Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi 6-v. yökastelija tytölle hyviä vaippoja?

Vierailija
19.03.2009 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5v yökastelijalla on käytössä liberon teippivaipat. Housuvaipat kokeiltu myös, mutta ne ei pidä niin hyvin kuin teippivaipat.

Vierailija
22/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lainattiin aikanaan hälytyslakana ja hälytin, joka hälytti pisarastakin.

Samalla jouduimme pitämään päiväkirjaa. Meille lopuksi auttoi lääkitys. Oli nenäsumute. En muista nimeä, kun aikaa on niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan antanut lääkereseptin. Mitään patjoja ei meidän alueella ole mahdollista saada, kun niihin on niin pitkät jonot. Lääkettä en halunnut ruveta vielä 5 vuotiaalle syöttämään, kun olen lukenut aika paljon lääkkeen sivuvaikutuksista. Lisäksi olen monelta kuullut, ettei lääkkeen syömisellä ole ollut mitään vaikutusta itse kasteluun. Täytyy varmaan alkaa miettiä hoitokeinoja uudestaan, kun ei näytä vaiva häviävän itsestään.

Vierailija
24/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se Huggies Pants sellainen vaaleanpunainen, pinkki pakkaus, aika pieni ja siinä suhteessa kalliskin mutta istuu hyvin tuon kokoisen päälle, housuvaippa. Niissä on isot kilo koot. Oliko teillä tyttö? Meillä tytöllä joka nyt 4v, on käytössä nämä ja koskaan ei läpi näistä tule mitään.

Näitä on pojallekin vastaavat omat vaipat.

Itse ostan Citymarketista, mutta olen nähnyt Prismoissakin näitä.

Vierailija
25/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hoidettu lääkkeillä (Minirin tabletti) kuntoon.

Vanhempi jo 8v ja yökastelu loppui vähän ennen kun täytti 6v.

Nuorempi nyt 5v 9kk ja Minirin kuuri lopuillaan. Saa tällä hetkellä puolet pienimmästä annoksesta. Ja on ollut täysin kuiva jo pari kuukautta. Ihan näinä päivinä lopetetaan lääke kokonaan.

Meillä oli lisäksi käytössä sellainen pieni housuun/vaippaan laitettava laite, mikä hälytti öisin. Tilattiin netistä.

Eli: suosittelen edes kokeilemaan lääkitystä! Se nimenomaan auttaa!

Vierailija
26/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis käytössä suunnilleen tällainen laite:

http://www.pedihealth.fi/product_catalog.php?c=47

tuo alempi

hälytti tosiaankin ihan ekasta pisarasta

Vierailija
27/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä muutama kuukausi sitten ( tyttö silloin 4,5 v ) Muumivaippoja. Nimi oli joku Moomin luxus... koko XL eli 20 kg ylöspäin. Ne ainakin pitivät hyvin, ei tullut ylivuotoja. Olivat ihan tavalliset housuvaipat. Teippivaipat voivat kyllä olla paremmat, koska ne saa tiukemmalle.

Vierailija
28/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin 6-v. tytölle tuota lääkettä, ei tulosta...

Hälytinlaite auttoi jo parissa vkossa.

Suosittelen ostamaan ko.laitteen.Rapido-sec ja linctus myypi...

Kallis, mutta voi ostaa käytetyn tai myydä sitten uuden laitteensa eteenpäin...

Meillä alko olla jo kaikki vaipat pieniä, liberon housuvaipat ja muumi xl ahdistivat...

Vierailija
29/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet housuvaipat myös falskaa, mutta Lidlin vaipat ovat olleet hyviä, ei ole vuotanut ohi kertaakaan.

Tyttö on aika pienikokoinen, 18kg/110cm

Vierailija
30/30 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä. Huggies dry nites myös, mutta kalliimpia, toisaalta kestävät useamman yön riisumiset jos ei tulekaan vahinkoa.

Meillä nyt käytössä hälytinlakana ja voin lämmöllä suositella. en myöskään halunnut lääkettä pojalle aloittaa. Parin vahingon jälkeen on alkanut heräilemään vessaan kun hätä. Ääni siinä laitteessa on aika hirveä, mutta toisaalta ainakin siihen herää.