Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaksi lasta, mikä "paras" yhdistelmä mielestäsi? (ov)

Vierailija
18.03.2009 |

toiseen keskusteluun viitaten. Laita paremmuusjärjestykseen seuraavat: tyttö-poika, poika-tyttö, tyttö-tyttö, poika-tyttö. Kerro vielä mitä sukupuoltaolevia lapsia sinulta löytyy.

Oma järjestykseni olisi seuraava:

1. tyttö-poika

2. poika-tyttö

3. tyttö-tyttö

4. poika-poika

Itselläni on nyt yksi tyttö. Toki käytännössä kaikki käy ja kaikista olisin onnellinen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika-tyttö

tyttö-poika

poika-poika

tyttö-tyttö

Vierailija
22/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika-tyttö

poika-poika

tyttö-poika

tyttö-tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten (sisarussuhteiden) kannalta ehkä niin, että olisi samaa sukupuolta, vanhempien kannalta voisi olla kiva, että on molempia. Joten valitsen:

tyttö-tyttö

poika-poika

tyttö-poika

poika-tyttö

Itselläni on pikkuveli eli ollaan tuo kolmas vaihtoehto ja aina oltiin ystäviä lapsena ja ollaan vieläkin.

Nyt perheessä tyttö-tyttö-poika-poika, ihan loistava meille! Tytöt pienellä ikäerolla, sitten vähän enemmän väliä (3v) ja pojat taas peräkkäin - joku kirjoitti, että ensin poika, sitten tyttö, ettei pojasta tule tyttömäistä. Itse tykkään tyttö-poika yhdistelmästä juuri sen takia, että pojan antaa helpommin olla oma itsensä - vaikka sitten vähän tyttömäinenkin. Esikoispojan olisi ehkä kasvattanut "miehisemmäksi".

Mutta eipä noita meilläkään ole valittu, ihan onnellisia oltaisiin oltu mistä tahansa yhdistelmästä. Tosin kolme tyttöä ja poika tai kolme poikaa ja tyttö ei olisi ollut mikään suosikki muitten kommenttien takia...

Vierailija
24/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kumpi on esikoinen tyttö vai poika, kunhan nyt vaan on molemmat. Poika ja poika on kanssa ihan kiva. 2 tyttö on mun mielestä aika säälittävä.

Vierailija
25/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti osaa vastat mitään muuta, kun lapsi-lapsi. Voiko jollain oikeasti olla tästä asiasta joku mielipide, että joku noista vaihtoehdoista olisi parempi kuin toinen?

Vierailija
26/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan hieno suhteutettuna aiempiin kirjoituksiin. Sinä olet aika säälittävä.

Vierailija
27/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: tyttö-tyttö

2. poika-poika

3. tyttö-poika

4. poika-tyttö

Kaikista paras ois niin, että ensin 2 tyttöä ja sit 2 poikaa. Minulla on isoveli, ja kyllä mun kokemuksella sisarusten välit toimii paremmin niin, että on isosisko ja pikkuvei, kuin niin, että isoveli ja pikkusisko. Ja jos on sisarus samaa sukupuolta, niin aina parempi.

Mulla on kolme poikaa.

Vierailija
28/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä suutuit?

Sähän oot ihan hullu!!

Vierailija
29/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua säälittää aina perheet, joissa vain yksi lapsi. Tai kaksi lasta. Ainoa oikea perhekoko on kolme lasta. Järjestys poika, tyttö ja tyttö.

Vierailija
30/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä ymmärrät, jos ymmärrät. En suuttunut mistään, ihmettelin vaan, miksi täytyy provoilla, kun just on aiheesta puhuttu asiallisesti, että miksi säälitellään tyttöjen vanhempia...

Lapsi-lapsi, on ainoa oikea vastaus kysymykseen, kuten muutama on fiksusti kirjoittanutkin.

Vierailija
31/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suutu vaikka joku ei pidä tyttö ja poika asetelmasta ja säälis meitä, se on vaan hänen mielipide, mitä väliä mulle.

Ja mikä sä olet sanomaan mikä on oikea vastaus? ootko joku jumala?

Vierailija
32/44 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ajatellut, että osaan paremmin tyttöjä kasvattaa kun niitä on meiile suotu.

Vierailija
33/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tulee

poika-tyttö

poika-poika

tyttö-tyttö

Meillä on tyttö-poika :)

Vierailija
34/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku muukin kuin minä ajattelee näin hassuja!

Siis sukupuoleenhan ei voi juuri vaikuttaa, mutta olen myös ajatusleikkiä harrastanut.

Meillä kolme lasta, keskimmäinen tyttö.

1. poika-tyttö (kiva, kun on molempia ja tytöt kehittyy nopeammin niin leikit pian samantasoisia)

2. tyttö-poika

3. sitten en osaa valita. Pojat on niin ihania äitin poikia ja tytön kanssa on niin ihana nauttia "naisten jutuista". Mutta jos en tietäis, millaista on olla pojan äiti, mieluummin ehkä kuitenki tyttö-tyttö.

Luotan kanssa siihen, että jokainen saa itselleen juuri oikeat lapset. Eihän me voida tietää, mitä se todella olis jos olis toisin. Olen todella kiitollinen lapsistamme.

Vierailija
35/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudenkodissani meitä oli kolme tyttöä, vanhemmat tosi pienellä ikäerolla ja minä iltatähtenä. Hyvin toimi, vaikka muistan kyllä toivoneeni veljeä. Toivoin myös hevosta ja norsua ...

Meillä tyttö ja kaksi poikaa, erittäin nastoja tyyppejä ovat

Vierailija
36/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika -tyttö

Tyttö-tyttö

Poika - poika

Mutta riippuu lapsista itsestään, lopulta se järjestys minkä luonto suo on paras.

t. Tyttö- poika

Vierailija
37/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen sitä mieltä että parhaiten toimii tyttö-poika tai poika-poika mut kaksi peräkkäistä tyttöä tietää tappelua:) meillä on tytöt 13,7, ja 1v ja poika 5v ja hän tulee kaikkien kanssa loistavasti toimeen. tytöt vanhimmat siis ei voi olla samassa huoneessa...tosin syynä voi ola myös ikäero osin. nuorin on kaikkien lemmikki ja pojan leikkii hyvin jo...kaverillani on kolme tyttöä ja jatkuvaa ollaan kavereita-tapellaan säätöä se on...neidit on vähän sellaisia(me naisethan ollaan helppoja;)

Vierailija
38/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika-poika

poika-tyttö

tyttö-poika

Kaikkein paras yhdistelmä olisi mielestäni tyttö-poika kaksoset (olen pienestä asti toivonut että saisin) mutta ei ole kyllä tästä nykyisestä tyttö-tyttö-yhdistelmästä valittamista. ihania pirpanoita!

Vierailija
39/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vielä, eka vasta tulossa ja en tiedä kumpi on.

Vierailija
40/44 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset ovat yksilöitä, eikä sukupuolta voi valita. Jokainen voi tietysti toivoa jotain, mutta että "paras"... ei voi vastata.

Ja tuosta tyttöjen väheksymisestä... minä olen törmännyt täällä lähes pelkästään päinvastaiseen. Lukuisista ketjuista olen saanut lukea, että

* jokainen äiti toivoo tyttöä, salaa tai avoimesti

* jos on niin outo, että toivoo poikaa, oma naiseus on hukassa ja äiti-sihde kiero

* tyttöjen äidit säälivät yleisesti "pelkkien poikien" äitejä

* tytön ja äidin suhde on läheinen, pojan ja äidin taas ei

* pojan äiti vieraantuu ennen pitkää aikuisesta pojastaan, ja jää tämän perheen ulkopuolelle

* pojan äiti ei voi samaistua lapseensa

* pojan äiti jää jostain aivan oleellisesta paitsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme