Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt vahan aimana; lapsen koulukaverin aidin tuppaus kylaan!!!!!!!! Tosi outoa.

Vierailija
17.03.2009 |

Tilanne siis tama etta kutsuimme lapseni luokkakaverin kylaan koulun jalkeen leikkimaan ja illalliselle torstaiksi. Minulla on auto taynna lapsia joten sovimme etta jos tama aiti joko veisi yhden lapsen kotiin kun he asuvat heidan naapurissa joka tapauksessa, ja mina ottaisin heidan pojan minun autoni kyytiin, mutta aiti sanoi etta ei kun han haluaa tuoda oman pojan meille henk.koht. etta tietaa sitten missa asumme kun tulee hakemaan poikaa.

Nyt sitten tanaan sanoi etta han vie nuoremman lapsen kotiin koska isa on kotona ja tuo taman kutsutun kaverin meille sitten klo 16. JA voisi jaada siina samalla kahville! Sanoin etta mitas jos jaisi silloin lasta HAKIESSA sille kahville, ja tama jai katsomaan minua siihen tyyliin etta en varmana jaa! Ja varmaan loppujen lopuksi jaa koko vierailun ajaksi meille hengailemaan.

Minulla on pieni tytto jota myos hoidan tuona paivana ja minusta ei ole reilua etta minun pitaa pitaa seuraa tuolle aidille kun minulla on hoitolapsikin siina. Ja tuo 16-18 on aika kiireista kun koululaisille ensin annan pikku valipalan ja sitten laitan heille iltaruoan valmiiksi poytaan. Pikkutytto lahtee kotiin 17.30 ja sen jalkeen olisin "vapaa" jutteluille yms. Ja kun meille tulee lasten kavereita isommat yleensa menevat ylakertaan leikkimaan ja pienemmat pyorivat tassa.

Meilla on ollut lapsien koulukavereita varmaan satoja kertoja ennenkin ainakin noin 15 eri perheesta eika koskaan kukaan ole ollut nain ylisuojeleva omasta lapsestaan. Se on enemmankin kuin saanto etta jos joku lapsi kutstaan koulun jalkeen jonkun luokse leikkimaan, tama lapsi lahtee sitten tuon kutsutun perheen mukaan koulusta, ja vanhemmat tulevat myohemmin hakemaan hanet.

Olen kylla ollut tietoinen siita etta taman perheen aiti on erittain tarkka tyyppi. Synttareilla aiti on yleensa mukana ja pojat eivat saa syoda synttariruokaa, vaan heille on omat evaat mukana. Eivat saa koskaan mitaan herkkuja tms.

Mutten tiennyt etta han on nain tarkka ja ylisuojeleva jopa niin ettei uskaltaisi laskea lasta meille noin 2h ilman aitia!

Nyt alkaa kaduttaa koko kaverin kutsuminen! Minka ristin olenkaan ohommannut itselleni.

Menuukin pitaa antaa varmaan etukateen hanelle tarkistettavaksi. Eika mitaan lisa-aineita tai herkkuja kehiin?!

Kavisikohan kanaa, pastaa/uuniperunat, vihannestikkuja (porkkanaa, kurkkua, paprikaa, kirsikkatomaatteja) ja jalkkariksi vadelmia ja jaateloa. (Vaikka tyttoni asken sanoi ettei ole varma saako tuo poika syoda jaateloakaan.... Huoh.)

Sori jos sepostukseni oli tosi sekavaa, mutta jos nyt paa piirteittain ymmarsitte mita ma tarkoitan. Lisaan viela etta olemme tunteneet noin 4,5 vuotta, lapsemme ovat olleet samalla luokalla koko taman ajan. Han myos tietaa etta olen lastenhoitaja ja siis rikosrekisterit sun muut koko perheelta tarkastettu.

Asumme ulkomailla.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa et arvasin maan, itsekkin siellä asunut=). Käy kyllä sääliksi tuota poikaa. Toivottavasti selviät tuosta vierailusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän