Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Word-asiaa, apua kaivataan!
18.03.2009 |
Millä näppäinyhdistelmällä saa muutettua fontin alaviitteeksi? Tietäisikö joku?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut tarkoitatko siis alaviitteen (Insert-reference-footnote) tekoa vai ns. subscriptiä (Format-Font-Subscript)
että mikä versio sulla oikein on. Mulla Word 2003 ja hyvin toimii tuo mainittu yhdistelmä
T. 4
Alue: Aihe vapaa
ALT O+F+B
testasin word 2000:lla, en tiedä jos sulla on uudempi versio