Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Boob imetysvaatteista? Mitoitus, kutistuminen....

Vierailija
11.12.2008 |

Itsellnäni upouusi paita kokoa L. Sain kaveriltani käytetyn koon M paidan, joka on todella "kikkana" ällään verrattuna, vaikka olen normaalisti kokoa M. 10 cm helmasta lyhyempi ja n 7 cm kainaloihden kohdalta kapeampi. Kutistuuko ne pesussa vai mistä johtuu todella suuri kokoero?

Minkähän uskaltaisi tilata vielä....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aavistuksen kutistuu pesussa mutta ei paljoa.... Tai sit kaverisi on pessyt 60 asteessa saadakseen hien ja maitotahrat kunnolla pois. Senkin voi tehdä vaikka pesulappu sen kieltää...

Saattavat olla myös erimallisia.. Toinen vavan paita eli tiukempi ja toinen tunika eli löysempi tms. Mutta BOOBissa en ole huomannut laatueroja enkä kokoeroja joten miusta pitäisi olla tasalaatusita työtä :)

Vierailija
2/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olinkin heti synnytyksen jälkeen aika turvonneessa koossa :D Ei minusta suuremmin kutistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme L-kokoista boobia, joista vanhin on jo lähes viiden vuoden ikäinen. Se on selvästi pienempi kuin tänä syksynä ostetut. Se on sekä lyhyempi, että myös paljon niukempi malliltaan.Todennäköisesti boob on muuttanut mitoitustaan, kangas on niin laadukasta, ettei se kutistu, jos pesee oikein eikä kuivaa kuivurissa. Tänä syksynä ostamani paidat eivät ole kutistuneet ollenkaan, vaikka olen pessyt ja pitänyt niitä tosi paljon. Jos ostamasi L on sinulle reilu, voit varmaan huoletta tilata M-kokoisen.

Vierailija
4/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häviää kyllä pesussa, mutta palaa pian "lämmetessään".

Vierailija
5/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin paitoja myös imetysiakana, koska eivät löpöttäneet mistään, vaikka olin palautunut omiin mittoihini. Paidat ovat ilmeisesti niin hyvästä trikoosta valmistettu, että eivät veny kovassa käytössäkään.

Vuonna 2007 sain toisen lapsen ja silloin käytin myös paitoja. Ovat edelleen käytössä. Paitojen idea on kaiketi siinä, että ovat leveyden sijaan pitkiä, jolloin materiaalia ei kerry leveys suuntaan paljoakaan. Minä kun olen pitkä ja hoikka, niin sopivat minulle.

Mulla on Boobin klassinen toppi ja toinen paita, joka on materiaaliltaan ja malliltaan muuten samanlainen, mutta siinä on pitkät hihat ja venekaulus. Kummallakin paidalla oli vaivatonta myös imettää. Toppi on pinkki ja pitkähihainen valkoinen, kumpikin on näilyttänyt värinsä hyvin.

Itseasiassa muistin juuri, että mulla on myös Boobin punainen lyhythihainen imetyspaita. Se on hiukan lyhyt M kooksi mielestäni. Vähän kuin eri sarjaa odotusvaatteiden kokohaarukan kanssa. Huomattavasti pienempi. Sekin on säilynyt hyvin.

http://www.boobdesign.com/boob_eng.html

ja

Vierailija
6/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sen voi tosiaan laittaa paidankin syyksi.. Kun yleensä se haju normalisoituu siinäv aiheessa kun ne imetyspaidat jää pois käytöstä.

Ja toisekseen... Niissä on suurimmassa osassa viskoosia ja tai lycraa ja ne kyl minusta haisee.. Mut pesu 60 asteessa auttaa....

Vierailija
7/7 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös pinttyi hien haju kainaloihin, ja imetyshormonit saikin mut hikoilemaan aikalailla. Pesussa haju hävisi, mutta 10 minuutissa palasi kun paidan laittoi päälle. Pesin 60 asteessa vaikka sitä ei sallitakaan, sillä saa hajut pois. Paidoille ei käynyt kuinkaan, puhdistuivat vain. Jatkossa pesinkin paitoja aina silloin tällöin 60 asteessa, ehkä joka viides pesu. Ei päässyt hajut enää pinttymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi