Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä anopille joululahjaksi? En keksi yhtikäs mitään!

Vierailija
11.12.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille esim. joulukukka jos jotain haluaa antaa.

Vierailija
2/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastus vastaavassa tilanteessa on aina ollut Pentikin liike, sieltä löytyy jokaiselle jotain, vaikka sitten tuo ulkolyhty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. vanhannäköisen seinäkellon... Sopii hänen vanhaan maalaistaloonsa. :) Voisiko jotain sisustustavaraa harkita ap? Tai vaikka Aino-tossut?

Vierailija
4/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on jo vuosia ollut sopimus, että vain lapsille ostetaan lahjoja. Aikuisille esim. joulukukka jos jotain haluaa antaa.

Vierailija
5/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieti mitä ITSE naisena haluaisit, anoppisikin on nainen! =)

Vierailija
6/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ostanut enää viimeiseen 10 vuoteen omalle äidille enkä anopille mitään TAVARAA. Vaan teatterilippuja ja konserttilippuja,ovat molemmat yli 60-vuotiaita. Molemmat tykkäävät kulttuurista ja musiikista. Tangokuningaallisten,Katri-Helenan yms.artistien konserttiliput ovat osoittautuneet hyviksi lahjoiksi :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on typerää antaa ihmiselle jotain tavaraa!! Sinne nurkkiin pölyyttymään, asia on tieten toinen jos lahjan saaja jotain erityistä toivoo..





Monella anopilla on jo ikää sen verran että sitä tavaraa varmasti on! Ja on vara ostaa lisääkin.



Minua ainakin tahtoo ärsyttää lahjat, en osaa oikee olla niistä kiitollinen, useimmiten ne on sellasta krääsää jota en olisi etes halunnut enkä osaa oikeen poiskaan heittää kun kerran on lahjaksi saatu.



Mielummin just jotain jalkahoitoa, hierontaa jne.

Vierailija
8/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset olisivat samasta muotista ja toivoisivat samoja asioita. =D Voi hyvä jysäys.

Minä olen ainakin niin erilainen anopin kanssa että taitais anoppi pettyä pahemman kerran lahjaansa.;)

...mieti mitä ITSE naisena haluaisit, anoppisikin on nainen! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämmillä ihmisillä on aika usein kehnot veitset, sakset, leikkuulaudat... Eivät ehkä huomaakkaan, että kaipaisivat uusimista tai todetaan että kyllä näilläkin pärjää. Eli ehdotan, että tee näistä sellofaniin pakattu nätti kokonaisuus, juustoja, servettiä tms. vähän somisteeksi, ettei oo turhan karu "puukko-paketti".

Vierailija
10/13 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala-koru



Teatteriliput + valmiiksi varattu ja maksettu kahvitus väliajalle



Lahjakortti kasvohoitoon



Aikakauslehden lahjatilaus



Täydennystä anopin keräämään astiasarjaan (hän heitti vanhat astiansa pois ja alkoi kerätä Teemaa tilalle)



Valokuvia kauniisti kehystettynä



Marimekon mariskooli karkeilla täytettynä



pyyhesetti (joko pari käsipyyhettä + kaunis saippua + käsivoide tms. tai sitten kylpypyyhkeitä pari kappaletta ja saunatuoksua)



Pöytäliina ja sille sopiva kaitaliina



Kalliimmat lahjat, kuten Kalevala-koru ja tämän vuoden Arabian vaasi ostettiin miehen kanssa yhdessä.



Usein ollaan annettu kummankin vanhemmille samat lahjat. Säästyy miettimisen vaivalta, kun pari hyvää on keksinyt. Esim. tuo Kalevala-koru on sellainen lahja, joka yleensä kelpaa naiselle kuin naiselle. Eikä ne kaikki niin kalliita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille vuohi tai wc Ugandaan :)

www.lahjaksilehma.fi

Vierailija
12/13 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teilläkin voitaisi toimia niin? Hänhän tietää omien vanhempiensa toiveet parhaiten. Minä mietin sitten omien vanhempieni lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään tavaraa,vaan teatterilippuja ja lahjakortti kosmetologille on toiminut. Sen ikäisillä ihmisillä on liikaakin sitä kamaa pitkin kämppää.