Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni nolottaa

Vierailija
08.07.2006 |

Jäi kiinni itsensä tyydyttämisestä. Annanko asian olla, vai pitäiskö antaa useammin vaik itsellä ei kiinnostas? Muiden jäänyt kiinni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin miehesi runkkaa.

....tai sitten tämä on typerä provon yritelmä, tai sitten ei. Ehkä joku on todella oikeasti tuota mieltä, mutta miksi tällainen henkilö sitten lukisi seksipalstaa...

Vierailija
2/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys kuuluu aikuisen naisen tai miehen elämään eikä siihen vaikuta seksielämä välttämättä mitenkään. Tiedän, että mieheni harrastaa itsetyydytystä ja niin harrastan itsekin. Sehän kuuluu asiaan parisuhteessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys on tietysti täysin luonnollinen asia parisuhteessakin, mutta senverran henkilökohtainen, että useimmat tekevät sen itsekseen. Siksi miehesi nolotus on hyvin ymmärrettävää. Meillä vaimo tyydyttää itsensä suihkulla joka päivä, mutta yrittää tehdä sen selvästi aina niin, että minä en huomaisi, ilmeisesti häntä nolottaa. Jossain toisessa ketjussa monet ihan oikein korostivat, että ei masturbointi ole keneltäkään pois, se on oikean seksin lisä.

Kuitenkin voisit yrittää myös lisätä seksiä miehesi kanssa. Minä itse masturboin ainoastaan, jos en saa vaimolta riittävän usein seksiä. Kun menee hyvin ja meillä on seksiä joka päivä ei itsetyydytys kiinnosta. Jos et aina halua seksiä, voisit harjoitella itse runkkaamaan häntä. Minun ex teki niin, kun ei itse jaksanut/halunnut. Hän laittoi kyrpään liukkaria ja runkkasi minulle orkut. Oli paljon parempaa kuin itsetehtynä ja sai palkaksi halit ja pusut.

Vierailija
4/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pyytäisit miestäsi pitämään oman privaattiesityksen? Mun miesystävä esiintyy mulle web-kameran välityksellä, jos ei voida tavata. Livenä varmasti myös kiva kokemus!

Vierailija
5/7 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin voisit yrittää myös lisätä seksiä miehesi kanssa. Minä itse masturboin ainoastaan, jos en saa vaimolta riittävän usein seksiä. Kun menee hyvin ja meillä on seksiä joka päivä ei itsetyydytys kiinnosta.

Silloin kun meillä on seksielämä aktiivista ja seksiä kerran, kaksi päivässä, on mulla halut korkealla ja intoa riittää omiinkin puuhiin. Silloin kun ei tee mieli seksiä, ei tee mieli minkäänlaista seksiä, eikä jaksa innostaa niin mies kuin oma käsikään.

Vierailija
6/7 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici-

Vierailija
7/7 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miestäni nolottaa

Jäi kiinni itsensä tyydyttämisestä. Annanko asian olla, vai pitäiskö antaa useammin vaik itsellä ei kiinnostas? Muiden jäänyt kiinni?

Taas näitä klassisia naisten " jäi kiinni" -vouhotuksia.

Mitäs kiinnijäämistä tuossa nyt on, vai oletko ns. kyttääjä / kontrolloijatyyppi?

Itsetyydytys on luonnollinen asia, sitä harrastavat lähes kaikki.

Miehesi itsetyydytys on hänen oma asiansa, eikä kuulu sinulle.

Et sinä miehesi seksuaalisuutta omista.

Jos jotakuta pitäisi nolottaa, niin se olet sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä