Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdin vauvani autoon!

Vierailija
20.03.2009 |

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta että mä tosiaan unohdin kerran vauvani autoon kun menin kauppaan :( En voi vieläkään ymmärtää miten siinä niin kävi...kaupan pihassa on myös huoltoasema ja menin ensin tankkaamaan auton. Vauva oli hereillä ja katselin hiukan kuinka hän reagoi kun auto pysähtyy ja äiti menee ulos (tankkaamaan). No ei mitään, vauva katseli tyytyväisenä joten minäkin tankkasin tyytyväisenä. Siirsin sitten autoa n 10 metriä kaupan parkkipaikalle ja ajatuksissani kävelin kauppaan. Hoitelin siinä ostoksiani kaikessa rauhassa kunnes vasta kassajonossa tajuntaani iski että apua, mullahan on vauva autossa! Ja taatusti huutaa kun ei kerran nukkunut. Ja niinhän se oli...

EIkä tämä ole mun ensimäinen lapsi mutta ensimäinen jonka unohdin jonnekin. Ja ihan kunnollisena ja huolehtivana vanhempana olen itseäni pitänyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...omasta lapsestani, joka on huutanut koko elämänsä (3v). Ei taatusti ole koskaan päässyt unohtumaan mihinkään...

Mutta niin, väsymys... voi olla hyvä syy kaiken maailman unohteluille.

Vierailija
2/2 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vielä mitään. Entinen työkaverini unohti vauvan vaunuissa kaupan pihalle kun lähti kaupasta ja muisti vasta kotona, että oli ollut vauvakin mukana? Itse en sentään ole lasta unohtanut, mutta kissat meinas kerran jäädä kuljetuslaatikossa eteiseen kun oltiin lähdössä reissuun. Onneksi huomasin parkkipaikalla ennen kun ehdittiin lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla