdetta sisarpuoliin. Mies masentui puolison käytöksen vuoksi, lisäksi häntä syyllistivät omat vanhempansa, sekä ex-vaimo omien lastensa hylkäämisestä. Mies itse olisi halunnut pitää tiiviisti yhteyttä lapsiinsa, mutta vaimon kiristyksen edessä alistui olemaan se "huono etä-isä", joka hylkäsi lapsensa.
Kasva jo ihmeessä aikuiseksi! Miehelläsi on ja pysyy tämä(kin') lapsi. Kuvittele sama tilanne omien lastesi kohdalle... Toivottavasti omaat edes sen verran empatiakykyä, että tämä herättää sinut, ja kykenet suhtautumaan tähän lapseen osana perhettäsi. Tai sitten eroa miehestäsi.
Ei kukaan voi käyttäytyä noin, eikä kukaan mies vois tuollaista sulattaa. Tottakai uusperhe vaati aika paljon, eikä alkuun ainakaan ole helppoa. Mutta ailuisen tulee olla aikuinen.
Toisaalta mua ärsyttää se, ettei koskaan puhuta uusperheen myönteisistä puolista. Minusta on ainakin kiva omata 3 kivaa lapsipuolta, en todellakaan toivoisi heitä pois. Ja he ovat lapseni rakkaaita sisaruksia.
Just oltiin sukujuhlissa, mukana oli myös mieheni ex, ja mukavaa oli. Kauhea kälätys ja puheensorina, kaikki ovat puheliata, eikä ääntä säästetä.
Onnellinen äitipuoli
jos mun isän tyttöystävä ajattelisi musta noin. En olisi tervetullut kotiini. Isi on tosi rakas, tahdon olla osa sen elämää.
Yst. terv. Inhottava lapsi entisestä elämästä