Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua harmittaa ihan vietävästi, niin että itku on kurkussa..

Vierailija
20.03.2009 |

Ja syy on ihan niinki typerä, kuinka se, etten pääsekään tänään iltaa viettämään kaverin luo.

Jotenki olin niin sitä jo fiilistelly, muutamaa siideriä, aikuista seuraa jne.

Nyt kaveri peru. Eikä kukaan ole innokas tekemään mitään.

Miten mä tästä nyt piristyn? Oisin niin kaivannu omaa iltaa.. =/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee sellaiseen baariin, missä on joka tapauksessa kova tungos, ei kukaan huomaa oletko yksin vai kaverin kanssa.... Kyllä aina joku kiva mies alkaa jututtamaan ja voit sanoa, että kaveri tais hävitä jonnekin. Mitä väliä!

Mulla on ollut todella hauskoja iltoja yksin baarissa, tai eihän siellä kauaa yksin tarvitse olla :-)

Vierailija
2/5 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka elokuviin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin asut, voitais joskus tavata ja lähteä "yhdessä yksin" vähän baanalle ;)

-äitix2-

Vierailija
4/5 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri meinasi perua huomisen menon ja koko aamun olen ollut niin kiukkuinen. Kaikilla se ulkonakäyminen ei ole jokapäiväistä. Kun olette ensin sovittaneet aikataulut yhteen miehen, kaverin ja mahdollisten lastenvahtien kanssa ja olet fiilistellyt asiasta pitkään, ei olekaan niin yksinkertaista vaihtaa suunnitelmaa lennosta.

Yritä keksiä jotain ap! Lähde vaikka sinne leffaan ja muutamalle yksin. Ei se korvaa yhdessä menoa, mutta saat ainakin omaa aikaa.

Vierailija
5/5 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienen lapsen äiti ja viihdyn iltaisin kotona erinomaisesti, olen kotikissa =), mutta joskus on tosi ihana päästä kaverin kanssa ulos, syödä ja juoda hyvin ja jutella aikuisten kesken naisten juttuja. Tämä on harvinaista herkkua minulle enkä sitä kaipaa kuin 2-3 kertaa vuodessa. Mutta jos toinen peruu silloin kun on fiilikset jo päällä ja tyttöjen illan tarpeessa, niin kyllä se harmittaa ja saakin harmittaa!

Suosittelen tuota yksin lähtemistä, voihan aina tulla joku tuttu vastaan kaupungilla! Ja kun yksin menee, voi mennä juuri sinne minne itse haluaa ja tehdä mitä itse huvittaa, ei kompromisseja.