Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, jos tiedätte: millä aloilla on vielä töitä E-Suomessa?

Vierailija
20.03.2009 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sairaanhoitajilla.

Saat melkein valita itse missä haluat työskennellä ja työnantajat ovat hyvin myötämielisiä kaikkiin vaatimuksiin.

Vierailija
2/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmat työt, pulaa on kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan töitä olisi edellämainittujen lisäksi valittavaksi asti kehitysvammahuollon puolella.

Nuorisotyöntekijöille ja erityisopettajille, sekä lastensuojelulaitosten työntekijöille olisi myös töitä tarjolla.

Siivoushommia on koko ajan, eikä vartiointialallakaan ole työttömyyttä.

Vierailija
4/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähihoitaja, ja en yhtään ihmettele sitä työvoimapulaa vanhusten hoidossa. Kun työntekijöitä kohdellaan miten kohdellaan... sijaisuuksia pätkitään, heitellään jatkuvasti osastolta toiselle, työsopimuksia ei kirjoiteta vaikka pyydetään, sanotaan perjantaina että nyt ei ole töitä tiedossa ja katkaistaan sopimus. Maanantaina taas soi aamulla puhelin, että tulepas jo töihin.

Lisäksi olen itse hakenut monesta paikkaa nyt töitä, kun olen kyllästynyt nykyiseen paikkaani. Työnantajat lupailevat, että töitä olisi. "soita sitten ensi kuussa" ja taas soitetaan ja taas sanotaan, että no soitappa taas ensi kuussa, ei me vielä tiedetä. Tai sitten me otamme yhteyttä, ja sitä yhteyttä ei ikinä kuulu.

Tällaista se on, vaikka julkisuudessa väitetään, että on työvoimapulaa. Todellisuudessa se työvoima ei kuitenkaan kiinnosta, tai sitä kohdellaan kuin paskaa.