Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu oikeasti julmissa "kristityissä" on?

Vierailija
09.07.2026 |

Muita ylenkatsovissa, vihaavissa, ihan toisia kristittyjä joiden pitäisi olla heidän sisaria ja veljiä? Miksi tuollaiset ihmiset hakeutuvat seurakuntiin? Mitä he saavat? Peitteen pahuudelleen kristityn nimestä? Oikeasti alkanut häiritä kun noiden kanssa joutuu tekemisiin. Juuri noiden takia heikompia ihmisiä varmaan lähtee pois uskosta. Ihan saatanan työtä siis tekevät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä sinä puhut???

Vierailija
2/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jotain sionisteja eli ei kristittyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskikset on narsisteja. Minä, minä, minä, taivaaseen minä, Jesse rakastaa mua, ihanaa...oon paras...

Vierailija
4/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee raamattua sanasta sanaan, niin tuleehan sitä kamalan tiukkapipoiseksi ja jäykäksi. Koska mikään muu ei voi olla totta.

Ja kun on vain yksi oikea tapa toimia ja ajatella, niinnsehän tarkoittaa, että kaikki muut ovat väärässä. Ja kun ajattelee, että toinen on absoluuttisen väärässä, niin onhan lopputulos on julmaa. 

Vierailija
5/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly plokkaa joten haistakaa pask.............sananvapaus  on vitsi .

Vierailija
6/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys, narsismi ja mielenterveysongelmat, mutta niitä riittää kaikkissa seuroissa ja kerhoissa. Siksi olen ostanut yksityisiltä yrittäjiltä palveluja, mitä kaiken maailman seurat tuottavat, kun niihin ei muodostu tuollaista porukkaa.

Vierailija
7/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uskikset on narsisteja. Minä, minä, minä, taivaaseen minä, Jesse rakastaa mua, ihanaa...oon paras...

Joko olet pahasti vieraantuunut todellisuudesta, tai sitten olet vaan öyhöttävä teini, joka ei ole vielä löytänyt laajempaa ymmärrystä universumista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan