Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mä opsikelin onneksi sen ammatin minkä itse silloin halusin
17.03.2009 |
ja tein myös lapset koska kovasti halusin äidiksi. ainoastaan asunto on ostettu ehkä siks että tuntui että niin pitää tehdä. muu on tullut sydämestä.
silti nyt olen väsynyt, kyllästynyt, tylsistynyt, masentunut jne...
haluaisin vaihtaa alaa ja alkaa elää omaa elämääni taas myös itselleni. en vaan tiedä miten koska opiskeluun ei ainakaan ole varaa..
3
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa