Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperhe ja seksin äänet

Vierailija
17.03.2009 |

No pitäskö antaa äänen kuulua. Kyllä ne kertoo jos jotain kuulivat. Sillonhan sitä voi kertoa että Äitillä ja Isillä oli kahdenkeskistä aikaa ja silloin äiti aina pitää hassuja ääniä. Kannattaa lisätä että kuulostaa hurjalta mutta kivaa on. En itse oikein usko ihan sellaseen körttimenoon että lasten pitää elää ihan pimennossa seksin saralla, aikuiset tekee aikuisten juttuja joskus eikä siitä kannata tehdä mitään numeroa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olette ratkaisseet? Eilen tuli harrastettua innokasta ja rajua seksiä ja varmasti kuului vähän uikutusta. Hiljaa en osaa olla ja muuta paikkaa ei ole. Eivät toki nuku edes samassa kerroksessa, mutta varmasti joskus kuulevat jotain, jos kesken unien heräävät, koululaisia molemmat. On tämäkin ongelma, uusperhe.

Vierailija
2/11 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keittiö ja kaksi seinää aikuisten makkarin ja lastenhuoneen välissä, mutta silti varmaan kova mekastus kuuluisi. Lapset tosin sikeäunisia, mutta ei viitti kokeilla rajoja. Eli meillä molemmilla pieni sordino päällä, että ei huudeta hekuman huipulla kovin kovaan ääneen, vaan lähinnä huohotetaan ja uikutetaan. Sitten kun välillä saadaan lapset yöksi mummulaan tai itse lähdetään hotelliin, niin annetaan raikua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä me sekstaillaan vaan silloin, kun teinit on poissa. Tai mennään vaikka autotalliin sekstaamaan.

En vain pysty rentoutumaan jos tiedän, että teinit saattavat kuulla meidät.

Vierailija
4/11 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nuorille (ja jossain tapauksissa myös lapsille) pitää kertoa seksistä eikä pidä salailla, ettei tule sellainen kuva, että se on jotain hävettävää. Kuitenkaan ehkä paras tapa ensituttavuuden tekoon ei kuitenkaan ole vanhempien makkaripuuhien kuuntelu. Olen sen verran nuori vielä, että on jotain tatsia niihin aikoihin, enkä missään tapauksessa olisi halunnut kuulla vanhempieni seksiääniä vaikka kyllä tiesin (tai ainakin arvelin) heidän tekevän sitä samoin kuin kaikki muutkin.

Seksin näkeminen tai seksifantasian lukeminen saa kiihottumaan, mutta ei ole kiva jos siitä tulee ekana mieleen omat vanhemmat.

Vierailija
5/11 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan kuulee lapset.mutta ei se niitä vahingoita.siis ei todellakaan karjuta tms.

kuulin itsekin aina lapsena joko vähän hiljaisempaa tai sitten ei niin hiljaista ääntä, ja se oli lähinnä ällöttävää. mutta en siitä mitään traumoja saanut :)

Vierailija
6/11 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis lähinnä suolan kanssa tarkoitin ton neuvoni. Ei nyt ehkä mustakaan oo fiksuinta huutaa kurkku suorana "mä tuun nyt, ime sitä niinkun pölynimuri" tai mitään muuta "äärilaitaa".

Aika hauska toi perustelu että itte on nuorehko ja muistaa ettei ois halunnu kuulla niitä ääniä Jos noilla kasvatus eväillä mentäs niin mun kokemuspohjalla ei kannata antaa lapsilleen kaalilaatikkoa, luistimia tai punajuuria.

Vierailija
7/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naidaan vaikka lapset nukkuu samassa huoneessa, teinejä kun ovat niin silloin jo oma talo

Vierailija
8/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osataan harrastaa seksiä aika hiljaakin ja ei se nautintoa vie pois.

Sitten, kun saamme olla kahdestaan, on meno aivan muuta, melkein eläimellistä.

Esileikit aloitetaan jo aamusta ja pitkin päivää käydään pehkuissa.

Vierailija
9/11 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannuhuonekin on hyvä paikka sekstailla jos porukkaa on kotona.

Vierailija
10/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäskö antaa äänen kuulua.

Ei harrasteta. Minä päätin että parisuhteelle on sitten aikaa kun lapset ovat kasvaneet. Sitten on aikaa nauttia eikä tarvitse tehdä niin salassa. Otamme sitten viikonloppuja ihan kaksin.

En osaa päästä tunnelmaan ollenkaan jos lapset on edes samassa talossa, vaikkakaan en pidä rakastellessa juuri mitään ääntä. Joskus reilu puoli litraa viiniä turrutti sopivasti että oli edes jossain tunnelmassa ja suostuin pantavaksi.

Ei mene montaa vuotta ja seksisuhteemme kukoistaa taas.

Vierailija
11/11 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilman huutoja ja ulinaakin saa rakasteltua. Minä olen se äänekkäämpi osapuoli, mutta olen oppinut nauttimaan pienemmälläkin äänellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä