seksistä taas riitaa - kummanko pitäisi pyytää anteeksi?
Meillä on alle vuoden vanha vauva ja toissayö meni itsellä valvoessa. Viime yönä sain sitten nukuttua, kunnes mies herätti aamulla viiden jälkeen vongaten seksiä, oli lähdössä työmatkalle. Ärsyynnyin, koska todellakin olisin halunnut nukkua univelkaani rauhassa pois ja kiskaisin sitten oma aloitteisesti housuni alas ja tokaisin nopeasti sitten.. Toinen tietysti loukkaantui ja häipyi.
No vauva heräsi tähän touhuun ennen puolta kuutta (tavallisesti nukkuu seitsemään), joten olin entistä vihaisempi kun tiesin edessä olevan vielä tavallistakin pitemmän ja raskaamman päivän kotona yksin lasten kanssa.
Mies lähti reissuunsa ja laitteli jo tunnin päästä anteeksipyyntö-viestiä, itseäni ei jostain syystä huvita sopia tätä hommaa lainkaan.. Olen edelleen niin lopun väsynyt siitä, että pitäisi jaksaa pitkät päivät yksin hoitaa koti ja lapset, ja kun lapset nukkuu niin pitäisi aina olla valmis miellyttämään miestä, muuten tuo heti suutahtaa. Tuntuu ettei mun väsymystä kunnioiteta paskaakaan, kun sama juttu toistuu kerta toisensa jälkeen vaikka kuinka asia on puhuttu puhki ja pahki. Mitä järkee näissä anteeksipyytelyissä on jos sama toistuu ensi kuussa?
Seksiä meillä on yleensä 2-3 kertaa viikossa, jolloin olen itsekin innolla mukana, joten mistään kuukausien pihtaamisesta ei ole kyse. Tuntuu vain ettei kertaakaan saisi kieltäytyä ettei syyllistetä huonoksi vaimoksi. Tämän aamuisen jälkeen on kyllä omat halut taas hetken aikaa totaalisen kadoksissa.
Tässä Miettii jo pakostakin että tällaistako koko meidän loppu parisuhde tulee sitten olemaan. Anteeksi ei tee itse mieli aamuista pyytää, oonko siinä täysin väärässä? Miehellä on ensi viikolla synttärit ja olen jo ostanut hänelle lahjaksi lahjakortin seksiliikkeeseen, meni kyllä itseltä täysin fiilikset tuon lahjan antamiseen - pitää vissiin hankkia jotkut perusbokserit tilalle.
Kommentit (5)
Mutta en mä koskaan ole kuullut niiden anteeksi pyytävän.
kerrotte mistä pahoititte mielenne, ja miksi suutuitte. sitten pyydätte anteeksi. lämmin halaus auttaa paljon.
ei se loppu elämä tuollaista ole. lapset kasvaa ja univelka vähenee. pitäkää kiinni läheisyydestä myös vauva-aikana, mutta muistakaa ottaa aikaa myös nukkumiselle ja lepäämiselle. ehkä kannattaisi puhua asiasta rauhassa miehesi kanssa, ja kertoa että tarvitset enemmän lepoa että jaksaisit? olisithan voinut tuossa tilanteessakin sanoa, että sun täytyy nukkua että jaksat pitkän päivän.
miehesihän sen jo tekikin. nyt on sinun vuoro.
helpompaa ja mukavempaa teillä on yhdessä kun et jää murjottamaan riitaa, vaan sovitte asian.
aamen.
mutta onhan se totta, että ei aina käy hommat yksiin, mutta miehesi meni itseensä ja pyysi anteeksi, kun hoksasi sinun olleen väsynyt.