Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakastekatkaravut - mitä teen niistä?

Vierailija
05.01.2009 |

Tuli ostettua pakastekatkarapuja. Mitä voisin tehdä niistä?



Vinkkejä, kiitos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti lounaaksi: vihreää salaattia, viinirypäleitä, raejuustoa, kirsikkatomaatteja, keitettyä kananmunaa ja päälle katkarapuja, mausteeksi vähän tilliä ja öljyä.



Alkupalana on hyvä seuraava juttu: Avokadon puolikkaalle valkopippuria hieman ja sitruunan mehua, sitten päälle katkarapuja ja koristeeksi tilliä.



Illanistujaisiin saat hyviä naposteltavia, kun ostat niitä pikku keksikuppeja (crustadeja tai jotain sinne päin) ja sitten joku tuorejuusto, esim kylmäsavulohijuustoa, katkarapuja, mausteita ja aineet sekaisin ja täytettä kuppeihin.



Tee wokki: paista wokkivihanneksia, laita sekaan keitettyä riisiä tai keitettyjä nuudeleita ja ihan lopussa katkarapuja päälle.



Tee katkarapuvoileipiä: leipää, majoneesia, katkarapuja, tilliä, keitettyä kananmunaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla