Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta minua päättämään/pohtimaan mitä haluan ;)

Vierailija
20.03.2009 |

Minulla on kaksi lasta 04 ja 06. Olen valmistunut 02 ja olen saanut tehdä työtä, josta pidän. Joskaan omalta alaltani en "omaa paikkaani" ole vielä löytänyt, vaikka pari vakituistakin työpaikkaa minulla on ollut. Aina olen itse lähtenyt ja vaihtanut paikkaa etsiskellen, mikä tuntuisi sopivammalta. Välillä olen miettinyt alan vaihtoa, mutta toisaalta en ole osannut ajatella mikä sitten olisi parempaa. Koulutukseni perusteella voin tehdä työtä hyvin erilaisissa paikoissa.

Rakasta lapsiani ja vauvakuumeilen. Töihin palasin 2007 syksyllä oltuani 1,5 v. kotona, lasten välissä ehdin olla töissä vuoden päivät.

Välillä mietin, että pitäisikö lähteä jotain opiskelemaan, jotain pienimuotoista omaan alaani liittyvää vai olisiko nyt pian jo oikea hetki kolmannelle? Toisaalta juuri olen alkanut päästä helpommalla, olisi jännää löytää oma paikka työelämässä(jos sitä koskaan löydän ;)) Toisaalta olisi ihanaa olla taas kotona ja hoitaa vauvaa... ;)

Mies olisi valmis vauvaan myös, parisuhde kunnossa jne. Ikää minulla on yli 30-v. sekin pyörii mielessä, että kaikenlaiset riskit lisääntyvät iän myötä. Mutta onkohan tähän kaikkeen taas valmis uudestaan? ;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan todellista on ja ollut jo kahdesti aiemmin, mutta pohdiskelen näitä asioita kuitenkin, niin kuin mielestäni pitääkin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi