Olen huomannut että yli 3-kymppisillä ei enää kroppa palaudu synnytyksistä kuten parikymppisillä.
Kommentit (29)
. Meillä, jotka osaamme syödä oikein, ne kilot jäävät synnytyssairaalaan. Ihan iästä riippumatta.
Mulle tuli pelkästään turvotusta 7kg... Ei kuule syömisestä johdu. Eikä tosiaan jääny synnärille. Mutta kotona oli jo 7 päivän päästä synnytyksestä pois. Ei 12,5kg lähde kuule ihan tuosta vaan - ellei ole nestettä.
Tietenkin poikkeuksia on mutta eiköhän tuo ole ihan faktaa että kolmikymppinen ei ole enää niin hyvässä kunnossa kuin kaksikymppinen joten raskaudestakin palautuu huonommin. Ja kyllä, tämä näkyy kyllä tuttavapiirissäni. En tiedä kuin pari yli kolmikymppisenä lapsen saanutta jotka eivät olisi läskejä.
kolmekymppisen kroppa toimisi samalla tavalla kuin kaksikymppisen. Sinällään kolmekymppinen voi olla paremmassa KUNNOSSA kuin kaksikymppinen, sehän on ihan omasta toiminnasta kiinni, mutta kroppa toimii jo hyvin eri tavalla kun ikää on kymmenisen vuotta enemmän!
Totta muuten tuoki, että nykyiset kolmekymppiset on monet olleet aina hoikkia, kun taas parikymppisissä on sitä pullalöllöä paljon enemmän. Onhan se vaikeampi "palautua", jos on aina ollut pulska.
Tietenkin poikkeuksia on mutta eiköhän tuo ole ihan faktaa että kolmikymppinen ei ole enää niin hyvässä kunnossa kuin kaksikymppinen
Olen huomannut että yli 3-kymppisillä ei enää kroppa palaudu synnytyksistä kuten parikymppisillä.Kilot jämähtää tiukasta ja vartalo menettää muotonsa. 2-kymppisillä yleensä lähtee ylimääräiset itsestään.
terveisin: kokemusta on - kahdesti!
mutta, itse synnytin kuopuksen 31-vuotiaana, ja sen jälkeen mulla oli kroppa parhaassa kunnossa mitä koskaan! Kaikki ylimääräinen rasva lähti reisistä ja pepusta pois, kasvot kapeni puolella jne. Oli ihan mieletön kroppa, painoin n. 36-vuotiaaksi asti 53kg, olen 166cm. Mutta nyt, kun 40v hätyttelee ovella, niin on tuota painoa kertynyt, eikä millään pääse siitä pois, vaikka ei ole edes raskaana!! Nyt jo 60kg, pakko olisi laihduttaa, ettei nuo kilot tuosta enää pääse kertymään!!
että kilot ja kroppa kyllä palautuu, mutta näin kolmikymppisenä se vaatii hurjasti enemmän töitä kuin parikymppisenä.
Minulla on monta lasta, ja kilot lähti kuin itsestään. Nyt tästä viimeisestä on saanut totisesti "kärsiä", jotta on päässyt tavoitepainoonsa.
Se onnistuu, mutta on työläämpää
että kaksikymppisissä on myös läskejä. Miten sellaisen vartalo palautuu? Takaisin kokoon 44? Siinä ei ikä kuule auta, kun läskejä on.
Sitäpaitsi, nykyiset 35+ ikäiset ovat sitä ikäluokkaa, jotka vielä olivat teineinä ja 20+ ikäisinä hoikkia. Nykyteineissä ja parikymppisissä taas on enemmän läskejä kuin koskaan. Palaudu siinä sitten...