Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Allekirjottakaapa tämä addressi!!
18.03.2009 |
Eli kyse on addressista joka luovutetaan ministeri Paula Risikolle maaliskuun lopussa. Kyse on siitä että on tehty lakiesitys joka kieltäisi vaihtoehtohoidot (vyöhyketerapia ym) alle 8 vuotiailta. Niin turvallisia ja tehokkaita hoitomuotoja moniin juttuihin..Esim jos jollakin paljon huutava koliikkivauva niin tuntuu hirveeltä jos laki kieltäisi viedä sitä vyöhyketerapiaan! Allekirjottakaa ja vaikuttakaa!! www.lkl.fi :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Suurimmaksi osaksi huuhaahoitoja. Itse vein lapseni vauvana vyöhyketerapiaan ja siitä ei ollut mitään apua. Terapian olisi pitänyt auttaa juuri tähän "vaivaan" tai ongelmaan. Lisäksi sain hemmetin hoitajalta mulkoilevia katseita ja toruvia kommentteja, kun hoidon jälkeen annoin lapselle Nannia, jota vielä pyysin mikrossa lämmittämään - voi kauhistus. Olin toiveikas, kun sinne menin. Tämän olisi tosiaan niin pitänyt auttaa; meidän tapauksessa rauhoittaa, rentouttaa - ja p**kan marjat. Ja maksoikin vielä 50 euroa/kerta.
Itse olen eräässä sairaalassa saanut mm. jotain ihme "pastilleja" kielen alle tarkoituksena saada maitoa tulemaan ja tulemaan enemmän. Voi kerta kaikkiaan, että tähänkin joku uskoo. No, maitoa ei tullut sen enempää - join vielä Weledan "IHME"-teetäkin, mutta ei. Eli, siitä uskomuksestako on tosiaan kyse? Uskomushoidoiksikin näitä sanotaan.