Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis odotatteko te oikeasti anoppinne ostavan yhtä kalliita lahjoja itsellenne kuin

Vierailija
17.03.2009 |

miehellennekin?

Ei mua vaan haittaa jos anoppi tuhlaa rahaa omaan poikaansa. Meillä sitäpaitsi oma äitini tuhlaa rahaa minuun ja miehelleni ei osta koskaan juuri mitään. Ehkä villasukat joululahjaksi jos niitäkään.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneista syistä häneltä ei kannata odottaa mitään. Ei edes mieheni odota, että saisi heiltä jotain lahjoja - vähintään puolet synttäreistä menee ilman mitään yhteydenottoa. Jouluisin sentään saa jonkun sukkaparin tai dvd-levyn - joskus on tullut jopa merkkiliikkeen neule.

Vierailija
2/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä yhtä kallista odota, mutta joku järki olisi sentään kiva olla touhussa mukana. Meillä minä saatan saada anopilta halpa hallin tuikkukipon ja mies paksun kirjekuoren. Ja kuoressa on tasan tarkkaan VAIN mieheni nimi, vaikka olemme olleet 8 vuotta naimisissa, on 2 lasta ja täysin yhteiset rahat. Mies aina antaakin kuoren (mielenosoituksellisesti, koska häntäkin asia ärsyttää) minulle ja sanoo, että "otapa sinä tämä kun olet meidän rahastonhoitaja". Appiukko antaa aina lahjarahat molemmille, siis että "tässä on teille vähän jotain", anoppi tosiaan ihan vain omalle pikku pojalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsille joulu on lähinnä tapa vittuilla mulle ja miehelle. Se ei lähettä meille mitään vaikka mun siskolle ja sen EX miehelle ostaa vieläkin lahjoja vaikka ne on eronnu jo vuosia sitten. En siis halua mitään siltä, mua vaan ärsyttää että se tekee niin.

Vierailija
4/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneista syistä häneltä ei kannata odottaa mitään. Ei edes mieheni odota, että saisi heiltä jotain lahjoja - vähintään puolet synttäreistä menee ilman mitään yhteydenottoa. Jouluisin sentään saa jonkun sukkaparin tai dvd-levyn - joskus on tullut jopa merkkiliikkeen neule.

Vierailija
5/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon ja 8 numeroa liian isot alkkarit

Vierailija
6/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ois se kiva saada joskus jotain muutakin lahjaksi kuin kynttilänalunen tai niitä yves rocherin ilmais juttuja.Mies kyllä saa omalta äidiltään paremman lahjan ja myös mun äidiltä.Mun äiti anto miehelle 50e rahaa että saa jotain hakea itelleen.Tämä takia minä en panosta anopin lahjaan juuri ollenkaan jopa 5e on liikaa hänen lahjaan.Miksi minäkään antaisin parempaa lahjaa kun en saa sitä itsekkään.Ollaan oltu miehen kans 10v. yhdessä ja näiden vuosien aikana en todellakaan ole parempaa lahjaa saanut.Jopa joulukortti on niitä ilmaisjuttuja mitä saa ja niin ruma.

Vierailija
7/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme sekopää anoppi sulla, koita jaksaa. Toivottavasti asuu kaukana.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon ja 8 numeroa liian isot alkkarit

Vierailija
8/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että välitetään toisesta ihmisestä. On se tapa sitten perheessä mikä tahansa. Jos aikuisia ei ole tapana muistaa merkkipäivinä t. jouluna, se on toki ok. Mutta jos muistetaan, niin joku suhteellisuus pitäisi olla.

Vierailija
9/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että välitetään toisesta ihmisestä. On se tapa sitten perheessä mikä tahansa. Jos aikuisia ei ole tapana muistaa merkkipäivinä t. jouluna, se on toki ok. Mutta jos muistetaan, niin joku suhteellisuus pitäisi olla.

Ihme nipoja te kyllä anopeillenne olette!

Vierailija
10/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin tyytyväisempi jos en v**ttuilu lahjan sijasta saisi yhtään mitään. Että ei todellakaan ole kyse siitä arvosta vaan nimenomaan siitä lahjan sanomasta...

T: se joka kertoi toisessa ketjussa saaneensa taskulapmpun

Vierailija
11/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi laminoidun BMI-taulukon ja nyt tuoreimpana 8 numeroa liian isot alushousut.

Vierailija
12/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole saanutkaan.... Ollaan oltu yhdessä monta vuotta ja kyllä mahtuu käteen kaikki mitä ollaan saatu. Nyt saadaan maksella anopin kuluja, kun ei hänen rahat kuulemma riita. Mieskin makselee pitkin hampain lähinnä sisarustensa painostuksesta.

Vierailija
13/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä he joka Joulu/syntymäpäivä mitään ostakaan. Anoppi ei itseasiassa taida edes tietää milloin syntymäpäiväni on, mutta usein kuitenkin saan häneltä ja appiukolta joululahjan. Parina jouluna olen saanut puolet kalliimman lahjan, kuin minkä ovat antaneet pojalleen. Lapsille ostavat aina yhtä kalliit lahjat, vaikka yksi lapsista onkin aiemmasta liitostani. Oma äitini ostaa usein minulle ja miehelleni yhteisen joululahjan. Synttäreitä äitini ei aina huomioi, mutta aina välillä ostaa jotain, jos sopivaa sattuu eteen. Hinnoista äitini ei välitä, kunhan vain lahja on sopiva/tarpeellinen saajalleen. Äitini ei kuitenkaan ostele mitään halpahalli kamaa, eikä anna lahjoja vain sen takia, että jotain pitää antaa. Viimeksi ulkomailla käydessään ei tuonut tuliaisia miehelleni, koska ei ollut löytänyt mitään miehelleni sopivaa.

Vierailija
14/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
15/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on vähän hölmöä tuollaisesta loukkaantua :)

Joskus Halpa Hallistakin saa kauniita tuikkukippoja, vaikka ovatkin edullisempia kuin merkkituotteet.

Minä saan anopilta villasukkia ja kerran sain mummomaisen paitulin, mutta olen kyllä iloinnut niistäkin :) Ehkä olen vain yksinkertainen enkä osaa vaatia enemmän?

En ehkä yhtä kallista odota, mutta joku järki olisi sentään kiva olla touhussa mukana. Meillä minä saatan saada anopilta halpa hallin tuikkukipon ja mies paksun kirjekuoren. Ja kuoressa on tasan tarkkaan VAIN mieheni nimi, vaikka olemme olleet 8 vuotta naimisissa, on 2 lasta ja täysin yhteiset rahat. Mies aina antaakin kuoren (mielenosoituksellisesti, koska häntäkin asia ärsyttää) minulle ja sanoo, että "otapa sinä tämä kun olet meidän rahastonhoitaja". Appiukko antaa aina lahjarahat molemmille, siis että "tässä on teille vähän jotain", anoppi tosiaan ihan vain omalle pikku pojalleen.

Vierailija
16/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myös muulloin, kuin jouluna ja syntymäpäivinä. Nuo anoppi muistaa tosi hyvin ja lahjat on aina hienoja ja mieluisia. Usein nuo on ihania vaatteita tai jotain asusteita. Jotain henkilökohtaista kuitenkin.

Yleensä ihan kyläänkin tulessaan tuo jotain pientä. Viimeksi sain kauniin maljakon ja siihen ison kimpun tulppaaneja. Tällaisina pikkulahjoina on tullut myös nippu kauniita puutarhahanskoja, istutuslapio ja hara, kahvimukeja, kynttilöitä, pyyheliinoja... Oikeestaan ihan kaikenlaista :)

Juu. Mulla on ihana anoppi ja tullaan hyvin toimeen.

Vierailija
17/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin tyytyväisempi jos en v**ttuilu lahjan sijasta saisi yhtään mitään. Että ei todellakaan ole kyse siitä arvosta vaan nimenomaan siitä lahjan sanomasta...

T: se joka kertoi toisessa ketjussa saaneensa taskulapmpun

Vierailija
18/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti he niitä ostavat. Tulen anoppini kanssa toimeen todella hyvin ja juttu luistaa :)

Vierailija
19/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellennekin?

Ei mua vaan haittaa jos anoppi tuhlaa rahaa omaan poikaansa. Meillä sitäpaitsi oma äitini tuhlaa rahaa minuun ja miehelleni ei osta koskaan juuri mitään. Ehkä villasukat joululahjaksi jos niitäkään.

ja ihan samoin kun minuakin. Anopilta en mitään odota, mutta en voi olla huvittumatta ja vertailematta mitenkään. Poika saa kalliita tuoksuja, pyyhkeitä jne. mä taas saan ilmaislahjoja.

Mä voin ottaa niitä jatkossakin vastaan, mutta niinkuin sanoin, mun omat vanhemmat ovat ihania kun muistavat meitä tasapuolisesti.

Vierailija
20/26 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole minua onnitellut syntymäpäivänäni, ei edes onnitellut kun valmistuin ammattikoulusta vuosia sitten, kumpikaan appivanhemmista...

Kun taas minun mieheni saa aina lahjan ja onnittelut kun on merkkipäivä...

Mutta se on anopin ongelma,ei minun.. Voin elää ilman hänen lahjojaan...

Muistas vaan edes sitä poikaansa joskus... =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme