Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen mies haluaa poikalapsen!

Vierailija
19.03.2009 |

M45

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua enempää lapsia. Väite siis meidänkin osalta kumottu. Ja taitaapa olla aloituskin naisen tekemä. Miehet ei alennu tuolle tasolle ;) - jos nyt yleistämään ryhdytään.

Vierailija
22/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lapsesta toivoi että olis tyttö, kolmas sitten oli ja vieläkin on aivan onnessaan omasta prinsessasta. Se on ihan iskän tyttö, ei minun mies osaa kauheesti poikien kanssa leikkiä, vaikka tietysti pyrkii jotain tekemään kun pojat kyllä tarvii sitä isäänsä.

Kuitenkin rauhallisilla miehillä mielestäni näyttäis menevän enemmän samalle aaltopituudelle tyttölasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös tyttö ja yhtä rakas hänkin on miehelle.

Vierailija
24/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se toisaalta on ihan ymmärrettävääkin. Pojan kanssa voi tehdä miesten juttuja ja jatkaa niitä läpi elämän. Kuten vaikka saunoa.

Toisaalta tyttären kanssa saa nähdä ihan eri maailman.

(Jos puhutaan normaali perheistä siis... )

Meillä on sekä tyttö että poikia, ja toki pieni prinsessa on tilauksessa, mutta kyllä meille vielä pieni prinssikin mahtuu jos niin on tarkoitettu..

Vierailija
25/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voi olla että moni mies toivoo poikalsta ja nainen tyttölasta. Ehkä on helpompi ajatella oman sukupuolista lasta ja hänen kehitystään. Ja moni kaipaa lapsen kanssa yhteistä tekemistä ja tämä koetaan helpommaksi omaa sukupuolta olevan lapsen kanssa, varsinkin kun oletetaan että lapsen kiinnostuksen kohteet ovat silloin helpommin samat kuin omat.

Toisaalta on myös aikuisia, jotka eivät missään nimessä haluaa samaa sukupuolta olevaa lasta kuin itse on. Tällöin kai kyseessä on kynnys mitä omalta sukupuolelta odotetaan tässä maailmassa.

Sitten on näitä että tytöt tai pojat koetaan jotenkin erilailla helpoiksi tai työläiksi.

-Ja loppujen lopuksi musta on idioottimaista HALUTA jotain tiettyä sukupuolta, kun siinä ei halulla ole tekemistä. Sieltä kun tulee juuri sellainen lapsi kuin tulee.

Vierailija
26/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syytä myös oppia että kaikkea ei voi saada.

Mun miehellä on kolme tyttöä, enkä ole saanut sitä koskaan myöntämään, että se ei olisi lastensa sukupuoleen tyytyväinen. Joko on oikeasti tai sitten se on oppinut olemaan.

Vierailija
27/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin soisin miehelleni sen pojan mutta eipä niitä vauvoja tilata postimyyntikuvastosta. Meille on tullu kolme tyttöä että aina ei saa mitä toivois.

Vierailija
28/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sukupuolia.

Vierailija
29/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissanne kirjoitatte näitä juttuja? Vaikka kuinka monta viestiä naisilta, jotka sanovat, etteivät miehensä pidä joko tyttö- tai poikalapsistaan ja ovat ihan onnessaan kun saivat sitten tytön/pojan.

Kyllä täytyy olla aika pipi päästään, jos ei ole sen verran itsetuntoa, että tajuaisi olla kiitollinen omista lapsistaan juuri sellaisina kuin he ovat. Olivat he sitten tyttöjä tai poikia.

T: Isä jolla kaksi poikaa, ja joista olen erittäin ylpeä. Ihan tasan yhtä ylpeä kuin olisin kahdesta tytöstäkin.

Vierailija
30/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin koko ajan puhuttu että tulee tyttö ja sitten tulikin poika. Ja mä sain paljon onnitteluja, joissa just puhuttiin että kyllä miehesi kelpaa kun tuli poika.

Me oltiin onnellisia että saatiin vauva ja lisäextraa tuli kun vauva on terve.

Vierailija
31/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli jo 2 tyttöä entisestä liitosta. Kun mä tulin raskaaksi niin mies sanoi että, toivottavasti nyt tulis poika kun tyttöjä jo kaksinkappalein on. Mä synnytin pojan ja en tiedä mitään ihanampaa kun noi 2 puuhaamassa keskenään.

Vierailija
32/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissanne kirjoitatte näitä juttuja? Vaikka kuinka monta viestiä naisilta, jotka sanovat, etteivät miehensä pidä joko tyttö- tai poikalapsistaan ja ovat ihan onnessaan kun saivat sitten tytön/pojan.

Kyllä täytyy olla aika pipi päästään, jos ei ole sen verran itsetuntoa, että tajuaisi olla kiitollinen omista lapsistaan juuri sellaisina kuin he ovat. Olivat he sitten tyttöjä tai poikia.

T: Isä jolla kaksi poikaa, ja joista olen erittäin ylpeä. Ihan tasan yhtä ylpeä kuin olisin kahdesta tytöstäkin.

Vierailija
33/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies (38v, jos iällä nyt tän kanssa on mitään tekemistä), haluaisi kokeilla vielä neljännen kerran, josko vihdoin saisi sen prinsessan perheeseen. Itelle kyllä kolme lasta rittää, oli ne mitä merkkiä tahansa.

Vierailija
34/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies (38v, jos iällä nyt tän kanssa on mitään tekemistä), haluaisi kokeilla vielä neljännen kerran, josko vihdoin saisi sen prinsessan perheeseen. Itelle kyllä kolme lasta rittää, oli ne mitä merkkiä tahansa.

Toi ei oo normaalia jos on hullu pakko tehdä tyttöä, pikkasen arveluttavaa.

Vierailija
35/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokaisesta pojasta hän on ollut todella ylpeä. Meillä poikia

on siis kolme. :)

monet miehet ovat sanoneet, että ei ole mitään väliä, mutta sitten kun tulokas syntyy ja on poika niin ollaan niin polleeta, että no pitäähän se nyt joka isän poika saada ;D

Vierailija
36/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on neljä poikaa, ja mies halusi lisää lapsia jotta saisi tytön. Ihan alusta saakka on toivonut meille tyttöä. Viides lapsi oli nyt sitten tyttö, ja mies on onnesta soikeana. Koskaan ei ole poikin kanssa mitään juuri tehnyt, ei ole ollut harrastuksissa mukana jne. Nyt tyttö on kaikki kaikessa. Löpöttää neidille kokoajan. Aargh.

Vierailija
37/38 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole sellainen perusäijä, vaan enemmän luovaa tyyppiä. Ekasta ja ainoasta toivoi tyttöä. Lapsen piti tosiaan jäädä ainoaksi, mutta nyt mies on ruvennut puhumaan, että olis se kiva saada vielä toinen prinsessa. Mäkin ottaisin toisen heti, jos tietäisin, että saisin tytön mutta en toista niin innolla haluaisi, jos tulisikin poika. En vain näe itseäni yhtään tekemässä poikien juttuja...

Mä luulen, että toi "kaikki miehet haluaa pojan" liittyy enemmän niihin miehiin, ketkä itse harrastaa näitä perusjätkien juttuja, siis lätkää, fudista, autoja jne... Silloin on ihan ymmärrettävääkin, että haluaa pojan, kenen kanssa sitten touhuta noita juttuja. Tosin omalla kokemuksella just ton tyyliset miehet ei edes niin kauheasti lasten kanssa touhua, kun se on vähän enemmän naisten puuhaa. Jännä juttu.

Vierailija
38/38 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole sellainen perusäijä, vaan enemmän luovaa tyyppiä. Ekasta ja ainoasta toivoi tyttöä. Lapsen piti tosiaan jäädä ainoaksi, mutta nyt mies on ruvennut puhumaan, että olis se kiva saada vielä toinen prinsessa. Mäkin ottaisin toisen heti, jos tietäisin, että saisin tytön mutta en toista niin innolla haluaisi, jos tulisikin poika. En vain näe itseäni yhtään tekemässä poikien juttuja...

Mä luulen, että toi "kaikki miehet haluaa pojan" liittyy enemmän niihin miehiin, ketkä itse harrastaa näitä perusjätkien juttuja, siis lätkää, fudista, autoja jne... Silloin on ihan ymmärrettävääkin, että haluaa pojan, kenen kanssa sitten touhuta noita juttuja. Tosin omalla kokemuksella just ton tyyliset miehet ei edes niin kauheasti lasten kanssa touhua, kun se on vähän enemmän naisten puuhaa. Jännä juttu.

Tyttökin pääsee mukaan jos haluaa, mutta meidän tyttö on kyllä ihan "perustyttö", ei sitä pahemmin kiinnosta noi jutut, on sellanen prinsessa. Mä olen kovin huono leikkimään lasten kanssa, mutta mun mies on siinäkin ihan hyvä, siltä sujuu niin kauppa kuin autoleikit ja se tykkää leikkkiä lastensa kanssa. Pihalla ne touhuaa kaikenlaista, lapset sahailee ja naulailee tai haravoi isän kanssa. Kyllä se touhuaa, vaikka onkin ns. perusäijä joka pitää formuloista, lätkästä, kauniista naisista jne. :)