Muita, jotka terveydellisistä syistä eivät voi enää tehdä/saada lapsia?
Olisitteko vielä toivoneet lisää lapsia ja jos olisitte, miten kestätte tilanteen?
Kommentit (12)
Synnytyksessä tapahtuneen massiivisen verenvuodon takia kohtuni on poistettu:(
On kaksi lasta ennestään. Kaikki suunnitelmat oli valmiina että yksi tai kaksi olisi ollut vielä enemmän kuin tervetulleita. Vaikka kuka tietää, olisinko terveenäkään raskaaksi tullut, eipä he vauvat tilauksesta aina tule.
Oma terveys siis estää lasten saamisen. Surutyön paikkahan se on, yksi monista haaveista mistä joudun tämän p..kan sairauden vuosi luopumaan. Lapsihaaveissa ikäkin tulee vastaan pian joten jospa se silloin helpottaa, vauvakuume.
ei voi saada enää lapsia aikasemmin tapahtuneen hoitovirheen vuoksi.
Olisin halunnut enemmänkin lapsia, mutta hyvä näinkin.
"Elämälle kiitos, sain siltä paljon."
Lapsia on jo monta, mutta olisin vielä sen yhden halunnut. Kaikki vauvani ovat syntyneet sektiolla ja katsoivat, ettei kohtuni kestäisi enää yhtään raskautta. Sterilisaation tekivät sitten viimeisen sektion yhteydessä.
Salaa toivon ja rukoilen silti, että juuri minun kohdallani sterilisaatio petttäisi. Olen valmis vaikka makaamaan sängyssä kuukausia jos niin käy, aborttia en tekisi.
Mutta luultavasti tämä on nyt tässä. Kaihoten katselen muiden vauvoja.
mutta en voi vakavan sairauden vuoksi saada enempää lapsia.
Se on vaan pitänyt hyväksyä ja onhan minulla kaksi ihanaa, tervettä lasta, on siinä onnea yhdelle naiselle
Salaa toivon ja rukoilen silti, että juuri minun kohdallani sterilisaatio petttäisi. Olen valmis vaikka makaamaan sängyssä kuukausia jos niin käy, aborttia en tekisi.
Näin minäkin luulin (olen valmis ihan mihin vain) ja tulinkin yllätykseksi raskaaksi. Lopulta päädyin kuitenkin vastahakoisesti aborttiin: mies ja jo olemassa olevat lapset tarvitsevat minua, eikä ole järkeä uhrata omaa henkeää.
Kohtu ei supistu ja pahenee synnytys synnytykseltä. Verenvuoto oli massiivista viimeksi jo, seuraavassa pitäisi kuulemma poistaa kohtu, että jäisin henkiin, joten eivät suositelleet synnytyksiä enää.
mulla raskauden aiheuttavat syviä ja pinnallisia laskimotukoksia. Enkä kyllä enää jaksaisi sit piikkirumbaa ja ihan törkeen kalliiks tulee.
Lapsia mulla on 3, ihan huvikseen laskettiin mitä tuli viimeinen lapsi maksamaan lääkärikäynteineen+lääkkeineen... summa lähenteli 3000 egee.
Viimeiset piikit sain siihen omavastuu hintaan...
minä tein sterilisaation etten enää tule raskaaksi, enkä kyllä halua enää lisää lapsia.
joten seuraava raskaus tulisi olemaan riski. Kuitenkaan raskautta ei vielä varsinaisesti kielletty. Olen menossa parin kuukauden päästä selvittämään asiaa, onko minun turvallista vielä raskautua. Ellei, ehkä myöhemmin turvaudun adoptioon ja toimin tukiperheenä, tai sitten hankkiudun työhön jossa saan olla lasten parissa. t. paljon itkenyt
olen myös varautunut sterilisaatioon seuraavalla kerralla. Edelliset lapset 3 ja 5 ja avioliitossa olen edelleen saman miehen kanssa.
en voi saada enää terveitä/eläviä lapsia.
olisin halunnut vielä iltatähden. Vuosia kesti päästä yli. Nyt alkaa helpottamaan pikkuhiljaa, mutta vieläkin välillä on vaikeaa.
Minulla ennestään useampi lapsi ja löytyy kumpaakin sukupuolta. Kaikki saman miehen kanssa. Ei ole uusperhekuviotakaan joka saisi haluamaan vielä yhtä.
Iltatähden paikka kuitenkin jäi vapaaksi