Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmyyttäkö tämä on?

Vierailija
17.03.2009 |

Minulla on eräs sukulainen, joka on hirveän kaikkitietävä. Ollut aina. Jotenkin kahnauksissa auktoriteettien kanssa aina. Koulussa tiesi paremmin kuin opettaja. Sairaudet hallitsee paremmin kuin lääkäri jne. Käsittämättömällä itsevarmuudella tekee tulkintojaan.

Nyt minua on ruvennut tökkimään todella se, että hän analysoi ja diagnosoi minun perheeni asioita. Väittää mm. että lapseni ovat erityislapsia, heillä on keskittymisvaikeuksia jne. Kukaan muu ei ole samaa mieltä, päinvastoin itse asiassa.

Mutta tämä sukulainen vain levittää laajalti näitä analyysejään. Hän oli jopa kehittänyt oman opettamismetodin (hänellä ei ole mitään kasvatusalan tai korkeampaa koulutusta...) esikoiselleni, koska tämä ei kuulemma tule pärjäämään normaalikoulussa. ARGH.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonkinlaista ylikehittynyttä itsetuntoa yhdistettynä tärkeilyn tarpeeseen ja neuvomishaluun :D

Noita ihmisiä on ja heihin ei kannata tuhlata energiaa. Anna olla, jos tekemisissä pitää olla ja tee niinkuin tykkäät. Yleensä ponnekas vastaansanominen ja käsitysten perusteltu oikominen tekee vain hallaa suhteelle, eikä muuta noiden besserwissereiden käsityksiä mitenkään. Jos haluat panna välit viileämmiksi, se voi kyllä olla hyvä konsti.

Vierailija
2/2 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lukihäiriö ja koulunkäynti oli tuskaa. Jotenkin tuntuu, että se suisti hänet sitten pätemään kaikkien alojen elmona.

Lasteni puolesta loukkaa syvästi tuollainen leimaaminen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme